Ailemden Nefret Ediyorum!

9.5K 430 72
                                    

Herkese merhaba!Biliyorum bölümler uzun aralıklarla geliyor ama bazen yazasım gelmiyor işte ve güzel konu bulamıyorum.Yine hikayede işler karıştı.Açıkçası ben bile üzüldüm neden böyle yaptım bilmiyorum.Neyse!Verdiğiniz votelar ve yaptığınız yorumlar için çok teşekkürler.İyi okumalar!

Yeni bölüm +19 vote ile gelir.

''Bence kesinlikle sıçtık.''dedim tostumu masaya bırakırken.

''Bencede kanka ya.Soruları görmedin mi kadın resmen en zor soruları sormuş.''dedi Arya sıkıntıyla.

''Annemler düşük alırsam ağzıma sıçıcak.''dedim üzgün sesle.

''Dimi ya benimkilerde.''dedi Arya.O sırada gözü arka tarafımıza kaydı.Bende hiç beklemeden baktım.Ada'yı görünce gözlerimi devirdim ve önüme döndüm.

''Bayan Kaltak.''diye tısladı Arya.Gülmeden edemedim açıkçası.Ben gülerken masada ki boş sandalye çekildi.Lan.Bu ne yüzsüz bir kız?!

''Duydum ki Bora'yla barışmışsınız.''dedi alayla gülerek.Ben hiç takmadan meyve suyumu içip bitirdim ve Arya'ya kalkmamız için işaret verdim.

''Yaptığı şeyi bu kadar kolay affetmene şaşırdım açıkçası.''dedi alaylı sesi.Bu.Kız.Sinirlerimi.Bozuyor.Sinirle ellerimi masaya koyup üzerine doğru eğildim.

''Bak kızım,orospuluğun ne derecede hiç bir fikrim yok ama fazla zorluyorsun.Yakında okulda gezerken kimsenin yüzüne bakamıycaksın.Sinirlerimi bozma.Şimdi siktir ol git.''dedim sert sesle.Hızlıca kendimi geri çekip kantinden çıktım.

''Yih be kankama bak!Kimin kardişi.''dedi Arya bana yetişirken.Gülerek yürümeye devam ettim.Bir anda belimde kollar hissedince korkuyla sıçradım.Allah belanı vermesin Bora.Nabüyun ya.Hayır bütün coolluk hissimi sıçtın sıvadın.Aferim.Milletçene alkışlıyoz.

''Bora!''diye sinirle tısladım.Gülerek kolunu omzuma attı.

''En çokta sinirli halini seviyorum.''diye güldü ve yanağımı sulu bir şekilde öptü.Hayvan!Okul burası!Saygısız edepsiz!

''Oha öküz!Okuldayız ya bir öğretmen görürse.''dedim sinirle.

''Güzelim unuttun galiba benim kim olduğumu?''dedi alayla.Gözlerimi kısarak ona baktığımda şirince gülerek yanağımı sıktı.Beni de en sonunda güldürdü öküz.

''Hah işte bak sinirli halinden daha çok sevdiğim halin.''dedi gülerek.

''Tam bir öküzsün.''dedim.

''Senin öküzün.''dedi yüzünü bana yaklaştırarak.Hafifçe gülümsedim.Allah'ım yerim bu çocuğu!Tipini ısırdığımın patates tipli pokemonu.

''Öğğğğ iğrençsiniz.Ay heyt yu.Ben gidip sevgilimi bulucam.İnş geberirsiniz.''dedi ve gitti Arya.Evet Arya'nın mütüşkemmelliği.Bora'yla bizim sınıfa girip sıraya oturduk.

''Kantinde Ada gerizekalısı geldi sinir etti.''dedim.Gülümseyen yüz tipi hemen değişti.

''O kız elimde kalıcakta neyse.''dedi Bora.Elini tuttum.

''Valla ne Ada,ne de başka biri bu ilişkiyi bozamaz.''dedim gülerek.Bir anda dudaklarıma yapışınca nolduğumu şaşırdım.Nabuyon!Nabuyo!Nabuyoo!SALAK!ÖPMESENE!NİYE!ÖPÜYOSUN!HAYVAN!

Hızlıca geri çekilip kaşlarımı çattım.

''Ya napıyosun!Ya biri görseydi ve-''dememe kalmadan tekrar dudaklarıma yapıştı.Ellerimi omzuna koyup iktirmeye çabaladım.En sonunda geri çekilebildi.Sinirle omzuna vurdum.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin