Selam merhabaa!Yeni bölüm ile buradayım işteğ asdgfgd Umarım bölümü beğenirsiniz.Hepinize votelar ve yorumlar için teşekkür ederim.Sizi seviyorum iyi okumalar!
Yeni bölüm +23 vote ile gelir.
MEDYADA YANKI İLE BORA ZUAHAHAH
Bea Miller-Fire N Gold ile okuyun.
Elimdeki yumurta dolu kabı çırpmaya devam ettim.Tam olarak çırptıktan sonra ocakta ki tavaya koydum.Piştikten sonra iki tabağa da bölüştürdüm ve arkamı döndüm.Bora masada oturmuş beni izliyordu.Kaşlarımı çattım.
''Napıyorsun sen?Hani odun topluycaktın?''dedim.Güldü ve elimden tabağın birini aldı.
''Topladım zaten.''dedi.Garip bir bakış attıktan sonra masaya oturduk ve yemeğimizi yemeye başladık.
''Ne kadar zamandır gelmiyorsunuz siz buraya?Ev ev değil toz memleketi olmuş.''dedim evi süzerken.
''Bir 5 yıl olmuştur.''dediğinde ağzım şaşkınlıkla açıldı.
''Çüş.''dedim şaşkınlıkla.Bu evi iyice temizlemem gerekiyor sanırsam.İnş ölmem.Aslında annemler beni bulunca kesinlikle ölücem ama,onlar bulmadan da ölmem istemiyorum açıkçası.
''Omlet çok güzel olmuş.Sen yemek yapar mıydın?''dedi alayla.Gözlerimi devirdim.
''Omlet yapmayı dün gece öğrendim.Poyraz sağ olsun.''dedim gülümseyip.Bora sinirli ve kısa bir bakış atıp yemeye devam etti.Bende devam ettim.
''Biz nolucaz Yankı?''dediğinde durdum ve çatalımı tabağın kenarına bıraktım.
''Biz yokuz Bora.Senin bir sevgilin var.Sen şuan sadece bana yardım eden bir arkadaşsın.''dedim soğuk sesle.Şaşırmıştı.Sinirle elini masaya vurdu.
''Özür diledim ya!''diye tısladı.Kafamı iki yana salladım.
''Evet diledin.Ve bende affettim.Bu hala senin bi ilişkin olduğunun gerçeğini değiştirmiyor.Ayrıca sen aramızda olan en ufak şeyde Ada'ya gidersen.Ben senin için sadece hayal olurum.''dedim ve tabağımı alıp kalktım.Tabağımı mutfak tezgahına koyduktan sonra arkamı döndüm ve Bora'yla burun buruna geldim.
''Yankı,benden uzaklaşamazsın artık.İzin vermem.Seni nasıl sevdiğimi görmüyor musun?!''dedi sinirle.Dediklerine içten bir şekilde gülümsemek istesem de bu kadar çabuk ele veremezdim.
''Sevmiyorsun Bora.Sevseydin bu kadar çabuk mu bırakırdın?Ertesi günü Ada ile el ele mi gelirdin okula?''dedim.Konuştuğum süre boyunca dudaklarıma baktı.Beni ne kadar öpmek istediğini biliyordum.Ama buna çabucak izin veremezdim.
''Seviyorum lan!Uğraştım Yankı uğraştım.Ulan en ağrıma giden şeyi söyledin sen bana.Sevmiyorum istemiyorum seni dedin.Napıyım lan ben?!''dedi yüksek sesle.Tamam bende biraz sert davranmıştım bunu hesaba katmamış olabilirim.
''Ben yatıcam.''dedim tam kenarda geçecekken kolumdan tutup tekrar tezgaha sıkıştırdı beni.
''Böyle kaçamazsın benden.''dedi yüzünü yaklaştırırken.Dudakları mükemmel gözüküyordu.Ada'yı öptüğü dudakları.Aklıma bu geliyordu.Çıkmıyordu resmen beynimden.Tiksiniyordum her seferinde.Büyük bir güçle Bora'yı iktirdim.
''Zorlama Bora.''dedim tıslayıp ve mutfaktan çıktım.Ağladığımı fark edince hemen elimle yüzümü sildim.Burada kaldığım sürede çok zorlanıcaktım.
________________
Elimdeki süpürgeyi yere bırakıp kendimi koltuğa attım.Bora dün geceden beri yoktu ve endişeleniyordum.Gelir düşüncesiyle bütün evi sildim ve neredeyse akşam olucak!Nerede bu çocuk?Dün çok mu sert çıktım?OF!Elektrikli süpürgeyi yerine koyduktan sonra televizyonu açık koltuğa uzandım.Yorgunlukla göz kapaklarım ağırlaştı ve kendimi uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...