Umarım beğenirsiniz,bir süre vote istemeyeceğim sizden,iyi okumalar'
-Karya
Bölüm Şarkısı: Teoman - Bana Öyle Bakma
''Bora ya lütfen,çok güzel olur eğlenceli olur.''dedim yalvaran bakışlarla Bora'ya dönüp.Bininci kez daha ofladı.
''Yankı bak ben başım ağrıyacak gibi hissediyorum güzelim,gitmeyelim çok gürültülü zaten.Ben seni burada çok güzel eğlendiririm bak.''dedi sonunda piç gülüşü atarak.
''BORA!GİTMEK İSTİYOM YA GİTMEK!''dedim çığrınıp.Yüzünü buruşturdu ve kulaklarını tıkadı.
''Eğer gelmeyeceksen kendim gideceğim.''dedim kollarımı önümde birleştirip.
''Yok ya,ben kurtların önüne kuzu atacağım değil mi?Baya güzel bir hayal gücü,tebrik ederim.''dedi sert bir tavırla.En sonunda suratıma yavru köpek bakışı yerleştirdim ve Bora'nın önüne geldim,elini tuttum.
''Yaaaa sevgiliiimmmm,hadi bak çok eğlencezzz.Eğer çok sıkılırsan döneriz söz hadi lüütfeeen.''dedim şirin şirin gülümseyip en sonunda.Derin bir nefes aldı ve gözlerini kaçırdı.
''İyi tamam ama en fazla 1 buçuk saat bak Yankı,çok durmak istemiyorum.''dedi bıkkın bıkkın.
''Tamam hayatım benimm.''dedim ve sevinçle kollarımı boynuna sardım.Sonra koşturarak valizime ilerledim.
''YANKI BENİM ANLIMDA GAVAT YAZMIYOR BUNU GİYEMEZSİN.''diye bağırdı bir kez daha.
''Ya Bora!Yanımda sen olucaksın nolcak ya!''dedim bende sinirle.
''Asıl sıkıntı da o zaten.Katil olurum.Kan çıkar Yankı.''dedi tıslaya tıslaya.
''Bune şimdi Koçovalı Yamaç mısın sen?Of Bora uzatma yanından ayrılmam söz.''dedim ve arkamı dönüp parfümüme doğru uzandım.O sırada belimde iki el hissettim ve kulağıma değen dudaklar.
''Sen ben yokken açılmışsın sanki biraz,yavaş açıl bence,sıkıntı çıkmasın.''dedi ve belimde ki elleri sıkılaştı.Alt dudağımı dişlediğimde beni hızlıca önüne döndürdü ve dudaklarıma yapıştı.Bende ona karşılık veriyordum.Elleri ceketimin içinden geçti ve kalçama doğru ilerledi.Beni tutup kucağına aldı ve masanın üzerine oturttu.
''Beni delirtiyorsun.''dedi ufak bir inlemeyle.İkimizde bir arzuyla dolup taşıyorduk.Nefeslerimiz hızlanmıştı- ve kapı çaldı.
''HADİ GELİN ARTIK!''diye bir anırma duyuldu kapının arkasından.Arya.Bora bir kaç küfür savurarak geri çekildi ve yatağın üstünde ki ceketini alıp giydi bende o sırada masadan indim ve aynanın karşısına geçip üzerimi düzelttim.Kırmızı rujumu da tazeledikten sonra hazırdık.Odadan çıktık ve otelin parti lobisine gittik.İçerisi bolca ter,alkol ve sigara kokuyordu.İlk başta hafifce yüzümü buruşturdum ama sonra Bora'dan laf yememek için hemen normal yüz ifademe geri döndüm.Aryaları görüp onların yanına ilerledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...