Yeni bölüm ile tekrardan selamlar.Fazla söze gerek yok iyi okumalar :D Yorum yapanlara vote verenlere ve tabiki okuyanlara çok teşekkür ederim.İyi okumalar.+6 vote ile yeni bölüm.
Medyada:BORA (ASQW) YANKI VE YANKI'NIN KOŞU KIYAFETİ.
Annie Lennox - I Put A Spell On You ile okuyun.
Ne diyorum ben Allah Aşkına?Olum çocuk burda bana ne dedi ben diyorum ki işik mi ildim.Bok aşık olurum buna.Iy Öğ pislik.Hepinizden iyreniyorum.Cehennemde yanın.İlahi bir güç geldi ve üstümden Bora'yı ittim.''Benden uzak dur.Cidden.Benden uzak dur.''dedim elimi tehdit edercesine sallayıp ve hızlıca sınıftan çıktım.Orospuğ.Annesinede laf etmek istemiyorum ama oğlu tam bir orospu.Çok istiyorsa gitsin sevgilisi söylesin öğretmene.Beni niye karıştırıyon öküz?Gerizekalı.Nefret ediyorum nefret.Ateşlerde yansın.3 harfliler gebertsin.Tövbe tövbe.Bak tövbe diyorum bir de.Vicdansız.Zalimin oğlu.
''Yankı ne bu hal.Sakinleş Yankı sakinleş.''dedi beni omuzlarımdan tutarken.
''Ben son derse girmeyeceğim antremanda baya yoruldum zaten.Eve gidiyorum.''dedim artık koridorun ortasında ağlamak istemiyorum.Arkamı dönüp hızlı adımlarla yürümeye başladım.
''Hop!Yankı!Salak!Pişşt!Dursana!''derken bana yetişti Arya.Hıçkırıklarımı serbest bırakıp Arya'ya sıkıca sarıldım.Arya'da beni sakinleştirmeye çalışıyor tabi.
__________________________________
''Tam bir öküz ya.Gerizekalı.Yani bumuymuş?Salak salak.Egoist öküz.''dedi Arya Bora'ya saydırırken.Yatağımda dik konuma geldim.
''Bugün burda kaldığın için teşekkür ederim beni yanlız bırakmayacağın için.''dedim Arya'ya bir kez daha sarılıp.
''Ben senin en yakın arkadaşınım ve sende benim.Tabiki yanlız bırakmayacağım şapşik.''dedi o da kollarını bana dolarken.
''Yanlız eşyalarımı yıkamak zorundasın.''dedi sonradan geri çekilip.
''Neden?''dedim kaşlarımı çatıp.
''Her yerim salya sümük oldu senin yüzünden.Ne durmayan ağlaman varmış be kızım.''dedi çıkardığı kıyafetlere bakıp.Abi kız haklı.Okuldan eve gelinceye kadar otobüste omzunda ağladım kızın.Eve gelince pijama falan verdim yine ağladım.Hep ağladım ben.Ve berbat hallerdeyim.Depresyon sıtayla?!?!?!!Depresyondayııığm unutulduuğuğuğum aldatıldığığığığım.
''Allah cezanı versin Bora!''diye haykırdım odamda.Arya 'manyak mısın nesin mk?' bakışı attı.
''Yankı sen seviyorsun Bora'yı.''dedi garip garip bakarken.Ne sevcem beeğ!Ben mi sevceğm onu!!Kim sevcek!Ben sevcem!Ben sevmicem!Bora kim yağ???Boraaağğğ askıqqqwww!!!SeNİ SeVİyoRUM!!
''OKİMYABORAKİMBENMİSEVCEMONUSEVMİYOMBANANEYAOFÇOKTATLIAMATÖVBENETATLISINEFRETEDİYOMNEFRETTT!'' dedim tek nefeste.Arya bana garip garip bakıyor tabi.Kız kuşkuya düştü.Benim gibi gerizekalı olunca bi insanın arkadaşı.
''Kendine gel kız!Kendine gel bakiyim!Kalk kalk kalk!Hemen kalkıp kendine geliyosun!Ne bu ya!Biz kızlar milleti olarak hemen yığılmıycaz.Stay Strong!!''dedi elini yumruk yapıp havaya kaldırırken.Eveet Arya'yı da kaybettik sonunda.
''He?''dedim anlamayarak.
''Diyorum ki gece daha yeni başlıyo.Birbirimizi yeniden yaratıcaz.''dediğinde korkuyla baktım.Tövbe tövbe.Ne diyon Arya.
''Tövbe ne diyon?''dedim gözlerimi pörtletirken.
''Yankı allah belanı versin.Kızım saf mısın salak mısın ya?Diyom ki yeni Yankı'yı yaratıcaz.Kızlar gecesi yapıcaz.Birbirimizi baştan yaratıcaz diyom.''dedi elleriyle garip hareketler yapıp.Pekiii o.o Tamam o zaman o.o Çok ısrar ettin o.o
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...