AÇIN ŞURDAN BİR MAHMUT TUNCER!

12.8K 550 168
                                    

Herkese selamlar!Sonundaa yeni bölüüm!Çabucak vote sınırını geçtiniz teşekkürler ^^ Umarım güzel bir bölüm olmuştur!Yorum yapanlara vote verenlere okuyanlara tekrar teşekkürlerimi sunuyorum!İyi okumalar ^^

Sınır +12 vote

MEDYADA EMİR (YENİ KARAKTERİMİZ!)

''Yankı kalk!''diye Arya kolumu dürtüklemeye başladı.Bu kızın benim kolumla derdi ne yani.Anlamıyorum ben.Ben uyanmayınca kolumu dürtüklemeyi bıraktı.

''Aman ya iyi Bora geldiğinde de seni böyle görsün o zaman salyalı salyalı.''dediği an bir anda bana güç geldi kendimi on beş metre yataktan attım yemin ederim.Tabi öyle olunca superman gibi havada uçamadan yere düşüyorsun.Arya yanımda anıra anıra gülmeye başladı.

''Aahahah düşüşünü keşke videoya çekseydim Aras'a izletir-''derken sustu.Hala onu düşünüyordu.Ve unutamamıştı.Ama bunu atlatıcak ve yanında ben olucam.

''Of yarabbim ya sen beni nasıl kandırırsın!''dedim sinirle kalkıp.Unutturma görevime geçmiş bulunmaktayım!Bir anda Arya'nın üzerine atladım ve onu gıdıklamaya başladım.O kadar kahkaha atıyordu ki evde yankılanıyordu resmen.

''Ta-tamam...yet-yeter yaa!''dedi gülerken.Bende geri çekildim.İkimizde anıra anıra gülerken kapı açıldı.

''Sabah sabah ne bu keyif kızlar?Evde kahkahalarınız yankılanıyor.''dedi gülerken Arya'nın annesi.

''E en yakın arkadaşım dün bizde kaldı anne tabiki mutlu olacağım!''dedi gülerek.Annesi gülüp Arya'ya sarıldı.

''O zaman hazırlanıp aşağı kahvaltıya inin sonra ben sizi okula bırakayım.''dedi annesi.İkimizde onayladıktan sonra gitti.

Gönderilen:Bora

Eğer bizi okula bırakıcaksan gerek yok çünkü Arya'nın annesi bırakıcak.

Dedim ve Bora'ya yolladım.

''Eniştemize mesaj atıyorsun bakıyorum.''dedi Arya kıpırdayıp.Gözlerimi devirdim.

''Enişte ne Arya?Daha 1 gün oldu.''dedim.

''Olabilir yine de siz sevgilisiniz ve o benim eniştem oluyor.Artık ona enişte diycem.''dedi mutlulukla.Tekrar gözlerimi devirdim.

''Neyse ne hadi hazırlanalım.''derken mesaj geldi.Hemen açtım.

Gönderen:Bora

Zaten almıycaktım ;)

Bu ne şimdi.Höö zoton olmoycoktom.Gerizekalı.Tam bir gerizekalı.Bunu söylemek zorunda mıydı yani?!Tabi ki zorundaydı çünkü o Bora!Oflayıp hazırlanmaya başladım.

Uzun zaman sonra ilk defa saçlarıma maşa yaptım.Ama tabiki büyük dalgalı.Arya sağolsun.Okula girince o oyalanmak istese de biz direk sınıfa girdik.Arya hiç susmadan konuşuyordu ve bende sadece kafa sallıyordum tabi ki.Oğlum bu kızın depresyonda olup susması gerekirdi.Acil bir şekilde bu kıza yeni birini bulmak lazım.Aras ile çıkarken bu kadar konuşmuyordu yahu!Sonunda öğretmen girince susabildi ama tabi.

''Hadi kantine gidelim yoksa sen beni öldürüceksin!''dedim kalkarken.O da benimle birlikte kalktık.Ellerini açıp yukarı baktı.

''Allah'ım nolur aşağıda hayatımın aşkıyla karşılaşıyım amin!''dedi.

''Kızım öyle dua etmekle olsa keşke.''dedim ve sürükleye sürükleye sınıftan çıkardım.Koridordan geçerken Aras ve bir kız konuşuyordu.Aras Arya'ya bakarken ben Arya'yı diğer tarafıma alıp Aras'a pis pis baktım.Sonra merdivenlerden inmeye başladık.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin