bayılma hobisi

1.4K 62 9
                                    

Mağazaya girmeden önce kapının önünde durup gözlerimi gezdirdim içerideki gelinliklere. Kesik bir nefes alarak elimi kalbime götürdüm.

''Kızlar, ben niye heyecanlandım?''

''Hayatında ilk defa gelinlik deneyeceğin için?'' dedi ve gülerek yavaşça koluma vurdu Arya.

''Aşık olduğun adamla evlenirken giyeceğin gelinliği alacağın için?'' Ashley konuştu bu sefer.Ama bunları söylemeleri beni daha çok heyecanlandırmıştı. Marmaris'ten dönmüştük ve bu hafta evleneceğimiz için hemen gelinlik alışverişine çıkmıştık. Düğünün mekan dışında tüm işlerini ailelerimiz hallediyordu. Bize fotoğraf yollayarak onaylatıyorlardı veya seçtiriyorlardı. Biz zaten şaşalı bir düğün istemiyorduk. O yüzden çokta takmıyorduk neyin nasıl olacağını. Mekanla Bora ilgileniyordu. Orası ikimiz içinde çok özel olduğu için kendisi halletmek istedi düzeni. Şimdi ise erkekler damatlık için, biz ise gelinlik için dışarı çıkmıştık.

''Hadi hadi! Teyzem bizi bekliyor.'' dedi Arya ve heyecanla kapıyı açtı.Arya'nın teyzesi epey başarılı ve ismi duyulmuş bir gelinlik tasarımcısı olduğu için Arya beni hemen teyzesine getirdi. Kendi gelinliğini de teyzesine yaptırmıştı. 

''Teyzoooşşş! Biz geldiik.'' içeriden çok hoş bir kadın çıktı ve yanımıza geldi. Bizi görür görmez gülümsemesi genişledi.

''Ah hoşgeldiniz! Ben de sizi bekliyordum.'' dedi ve Arya'ya sıkıca sarıldı. Ardından Ashley'le sarıldıktan sonra bana döndü ve gözleri baştan uca beni süzdü. Hayranlıkla bakan gözlerini gözlerimde sabitledi.

''Gelinimiz sen olmalısın? Ne kadar güzelsin sen! Çuvaldan olsa gelinliğin yakışır vallahi.'' söylediklerine karşı utanmamı engelleyemedim ve utangaç bir gülümsemeyle sarıldım Arya'nın teyzesine.

''Merhaba.Çok teşekkür ederim. Çok memnun oldum tanıştığıma sizinle.Yankı ben.''dedim geri çekilirken.

''Esra diyebilirsiniz fıstıklar.Hadi gelin bakalım.''dedi ve adımları merdivenlere doğru giderken bizde onu takip ettik. Cidden çok tatlı bir kadındı.

Hayalimde düşündüğüm ve araştırarak benzerini bulduğum gelinlikleri gösterdim teyzesine. O da bir şeyler ekleyerek bana yardımcı oldu ve hayalimde ki gelinliği daha da güzelleştirdi. İçime kesinlikle, fazlasıyla sinmişti. İşimiz bittiğinde kahve içmek konusunda çok ısrar ettiği için teklifini kabul ettik. Yardımcısına söyledikten sonra gelip yanımıza oturdu.

''Arya ne ara büyüdü de evlendi anlamadık. Şimdi de sen evleniyorsun. Bütün kızlarımız evleniyor vallahi.Bu erkekler de çok zeki herhalde güzel kızları kapmayı biliyorlar.''dedi sonunda gülerken. Bizde gülerek karşılık verdik.

''Biz çok aptalız diyelim.''dedi Arya ve tekrar gülmemize neden oldu.

''Sen fıstık? Sen de 1 ay sonra gelirsin gibime geliyor?''dedi Esra Ashley'e dönüp. Ashley ne diyeceğini şaşırmış gibi oldu ama sonra toparladı.

''Biz daha çok yeniyiz. Bizim önümüzde daha uzun bir yol var.''

''Büyük konuşmada..''diye öksürükle karışık bir cümle kurmuştu Arya. Tekrar kahkaha attık.

''Evleniyorsunuz diye hayatınızdaki her şeyi salmayın sakın. Evlenip kendinizi kocalarınıza bağlamayın. Kendi ayaklarınızın üstünde durun. Ezdirmeyin.''dedi Esra bu sefer daha ciddi bir şekilde.

''Aman teyzoş.Biz öyle kızlar mıyız?''dedi Arya sitem ederek.

''Değilsiniz kızım,ama söylemezsem içim rahat etmez. Ne kızlar var biliyorsunuz.'' dediğinde Ashley ve ben kafamızla onaylarken Arya kalkarak teyzesinin yanaklarını mıncırmaya başladı.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin