Gerçekler!

4.5K 177 62
                                    

Aylar oldu yeni bölüm gelmeyeli biliyorum,çok sıkıntılı ve üzücü zamanlar atlattım iyi değildim kusura bakmayın beni de anlayın,hatamı telafi etmeye çalışacağım..Umarım hala buradasınızdır..iyi okumalar sizi seviyorum!

Medyada ARDA.(Sean O'Donnell)

Duman-Herşeyi Yak ile okuyun.

''Napıyosun lan sen burda!''diye bağırdım.Bune alaka lan!!

''Bak Bora!Sikik sikik şeyler yapıp sinir etme beni!Yankı'yı almaya geldim!''diye bağırdı.ULAN BEN BUNU SİKERİM.AMINAKOYDUĞUMUN ŞEREFSİZ OROSPU ÇOCUĞU!

''LAN SENİ Sİ-''derken Yankının sesiyle durdum.

''Noluyor ya burda?''dedi kaşlarını çatmış bir şekilde.

''Ne bok yiyorsun sen burada?!Yürü gidiyoruz!''dedi Arda sinirle.Olum  ne diyo lan bu!Çıldırıcam şimdi!

''Lan-''diyordum ki Yankı lafımı kesti.

''Tamam sakin ol geliyorum!''dedi ve bir süre gözlerimin içine baktıktan sonra yukarı yönlendirdi adımlarını.Lan!Gidiyor mu?!Noluyor amınakoyayım!Sertçe kapıyı Arda'nın yüzüne kapattım ve Yankı'nın arkasından yukarı çıktım.

''Çıkar mısın Bora üstümü değiştireceğim.''dedi bıkkınlıkla.

''Noluyo lan!NOLUYO!''diye kükredim.Güldü.

''Ya ben sana sevgilim var dedim dimi?İnanmadın bana.Umarım şimdi anlamışsındır.Lütfen bir daha da saçma sapan beni evine falan getirme.Hatta mümkünse muhattap olma.''dedi sinirle.Çıldırıcam ulan şimdi.Gerçekten çıldırıcam.

''Yankı bak çıldırtma beni.Bak gerçekten sikerim ikinizi de.Öldürürüm sizi!''diye bağırdım tüm gücümle.

''Yeter!''diye bağırıp eşyalarıyla banyoya girdi ve kapıyı kilitledi.Öfkeyle ellerimi saçlarıma geçirdim.Aklıma gelen her küfürü söylüyordum.Nasıl lan!Arda'yla mı sevgili oldu!Nasıl yapar amınakoyayım!

Banyonun kapısı açılınca tüm öfkemle oraya döndüm.Elinde ki tişörtümü bir kenara attı.

''Yankı!Ulan seviyorsun sandım beni lan!Hemen Arda'ya koşmuşsun!Tam da senden beklenen hare-''derken bir anda bağırdı.

''SAKIN!SAKIN O KELİMEYİ ETME!LAN GERİZEKALI!BEN KENDİMİ ÖLDÜRÜYORDUM!ÇEKTİĞİM ACILAR YAŞATMIYORDU BENİ!HER ANIM ÖLMEK İSTEMEKLE GEÇİYORDU!ARDA SAYESİNDE KENDİME GELDİM BEN!SENİN BOK ETTİĞİN HERŞEYİ O TOPARLADI!UZAK DUR BENDEN SİKTİR GİT HAYATIMDAN!''diye tüm gücüyle bağırdığında şoka uğradım.Öylece kalakaldım.Sertçe yutkundum.Hiç bir şey söyleyemedim.Yanımda hızlıca geçip gitti.Ve ben hala kıpırdayamadım.

Kapının sertçe kapanma sesini duyduğumda kendimi yere attım ve duvar dibine geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapının sertçe kapanma sesini duyduğumda kendimi yere attım ve duvar dibine geçtim.Ellerimi saçlarımın arasından geçirdim.Ağlamaya başladım.Deli gibi ağlamaya başladım.Annemden sonra gelen,hayatımın en değerli kadınını kendi ellerimle hayatımdan çıkardım lan ben!Nasıl böyle bir şerefsizlik yaptım!Nasıl!

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin