İstedim,Aldım

1.5K 62 15
                                    

Şaşkınlıkla gözlerim açılırken nefes almayı unuttum.Harbiden unuttum.Gözlerim kararıp bayıldım sonra.

Gözlerimi açtığımda bana endişeyle bakan Bora'yı gördüğümde heyecanla doğrulup etrafıma baktım.İskeledeydik.Hızlıca Bora'ya döndüm.

''Ne yani?Rüya değil miydi!Cidden rüya değil miydi gerçekten evlenme teklifi mi ettin sen bana!''

''Evet güzelim evlenme teklifi ettim.Hayır anlamıyorum nasıl Arya ile aynı tepkiyi verdiniz şu duruma.O da bayılmıştı aynı böyle.Cidden kardeş falan mısınız siz?''dedi sinirle.Gülümsedim.Koskocaman.Ensesinden tutup dudağına yapıştım.Bir kaç saniye sonra geri çekildiğimde gözlerinin içine ona olan tüm aşkımla baktım.

''Evet öküzüm benim.Evet!''dedim sevinçle.O da benim gibi koskocaman gülümsedi benim gibi.Bu sefer o yapıştı dudağıma.Bir süre sonra hafifçe iktirip dudaklarımı çektim dudaklarından.

''Hayır ama!Evlenmeden olmaz Bora'cığım!''dediğimde ikimizde güldük.Kollarıyla beni sardı ve alnıma derin bir nefes alıp dudaklarını bastırdı.,

''Hayatımın en büyük hatasını yapıyor gibiyim ama..''derken gülerek omuzun vurdum.O da güldü tabi.

''Hayatımda yapabileceğim en güzel şeyi yaptım.Bundan sonra buna yaklaşacak tek şey çocuklarımız olur.''dediğinde ben suratını inceliyordum.Bu müthiş adam,deli gibi aşık olduğum,her seferinde başımı döndürebilen,canımı en çok yakan,beni en çok öldüren,ama en çokta yaşatan,yaralarımı en güzel saran,aşkımı her gün büyüten,bana kendimi sevdiren,bana nefes almayı sevdiren bu adam,varlığı sayesinde her günüme aşkla başlarken şimdi de onunla bir olucak her bir şeyim.Nefesim,sevincim,hüznüm,hastalığım,sağlığım,her şeyim.Zaten benim her şeyimdi,ama şimdi sadece ikimiz değil herkes bilicek.İyi ki aşık olmuşum sana,iyi ki.

*****************

Aryalar gelmeden bir şey yapmak istemediğimizden sadece isteme kısmını halledelim dedik.Sadece kendi ailelerimiz arasında olsun diye düşündük zaten.Ama sanırım bu duruma en çok sevinen annem oldu.Annemin Bora'ya karşı öyle bir sevgisi var ki anlatamam.Sanki Bora cidden onun oğluymuş gibi seviyor Bora'yı.Bora annesini kaybetti evet ama benim annem de ona çok iyi bir anne olacak biliyorum.Bora babası ve Selinle gelecek beni istemeye.Selin evlenme haberimizi duyunca hemen gelmiş Amerika'dan.Onu da o kadar özledim ki.Annesini kaybettiğinde psikolojisini toparlamak için tedavi olmaya Amerika'ya gitmişti.Bora ikinci gidişinde,yani beni en son terk edip gittiği zaman barışmıştı onunla.Biz kız isteme durumuyla ilgilenirken Ashley ve Poyraz'da bekarlığa veda partisini planlıyordu şimdiden.

''Kızım hala hazırlanmamışsın!Hadi bak daha kuaföre gideceğiz!''dedi annem odanın kapısını telaşla açtıktan sonra.

''Hazırım annecim hazırım!Bekle çantamı alayım!''dedim sitemle ve çantamı aldım.Annem sağolsun heyecanlanmaya bile vaktim yok maşallah.Şaka şaka elim ayağım zangır zangır titriyor heyecandan.Annemler aslında İzmir'deydi ama biz evlilik teklifi muhabbetini söyleyince koşa koşa döndüler.Uzun zaman sonra eski evimizdeydik.Ne çok anı geçmişti burada.Borayla neler yaşamıştık.Çok ergen ve salaktık,ama ne kadar anlamlıydı hepsi.

Yavaş yavaş Boraların geleceği saat yaklaşıyordu.Aynadan endişeyle üzerimi süzdüm.O sırada kapı tıklatıldı.

''Gel'' 

İçeri babam girdiğinde hayranlıkla süzdü üzerimi.

''Meleğim..ne kadar güzel olmuşsun sen!''dedi ıslık öttürdü daha sonra.Çaresizce gülümsedim.

''Gerçekten mi baba ya!Güzel olmuş mu?Of çok stresliyim ben.Arayıp iptal mi etsek!Ay çok ayıp olur ya-''derken hemen babam araya girdi.Elimi tutup beni yatağa oturttu.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin