Herkese merhaba!Şu karakter değişikliği olayına biliyorum tepki göstereniniz de var ama sizin de empati kurmanızı istiyorum.Madison'ı seviyordum bende evet ama çoğunuz böyle konuşunca içime sinmemeye başladı.Böyle daha iyi olduğunu düşünüyorum.Ama siz isterseniz tabi ki Madison olarak düşünmeye devam edebilirsiniz.Bu sizin için bir engel değil.İyi okumalar sizi seviyorum! ^^
Yeni bölüm +28 vote ile gelir.
Medya da Yankı.
Gözlerimden akan yaşları ellerimin tersi ile hızlıca sildim ve ayağa kalkıp koşarak doktorun yanına gittim.
''Babam nasıl?''dedim burnumu çekerek.
''Ameliyat başarılı geçti.Bir hafta hastahanede tutacağız daha sonra eve geçebilir.''dedi doktor.Gülümseyerek hızlıca yanımda ki Bora'ya sarıldım.Daha sonra anneme sarıldım.Sanırım ilk defa kaybetme korkusunu bu kadar yoğun yaşadım.Öyle çok korktum ki..Ailem için daha doğrusu babam için bu kadar endişeleneceğimi,korkacağımı hiç düşünmemiştim.Umarım bir daha yaşamam da zaten.
1 hafta sonra babamı eve geçirdik.Her şey eskisi gibiydi.Sanki şu son olaylar hiç yaşanmamış gibi.Annem ve babam Bora'yı kabul etmişti sonunda.Hiç bir şey demiyorlardı.Ama biliyordum ki babam hala Bora'dan hoşlanmıyordu.Amaan önemli olan benim sevmem zaten babamın fikrini önemsemiyorum.Telefonumun melodisi odayı doldurunca gözlerimi hafifçe araladım ve uyuşukça telefonumu elime aldım.
''Efendim Arya'cığım?''dedim yeni uyandığımı belli eden boğuk sesimle.
''Dünyanın en mütüş kankası,bu akşam bara gidiyoruz!''dediğinde gözlerimi devirdim.
''Ne kadar mütüş size iyi eğlenceler!''dedim yalandan bir sevinçle.
''Hiç salağa yatma sende geliyorsun!Bora'ya da Emir söyledi.Bora gelicek,istersen sen gelmezsin.Ama gel noluuuuur!Hem şu son olan olaylar zaten seni çok zedeledi.Kafan dağılır.''dedi Arya yalvarır ses tonuyla.Normalde böyle bir şeyi kabul etmezdim ama Bora varsa bende varım.Çünkü Bora yakışıklı ve Bora'yı gören pis sürtükler ona yapışır.Çünkü Yankı kıskanç!
''Kaçta hazır olmam gerekiyor?''dediğimde telefonun diğer ucundan bir sevinç çığlığı geldi.Gözlerimi sıkıca kapatıp telefonu kendimden uzaklaştırdım.
''8 gibi hazır ol!''dedi ve telefonu yüzüme kapattı benim mütüş arkadaşım.Kalkıp kahvaltı yaptım ve akşam olana kadar kitap okudum.Saat 6'ya geldiğinde kalkıp duş aldım.Saçlarımı kuruttuktan sonra kendi haline bıraktım.Açık renk yüksek bel jean giydim.Üzerine de göbeğimin bir parmak üzerinde gri askılı atletimi giydim.Onun üzerine de donmamak için siyah uzun hırkamı giydim.Siyah botlarımı da giydikten sonra eyeliner çektim ve parlatıcı sürdüm.Siyah çantamı da alıp aşağı indim.
''Nereye kızım?''diyen anneme döndüm.
''Ya bizimkilerle dışarı çıkıyoruz.Geç kalmam.''dedim.Annem bir süre üstümü süzdü.
''Bora da olacak değil mi?''dedi.Bende kafamı evet anlamında salladım.
''Güzel,erken gel.''dedi.Bir şey demedim ve evden çıktım.Evin önünde Arya'nın arabasını görmemle gülümsedim.
''En best kankii!''dedim koşa koşa yanına gidip.Sıkıca sarıldım.
''Biliyorum biliyorum çok mütüşüm.''dedi egolu bir şekilde.Ayrıca egolu :)
''Hadi gidelim.''dedim ve öne oturdum.O da sürücü koltuğuna geçip arabayı sürmeye başladı.
''Bizimkiler nerede?''dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...