Senden Nefret Ediyorum!

11.2K 467 78
                                    

Herkese mrb mrb mrb.Biliyorum öldüm sandınız ama yaşıyorum yeey.1 hafta internetsizdim ve bu haftada çalıştım o yüzden anca yazabildim.Ama uzun yazdım beh.Neyse artık sizi seviyorum okuyanlara vote verenlere yorum yapanlara çok tişikkürler^^ 

Yeni bölüm +17 vote ile gelicek.

Tom Odell-Another Love ile okuyun.

Medyada Yankı aşkımın giydikleri.^^

O değişik geceden sonra ertesi gün  Arda'nın mesajı ile uyandım.

Kimden:Arda

Konuşabilir miyiz?

Derin bir nefes alıp geri cevap verdim.

Kime:Arda

Ne zaman?

Direk cevap geldi.

Kimden:Arda

Sen ne zaman istersen.

Ne zaman görüşebilirdik ki?Bora her saniye yanımdaydı zaten.Ayrıca bunu ona söylemeli miydim onu bile bilmiyorum.Ama en son kötü şeyler olmuştu belki de söylememek en iyisi.

Kime:Arda

Ben sana müsait olduğumda mesaj atarım.

Aslında konuşmak istemiyordum ama içimden bir ses konuş diye haykırıyordu.Evet ilginçimsi biliyorum ama öyle işte.

Kimden:Arda

Pekala,teşekkürler.

Telefonu yavaşça çantama atarak çantamı sırtıma aldım.Aşağı indiğimde Bora'nın arabası yoktu.Demek bugün gelmedin Bora.Öyle olsun.Bende bizim arabaylan giderim yani.Şoför kapıyı açtığında arabaya bindim.

Okula geldiğimizde şoföre teşekkür ederim bakışı atıp bahçeye girdim.Etrafa baktığımda Bora'nın arabasını da görememiştim.Oyalanmayarak sınıfa gittim.Arya'nın yanına geçtim.

''Senin ki gelmemiş.''dedi bana imalı imalı.

''Evet,neden gelmedi ki?''dedim kısık sesle.Omzunu silkti.Bora geldiğinde büyük bir triple karşılaşıcak arkdşlr.

Tenefüste hızlı hızlı Arya'yı kolundan tutarak bahçeye sürüklemeye başladım.

''Kanka cnmı actysn.''diye bağırdı Arya.Dışarı çıktığımız anda bahçe kapısında Bora ve Ada'yı konuşurken gördüm.Hemde birbirlerine yakındılar ve hemde Bora durumdan pek şikayetçi gözükmese de sinirli gibiydi.Sinirle nefesimi verdim.Arya benim baktığım yere baktığında şaşkınlıkla bana döndü.

''Aboo.''dedi sessizce.Noluyo lan!Öldürürüm ben bu kızı!Tam onlara doğru adım atmışken içimden dedim ki,ona ders versem daha mantıklı.Sinirli sinirli bir süre daha bakarken Bora beni fark etti.Sinirli bir bakış atarak okula tekrar girdim.

''Kanka bence ikisinide pıçaklayalım ama istersen sen Bora'yı kırbaçla.''dedi Arya.Durup garip garip ona baktım ve merdivenleri çıkmaya devam ettim.

''Yine mi grinin elli tonunu izledin sen?''dedim sıkıntıyla.

''Yani evet,napayım canım sıkılmıştı.''dedi.Şuan kızgın olmayan ben olsam gülerdim ama şuan kızgın olmayan ben değilim şuan kızgın olan benim.Hızlıca merdivenleri bitirdim tam koridora giriyorken arkadan ses geldi.

''Yankı!''dedi Bora'nın sesi.Ayvan.Takmıycam bnne.Hak ediyor.Umursamadan yürümeye devam ettim.

''Kanka geliyor ve ben burdan tüyüyorum size iyi tartışmalar öptüm.''diyerek yanımdan uzaklaştı Arya.Bu  da ayrı bir hayvan.Hepiniz hayvansınız laned olsun.Aynen beklediğim gibi bileğim bir el yakaladı.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin