Bade.

2.6K 111 32
                                    

İyi okumalar vote ve yorum atmayı unutmayın,sizi seviyorumm.

Medyada Bade.

''Bora gerçekten dediklerinden hiç bir şey anlamıyorum,çocukluk aşkınsa ne olmuş?''dedim kendimi toparlamaya çalışırcasına.

''Bade'yle biz küçükken ailelerimiz arkadaştı yani hep beraberdik ve hani çocuğuz,bir şekilde ben onu seviyordum o da beni.Her neyse,daha sonra Bade değişti ve gerçekten psikolojik problemler yaşadı.Ben ilkokulun ortalarındayken İstanbul'a geldik.Ve hani o sıralarda artık aklım başıma geliyordu.Bade'ye yaptığımızın çocukluk olduğunu,arkadaş olmak istediğimi söylemiştim.Ama kabul etmemişti.Biz İstanbul'a taşındıktan sonra,her saniye beni arıyordu annesinin telefonundan ve bana ulaşmaya çalışıyordu,eğer kızlarla konuşursam onların hepsini yok edeceğini falan söylüyordu.Ciddiye almıyordum.Bir gün ailesine İstanbul'a taşınalım demiş ve ailesi kabul etmemiş.Sonra Bade intihara girişti.''ağzım açık kalarak Bora'yı dinliyordum.Bu ne tür bir manyak lan?!

''Daha sonra ailesi İstanbul'a getirmek zorunda kaldı.Aynı okuldaydık ve Bade bana kafayı takmış durumdaydı.Sürekli ve sürekli peşimdeydi.Sonra..bahçedeydik ve bir kızın bana baktığını gördü.Gitti ve..ve o kızın kafasını taşla yardı.Kız..öldü.''dedi.Ne.Ne.Ne.Ulan!Kaç yaşında yapmış bunları?!İNANMIYORUM KIZI ÖLDÜRMÜŞ.BU NE TÜR BİR PSİKOPATLIK LAN!

''Sonra Bade'yi yurt dışına götürdüler zorla.Deli hastanesi gibi bir yerde psikolojik tedavi görüyordu senelerdir ve bir daha Türkiye'ye getirmeyeceklerini söylemişlerdi.Ama sanırım 18 yaşını geçtiği için,geldi.''dedi son bir nefes verip.Hiç bir şey söyleyemiyordum.Kız korkunçtu.Gerçekten korkunç biriydi.Çakiymiş lan çocukken bildiğin.

''Bora ama şey psikolojik tedavi görmüş sonuçta,belki iyileşmiştir.''dedim bir umutla.Kafasını iki yana salladı.

''Bİlmiyorum,onu gördüğüm gece ailesini aradım.Bora senin için geldi dediler.Benimle konuşmak istiyormuş.Ama daha iyi de olduğunu söylediler.''dedi.Kafamı başka bir tarafa döndürdüm derin bir nefes alıp.

''Günlerce dönmeme sebebin neydi o zaman Bora?''dedim yüzüne bakmadan.

''Yankı,o kız gözümün önünde masum bir çocuğu öldürdü.Ailesi her ne kadar iyi olduğunu söylesede sana da bir şey yapmasından korktum.''dedi.Tamam mantıklı bir açıklama.Kafamı tekrar ona çevirdim ve kafamı aşağı yukarı salladım.Eğilip alnımdan öptü.

''Yine aptallık yaptım,ama bu sefer seni kaybetmekten korktuğumdan.Haber verip seni de korkutmak istemedim.Sonra seni kontrol etmesi için peşine taktığım adamlar hastaneye geldiğini söyleyince hemen geldim.''dedi endişeyle.Hemen kaşlarımı çattım.

''PEŞİME ADAM MI TUTTUN?!''dedim şaşkınlıkla.

''Evet,sen beni salak mı sandın.Senin ne yaptığını bilmeden bir yerlerde duracağım öyle mi?''dedi gülerek.Oha dercesine gözlerine baktım hayretle.Gerçekten bu çocuktan korkulur.Gülüp kollarını bana sardı.

***********

Bir kaç gün sonra İstanbul'a dönebilmiştik.Ayna da son kez kendime bakıp gülümsedim.Bora umarım erken gelir diye düşünürken telefonum titredi.Hızlıca elime aldım ve açtım.

Gönderen:Mr.Öküz

2 dk. içinde aşağıdasın yoksa beklemeden giderim.

Yazdığı mesajı görünce göz devirdim.

Gönderen:Mr.Öküz

Ayrıca bana göz devirme.Saniyeler geçiyor.

Sesli bir şekilde hööö dedim mesajlarına karşı ve çantamı alırken bok gidersin diye kendimce atarlandım.Aşağı inadına yavaş adımlarla indim ve yavaşça kapıyı açtım.Kapının kenarında ki duvara yaslanmış çene kaslarını sıkıyordu.Kapı açıldığında kafasını yavaşça bana çevirdi.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin