Herkese yeni bölüm ile merhaba!Bu bölüme kendim yazdım diye demiyorum bayıldım.Neyse artık umarım beğenirsiniz,yorum atan ve vote veren herkese teşekkürler!İyi okumalar!
+14 vote.
Medyada:Borağağağağ
Gwen Stefani Baby Don't Lie ile okuyun.
Pazartesi sabahı!Eski ben olsam yüzde yüz küfrederek kalkardım.Ama insanın sevgilisi olunca tatil bile istemiyor.Anlayın yani ;) Öyle mutlu bir şekilde uyanıp hazırlandım.Kafama ilk defa Arya ile aldığımız bandanayı bağladım.Yakıştı lan.Harbi daha önce neden şaapmamışım?Telefonum titrediğinden koşarak elime aldım.
Kimden:Öküzüm
İn.
Gülümseyerek çantamı aldım.Hızlıca indim.Annemler ortalıkta yoktu.Kapıyı açıp çıktım.Bora arabada bekliyordu.Üstümü başımı bir daha düzeltip arabaya bindim.Bir süre yüzümü süzdükten sonra arabayı çalıştırdı.
''Saçların güzel olmuş.''dediğinde hafifçe gülümsedim.
''Senden bunu duymak güzel.''diye mırıldandım.Bana bakıp tekrar yola döndü.Sessiz geçen bir yolculuğun hemen ardından okula geldik.Bora arabayı park ettikten sonra indim.Bora'da gelip elimi tuttu.Tam okulun kapısından giricekken arkadan gelen bir sesle döndüm.
''Yankı.''diyen ses Arda'ya ait imiş.Arkadaşlar.Sıçtık.Arda wtf?!Niye geldin be.Hay lanet olsun.
''Arda.''dedim şoka uğramış bir şekilde.Oğlum Bora elimi deli gibi sıkıyor.
''Bora biraz sakin olur-''diye Bora'ya sessizce söyleyecektim ki elimi bırakıp Arda'ya doğru yürümeye başladı.
''Lan ne işin var senin burda?!''diye bağırıp Arda'ya yumruk attı.Çığlık atıp hemen yanlarına uçtum.NABIYON BORA NABIYON.Koşa koşa Bora'yı tutup geri çektim.
''Ya bi sakin!''dedim bağırıp.Bora bana sert sert bakarken eğilip Arda'yı kaldırdım.
''Arda,daha sonra konuşalım tamam mı?''dedim Arda'ya.Arda burnunu tutarak tamam anlamında kafasını salladı.Bora'ya dönüp sert bir şekilde baktım ve yanından geçerek okulun bahçesine girdim.Ve geçerken omzumu omzuna vurdum.Omzum acıdı cry.Hızlı hızlı okula girdim ben böyle giderken Arya geldi.
''Kankaa Arda mı geldi lan!''dedi heyecanla.
''Ya ne ara öğrendin?''dedim.
''Camdan sizi izliyordum kızım.''dedi heyecanla.Bir şey demeden sınıfa girip oturdum.
Tenefüs zili çaldığında Arya uyuduğu için tek başıma çıkmak zorunda kaldım.Ben öyle mal mal koridorda giderken biri beni tutup kenardaki sınıfa çektiğinde ufak bir çığlık attım.Ama karşımda Bora'yı görünce içim rahatladı tabi.Ödüm koptu yemin ederim.Sinirle kollarımı göğsümde bağlayıp Bora'ya baktım.
''Ne bu napıyorsun?''dedim sinirle.Derin bir nefes verdi.Bana doğru bir adım attı.
''Özür dilerim,sabah olandan dolayı.''dediğinde özür dilemesine şok olsamda belli etmiyordum.Lan Bora özür diledi boru mu?
''Özür dilemen gereken kişi ben değilim Bora.''dedim ciddi bir tavır ile.Ciddi olamayan ben ciddi olmayı başardım yaşasın ciddilik yey!
''O zaman ne bu tavırlar kızım?''dedi sinirle.Al işte yine sinir yine sinir!
''Bu tavırlar senin şu aptal hareketlerine!Her şeye anında sinirlenip kavga moduna geçiyorsun.''dedi.Haklıyım abi kb.Derin bir nefes alıp bir adım daha attı ve aramızdaki mesafeyi kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...