Mission Completed!

3.9K 194 153
                                    

Yeni bölüm! İyi okumalar, vote veren ve yorum yapanlara teşekkür ederim, sizi seviyorum!

Yeni bölüm +75 vote ve +65 yorum ile gelir.

Medyada Yankıeeğ

"Yakalandın Yankı Doğan!"

Şok içerisinde Bora'ya bakıyordum. İçimden Arya'ya ve Emir'e yapacağınız işin pü amk diye küfür ediyordum tabi.

"Ne işler çeviriyosun sen?" dedi Bora bana doğru yaklaşırken. Ne diyeceğim lan ne diyeceğim..

"Yok telefonda konferans yapmalar, gizlice odama çıkmalar, salak mıyım lan ben?" dedi sakin ama sinirle bir sesle yaklaşmaya devam ederken. Evet salaksın.

"Salak olmadığına dair bir kanıtın yok gibi" dedim ve hafifçe piç sımayl yaptım.

"Yankı.Şuan bulunduğun yer benim yatak odam. Ve izinsiz girdin. Bu durumda sana istediğim herşeyi yaparım. Ne bok yiyorsunuz söyle hemen." dedi Bora burnumun dibine girip.

"Eve mayın döşüyoruz Bora. Öküzler Birliği Başkanlığından resmi yazı geldi, bunun varlığı öküzlere hakaret diye. Bizde patlatalım dedik." dedim gözlerimi kısarak. Bir anda beni yatağa iktirdi ve yatağa düşmemle üzerime çıktı.

"Bir daha sormayacağım.Ne.bok.yiyorsun.burda."dedi tıslayarak. Mesafe falan yoktu aramızda tabi. Mr. Öküz götüme giricek utanmasa tövbe tövbe. Elleri bir anda tişörtümün içine girince gözlerim pörtledi.

" Bora! Napıyosun ya!"dedim şoka uğramış bir şekilde. Elleri yavaş yavaş yukarı çıkıyordu.

" Sana bir daha sormayacağım dedim Yankı."dedi.Hemen aklıma gelen ilk şeyi söyledim telaşla.

" Tamam dur tamam! "dediğimde durdu ve kaşlarını kaldırıp bana baktı.

" Ben sana senin canını yakıcam demiştim değil mi? Sende bana ait veya geçmişte ki 'bize' ait ne varsa alıp yakıcaktım Boracık. "dedim psikopat bir gülüş sergileyerek. Bora'nın yüz tipi iyice ciddileşince bir miktar irkilmedim değil ama sadece irkildim yani.

" Derdin ne senin ha? Seni aldattığımı düşünerek mi yapıyorsun sen bunları!"dedi sinirle. Sesimi çıkarmadım. Aldattığımı düşünerek mi yapıyorsun derken aldatmadığını mı söylüyordu? Her neyse ben kendi tekniklerimle öğreneceğim bu aptal öküze asla inanmam!

" Asıl benim senin canını yakmam gerekirken sen mi benim canımı yakmaya çalışıyorsun Yankı?" dedi yüzüme daha çok eğilip. Yutkundum.

"Sen benim ruhen canımı yakarsın, ben senin hem ruhen hem fiziken canını yakarım Yankı. Ve emin ol zararlı çıkan ben değil sen olursun." dedi yüzümün dibine girip. Şuan onu öpme isteği bütün vücudumu sarsada hayır yapamam çünkü o beni aldattı lanet olası salak.

" Bir de tehdit mi ediyorsun! Kaç defa sana bir şeyler açıklamaya çalıştım!Hep duymamazlıktan gelip bildiğini okudun! O çocuk olmasaydı ben burada olmazdım!" dedim sinirle bağırıp.

"Keşke olmasaydın!" diye bağırdığında dona kaldım.

"Keşke olmasaydın da, şuan bu halde olmasaydık. En azından bunu öğrendiğimde hiç düşünmeden bende gelirdim arkandan. Burda bu kadar sikim sonik şeyler dönmezdi!" dedi daha alçak bir tonda sinirle. Cidden.. gelir miydi.. Öyle bir şey olsaydı o da yapar mıydı hiç düşünmeden?

" Ve emin ol hiç düşünmeden yapardım Yankı."dedi kulağıma doğru eğilip sakin ses tonuyla. Bu tüm vücudumda bir titreşime sebep olurken kendime gelmemin zamanı geldi diye düşünüyorum artık.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin