Herkes nefesini tutmuş ikisini izliyordu.Arya öylece kalakaldı.Arya niye öküzün trene baktığı gibi bakıyosun anasını satayım evet desene!Arya evet de evet!Ve Arya bayıldı arkadaşlar.
''Lan bayılmadan önce cevap verdi mi lan!''dedi Emir heyecanla.Olum bu ne diyor ajsdkjhjkdhjk.
''Emir mal mısın kardeşim kız bayıldı.''dedi Bora telaşla kalkarken.Millet ilişkisini düzgün kurup zamanı geldiğinde evlenme teklif ediyor anasını satayım bizde hala bi kaşık suda boğuluyoruz.Arya'yı kucakladık ve çadıra doğru ilerledik.
*************
''Evet dedin dimi evet dedin?!''dedim heyecanla yatan Arya'ya bakıp.Arya ilk uyandığında yanında sadece Emir vardı ve konuşmuşlardı.Emir çadırdan çok mutlu çıkmıştı.
''Tabi ki evet dedim başka ne diycem!''dedi mutlulukla.
''Ayy çok sevindim kankacım hayırlı uğurlu olsun.''dedim sevinçle ellerimi çırpıp.
''Amin amin ya o kadar beklemiyordum ki!''dedi elini heyecanla kalbine götürüp.
''Aman aman sakın hatırlama yine bayılırsın Allah korusun!''dedim telaşla.Güldü ve omzuma vurdu.
''Off salak salak konuşma.''dedi gülerken.O sırada çadırın perdesi açıldı.Poyraz kafasını içeri soktu.
''Yankı bi gelsene canım.''dedi.Kalktım ve çadırdan çıktım.Biraz uzaklaştık.
''Heh noldu?''
''Benim dönmem lazım.Acil okulla ilgili bir kaç şey çıktı.Yarın sabaha orada olmam gerek.''
''Hadi yaa.Bak işte bu kötü oldu.''dedim moralim bozulurken.
''Yok yok biraz uğraşmayı bırakırlar en azından.Burada beraberken gözleri sürekli bizde.''dedi etrafı süzerken.
''Evet haklısın.O zaman gel söyleyelim hepsine de öyle gidersin.''dedim.Kafasını onaylar şekilde salladı ve yavaş yavaş yanlarına doğru ilerledik.
''Gençler Poyraz'ın acil işi çıktı yarına İstanbul'da olması gerekicek.Gidiyor yani.''dedim dudaklarımı bükerek.Bora sırıtmaya başladığında bende kendimi sırıtmamak için zor tuttum.Hala tek kelime konuşmamıştık ve Emir Arya'ya evlenme teklifi ettiğinden beri bana daha çok bakıyordu.
''Hadi yaaa.Neyse Yankı bize emanet merak etme gözümüz gibi bakarız.''dedi Bade.Poyraz'ın modu düştü.Bir kaç kişiyle daha vedalaştıktan sonra geldi ve bana sıkıca sarıldı.
''Kendine dikkat et güzellik.Bir şey olduğu zaman hemen beni arıyorsun.''dedi sarılırken sessizce.Kafamı onaylar anlamda aşağı yukarı salladım.
***************
Arya ve Emir el ele yanımıza geldiklerinde herkes alkışlamaya başladı.
''Sağolun arkadaşlar.Bu özel zamanda yanımızda olduğunuz için çok teşekkürler.Allah size de böyle güzel şeyler nasip etsin.''dedi Emir.Yaaa ama çok tatlılar lan!Herkes tekrar alkışlarken gözüm,gözü bende olan Bora'ya takıldı.Bana bakıyordu sadece.Bir süre bende baktım daha sonra kaçırdım gözlerimi.Gün yavaş yavaş batıyordu.Bugün yeni müstakbel çiftimizin çift oluşunu kutluyorduk.Çocuk gitarıyla yine slow bir parça çalmaya başladı.Teoman-Aşk Kırıntıları.Burukça gülümseyerek dans eden Arya ve Emir'e baktım.Çok güzellerdi.Çok uyumlular ve birbirlerine o kadar yakışıyorlar ki.Tamamen birbirlerine aitler.İlişkileri dengesiz değil çok güvenilir çok sağlam.O kadar imreniyorum ki.Keşke bizde öyle olabilseydik.Amma velakin işte şuan Bade Bora'yı dansa kaldırıyor.Sanki hayat sinir sınırlarımı zorlamak için her şeyi yapıyor gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
JugendliteraturTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...