Herkese eğlenceli mi eğlenceli bir bölümle merhaba!Böyle tatlı ve eğlenceli bir bölüm yapmayalı uzun zaman olmuştu.Eheheh her neyse tabi ki her zamanki gibi okuyanlara,vote verenlere ve yorum yapanlara çok teşekkür ediyorum.İyi okumalar!
Yeni bölüm +24 vote ile gelir
MEDYADA BORAŞKIM <33265263
Olly Murs-Troublemaker ile okuyun.
Bir Bora'ya bir Poyraz'a bakıyordum.Poyraz masum köpek yavrusu gibi etrafa bakınırken Bora kızgın bir boğa edasıyla gözlerini Poyraz'a kitlemişti.Sessizliği bozan ben oldum.
''Poyraz?Ne işin var senin burada?''dedim.
''İstanbul'da hava iyice boka sardı.Okullar 3 gün tatil.''dedi gülerek.
''Ulan kafasına esen geliyor!Sen buranın adresini nerden buldun?''dedi sinirle Bora.Bora'ya sinirli bir bakış attım.
''Şey benden olabilir.''dedi Arya.Emir'in öldürücü bakışları Arya'yı bulduğunda gülmeden edemedim.
''Sorun yok.Gelsene içeri.''dedim gülümseyerek.Bora bana sinirli sinirli bakınca gözlerimi devirdim.Poyraz çantasını kenarı koydu ve montunu kapının yanında ki askılığa astı.Sarılmalı mıydım,sarılmamalı mıydım?Kafamda iki seçenek arasında gidip gelirken Arya'ya baktım.Emir onu kollarıyla sarmalamıştı resmen.Anlaşılan onun herhangi bir seçeneği yoktu.Amaan çocuk buraya benim için gelmiş.Tabi ki sarılıcam.Gerilime gerek yok.Tabi inş yoktur.Çünkü Bora çok dangerous bir insan.
Gülümseyerek Poyraz'a doğru gittim ve sarıldım.
''Neyle geldin?''dedim geri çekilirken.
''Otostopla.''dedi yüzünü buruşturup.
''Ciddi misin?''dedim şaşkınlıkla.
''Evet çok ciddiyim.Hemde arabaları çok kötü kokan iki yaşlı çift.''dediğinde küçük bir kahkaha attım.Bora'ya baktığımda öfkeden köpürmüştü.Kafasıyla geri çekilmem için işaret verdiğinde ona sinirli bakışlarımdan atıp bir kaç adım geri çekildim.
''Aç mısın?''dedim ellerimi arkada birleştirip öne arkaya sallanırken.Omuz silkti.
''Ne yalan söyleyeyim evet.''dedi.Gülümsedim.Bora göz devirdi.
''Ben mutfağa gidip Aryaların getirdikleri poğaçalardan koyayım.''dedim.
''Yardım edeyim.''diye girişti Poyraz.Ay kibar çocuk ya.Ama Bora öküzü direk araya girdi.
''Ben yardım ederim sen otur.''dedi sert sesle ve sert bakışla.Derin bir nefes alıp mutfağa girdim.Bora da arkamdan.
''Ne o sarılmalar falan hayırdır?''dedi direk.Kaşlarımı çatarak ona döndüm.
''Sarıldım işte.Ne olucak?''dedim.Yumruk yaptığı elini masaya koydu.Gözlerimi elinden çekip tekrar yüzüne sabitledim.
''Bir daha öyle bir temas istemiyorum Yankı.''diye tısladı.Seni kıskanç öküz.Allam ne tatlı bir şey oluyorsun sen öyle kıskanınca.Tipini ısırırım şebek.
''Yankı duydun mu beni?''dedi kaşlarını çatarken.Hayvan!Biz burada seni düşünelim sen de bu düşünceleri yarıda böl aferim.Gözlerimi devirdim ve dolaptan tabak çıkardım.
''Bunu evet olarak sayıyorum.''dedi ve bana doğru yaklaştı.Ben ona çiftleşen penguenleri görmüş gibi bakarken o dibime girip ellerini yanağıma yerleştirdi ve dudaklarını yaklaştırdı.Kurtarıcım Arya kankam mutfağa girince gülümseyerek Bora'dan uzaklaştım.Arya elleriyle gözlerini kapattı direk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...