Herkese merhaba!Tekrar yeni bölüm ile buradayım.Umarım bölümü beğenirsiniz!Okuyanlara,vote verenlere ve yorum yapanlara teşekkür ediyorum.Sizi seviyorum,iyi okumalar!
Yeni bölüm +25 vote ile gelir.
Medyada Yankığğ
5 Seconds of Summer-She's Kinda Hot ile okuyun.
Tam tamına 2 saattir yürüyorduk ve güneş batıyordu.Derin bir nefes verip dizlerimi tutarak kenardaki büyük taşın üzerine oturdum.Bora yanından gelmediğimi anlayınca kaşlarını çatarak bana döndü.
''N'apıyorsun?''dedi.Omuz silktim.
''Yoruldum görmüyor musun?''dedim.
''Hava kararıcak Yankı ve ormanın ortasındayız.Eğer kalacak bir yer bulamazsak bizi kurtlar yiyecek.''dedi sinirle.Aklıma direk Teen Wolf geldi.Belki de Derek gibi mükemmel bir kurt beni ısırırdı ve bende bir kurt kadına dönüşürdüm.Sonra evlenip mutlu mesut yaşardık.Ama şu an bir öküzle birlikteydim işte.Hayaller hayatlar.
''Yankı hadisene cidden bırakıp gidicem şimdi seni.''dedi tıslayarak.Gözlerimi kısarak ayağa kalktım ve ona yetişerek yürümeye başladım.
''Zaten ne olduysa senin yüzünden oldu.''dedi sessiz sesle.
''Bana suç atmayı keser misin Bora?!O kadar hızlı sür diye ben mi dedim?''dedi bağırarak.
''Ben sana arabadan in dedim!Zorla kalmak istedin!İnsanın sinirini bozuyorsun.''dedi sinirle.Demek insanın sinirini bozuyorum ha?Pekala Bora bey!Ne halin varsa gör.
''O zaman bundan sonra yalnız devam et.''dedim ve arkamı dönüp hızlı adımlarla yürümeye başladım.Nasıl olsa böylece sinirleri bozulmazdı.
''Yankı!''diye arkamdan seslense de umursamadan devam ettim.Önüme gelen taşa ayağımla sertçe vurduğumda taşın büyük olduğundan dolayı ayağımı incittim ve sızlanıp tek ayak üzerinde zıplamaya başladım.Aferin Yankı iyi bok yedin!Hayır onu bunu geçtim coolluk gitti.Bora'ya gelmemesi için bağırmak amacıyla arkamı döndüğümde Bora yoktu.GİTTİ Mİ?!CİDDEN BENİ BIRAKIP GİTTİ Mİ!İçimi bir korku sararken olduğum yerde kalmayı tercih ederek ağaçlardan birinin dibine oturdum.Ayağımın acısı geçtikten sonra eve gitmenin bir yolunu bulurdum.Değil mi?
Bora'nın Ağzından
Sinirle yürümeye başladım.Onun çenesini çekmek istemiyordum.Cidden başıma sorundan başka bir şey yaratmıyordu.Baş belası.Bir süre yürüdüm.Çok fazla sessizdi.İçim ürperdiğin de yanımda Yankı'nın olmasını istedim.Aptal gibi onu bırakmıştım!Olsa bu sessizliği özletirdi en azından.Kendime söylene söylene geri döndüm ve yürümeye başladım.Neredeydi kim bilir.Baş belası diye boşuna demiyorum işte.Tam bir baş belası.Biliyorum ki onu bulduğumda bulduğuma pişman olucam ama onu tek başına bırakamam.Onun geri dönüp beni bıraktığı yere geldiğimde biraz daha ilerledim.
Ağacın dibinde oturduğunu görünce kaşlarımı çattım.Uyuyor muydu?Cidden mi?
''Yankı?''diye yanına yaklaştığımda korkuyla gözlerini açtı ve yerinden zıpladı.Korkuyla ellerini kalbine götürdü.
''Ananı seveyim Bora.''dedi.Gülmemek için alt dudağımı ısırdım ve Yankı'nın yanına geldim.
''Napıyorsun burada sen?''dedim.Çaresizce kafasını yere eğdi.
''Yanlışlıklan büyük taşa tekme attım sonra ayağımı incittim.''dediğinde kahkahamı engelleyemedim.Ben gülerken o kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
''Sence komik mi?Halimi görmüyor musun?''dediğinde gülmeye devam ettim.Fazla mı masum yoksa fazla mı salak?
''Bak hala gülüyor ya.Bir git Bora.Git başka yerde gül sinirimi bozuyorsun bak.''dedi eliyle gitmem için işaret ederken.Gülerken kafamı iki yana sallayıp bir elimi dizinin altına diğerini beline yerleştirip kucağıma aldım.O da huysuzlanarak bir kaç mırıltı çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
JugendliteraturTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...