Kısasa Kısas!

4.5K 188 99
                                    

Yeni bölümle merhaba!Güzel okumalar sizi seviyorum!Vote veren ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim!

Yeni bölüm +40 vote ve +30 yorum ile gelicek.

MEDYA DA YANKI

  Feride Hilal Akın & Onur Baytan - Ayrılık Zor  ile okuyun.

Hafta sonu boyunca evden çıkmayıp sadece yatakta oturup deli gibi düşündüm.Bora'yla ne yapacağım,nasıl baş edeceğim,nasıl uzak duracağım..Kafam da bir sürü soru var ve bunların tek nedeni Bora'nın dengesizliği.Geçen gün beni neredeyse öldürecekti!Bir de yüzsüz gibi su verdi!Öküzlüğün mastırını yapıp gelmiş sanırım!

Pazartesi sabahı istemeye istemeye hazırlandım ve okula gittim.Kimseye geçen günkü olayları anlatmayacaktım.Arabadan inip gözlüğümü taktım ve arabayı kitleyip okula doğru ilerledim.Okul binasına girdiğimde merdiven demirlerine yaslanmış bir Bora ve geçen gün onunla yakın olarak gördüğüm kız gülüşerek gayet yakın bir şekilde konuşuyorlardı.Gözlüğümü çıkardım ve sikici sikici bakıp önlerinden geçtim.NE BOK YAPMAYA ÇALIŞIYOR ANLAMADIM.BİR DİYOR SEN BENİMSİN BAŞKASININ OLAMAZSIN Bİ BAKIYORUM O BAŞKASIYLA.BANA BÖYLE Mİ ACI ÇEKTİRİCEK.BÖYLE Mİ DERS VERİCEK.HAH BOK YESİN.KISKANIYORUM SANKİ.SALAĞA BAK.

***********

''Ben yokken bile sadece bana aitsin sen.Ben başka biriyle olsamda bana aitsin.''

***********

Hatırladığım cümlesiyle duraksadım.Bana böyle acı çektiricekti.Ben kimseyle beraber olamayacaktım ama o herkesle gözümün önünde birlikte olup bana acı çektiricekti.Hah!Rüyanda görürsün Bora Arsoy!Senden korkan senin gibi olsun!Hafifçe kafamı arkama çevirdim ve onlara baktım.Hala gülüşüyorlardı.Borayla göz göze geldiğimizde gözlerimi devirip önüme döndüm ve yürümeye devam ettim.Kısasa kısas!

Aryaların yanına gülümseyerek gittim.

''Selam canlarımm!''dedim yanlarında yerimi alırken.

''Ay tövbe estağfurullah mutlu musun sen?Bora evlenme teklifi etti dimi?!Barıştınız tabi öyle olunca.Anaaaammm bugünleri de mi görücektim!!''dedi Arya heyecanla.Hemen kaşlarımı çatıp kollarını tuttum.

''Ağzından yer alsın Arya.Allah korusun!''dedim sinirle.Durdu ve şaşkın gözlerle beni süzdü.

''E niye mutlusun?''dedi sorgularcasına.

''Hayatımdan Bora'yı tamamen çıkarıyorum.Yeni sulara açılıyorum!''dedim mutlu bir şekilde.

''Oa yok artık.''dedi Emir.

''Zamanı gelmişti hatta geçiyordu bile.''dedim ciddi bir şekilde.

''Sonunda yavrum be!Beklediğimiz performans buydu!''dedi Arya.Gülümsedim ve yanağından makas aldım.

''Yalnız..sen Arda'yı naptın?''dedi Arya.Aklıma o an geldi.Siktir!Arda vardı.

''Hiiih ayrılmayı unuttum lan!''dedim heyecanla.

''Ulan ayrılmayı unutmak ne..''dedi ve kahkaha atmaya başladı Emir.Gözlerimi kısarak baktım ve koluna vurdum.

''Dalga geçmez misin!Hayatıma bir anda damlayan öküz arkadaşın sayesinde allak bullak oldum!''dedim ve aceleyle kalktım.

''Ben Arda'yı arıycam,çıkışta konuşayım.''dedim.

''Tamam canım.''dedi Arya.Telefonumu elime alıp hızlı bir şekilde yürümeye başladım.Bir anda birine çarpmamla sendeledim tam düşüyorum derken kollarıyla beni sardı ve düşmemi engelledi.Kafamı kaldırıp baktığımda Bora'yı görmemle tüm keyfim kaçtı.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin