BİRADERLERİNİZİ KOLLAYIN YANKI DOĞAN SAHALARA GERİ DÖNDÜ!

4.2K 206 111
                                    

Yeni bölümle merhaba!Güzel okumalar sizi seviyorum!Vote veren ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim!

Yeni bölüm +50 vote ve +35 yorum ile gelicek.

MEDYA DA BORA.

Zorlu geçen bir geceden sonra sabah 8 gibi uyuyabildim.Öğlen kalktığımda saat 2 buçuk olmuştu.Kalkıp aynaya baktım gözlerim kızarık ve şişmişti.Boynum tırnak izi olmuştu.Sinirden kendimi tırnaklamaktan nefret ediyorum.Yok hayır,böyle olmayacak.Ölmüş Yankı geri dönmeyecek bu sefer.Bu sefer duygusuz bir Yankı gelecek ve korkusu olmayan.

BİRADERLERİNİZİ KOLLAYIN YANKI DOĞAN SAHALARA GERİ DÖNDÜ.

Hemen telefonumu elime aldım ve Arya'yı aradım.

''Alo,kızım nerdesin sen aradım ulaşamadım!Bora yanıma geldi kaç defa seni sordu.Neler oluyor Yankı yine!Bora'yı zar zor durdurdum size gelecekti!''dedi heyecanla.Bora?Bize?Hah!Bokumu yer anca!

''Siktir et Bora'yı,bugün parti var mı?Şu klasik büyük partilerden?Hani HERKESİN gittiği??''dedim heyecanla.

''Lan!Tövbe yarabbim.En sevmediğin şey değil miydi onlar?!Yankı neler oluyor!''dedi sinirle.Ofladım.

''Ya Arya var mı yok mu?!''dedim sinirle.

''Şu Göktuğ denilen çocuğun büyük bir partisi var.Tüm kampüsler davetli.Baya büyük olacakmış-''derken lafını kestim.

''Tamamdır güzelim akşam oradayız Emir'e de söyle itiraz istemiyorum 7'de orada ol!''dedim hızlıca.

''Yankı bak dövücem neler olu-''derken telefonu suratına kapattım.Ayna da kendime baktım.Ölü Yankı'ya.Beni bu hale getiren Bora Arsoy,sana öyle şeyler yaşatacağım ki intikam demeye dilin varmayacak!

Saat 6 buçuk gibi tamamiyle hazırdım.Deri ceketimi beyaz elbisemin üzerine giydim ve aynadan kendine baktım.Bugün o partide olacaksın Bora,seni kudurtacağım.

Bugün o partide olacaksın Bora,seni kudurtacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tam 7'de parti yerinde oldum.Gözlüklerimi çıkartıp çantama attığımda arabamı park etmeleri için anahtarı valelere verdim.Kırmızı rujum bozulmuş mu diye telefonumun ekranından dudağıma baktıktan sonra telefonun kilidini açıp Arya'yı aradım.

''Alo?Neredesiniz?''dedim olduğum yerde etrafı süzerken.Daha parti alanına girmemiştim.İçeriye doğru ilerlemeye başladım.

''İçerideyiz,uzun masalardan birindeyiz girince görürüz-''o sırada ben girdim zaten ve herkes bir anda susup bana döndü.Ne.Hayatlarında hiç partiye gelmeyi sevmeyip partiye gelen ve kendini seksi bir varlığa çeviren bir kız görmediler mi?

Arya'ları gördüğümde boşa duran telefonu kapattım ve Aryaların yanına ilerledim.Yanlarına geldiğimde Arya ve Emir şoka uğramıştı.

''Ne var?''dedim gülümseyip.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin