YENİ BÖLÜM! HADİ BAKALIM İYİ OKUMALAR SEVİYORUM SİZİ.
Yeni Bölüm +70 vote ve +55 yorum ile gelir.
Medyada Bora Arsoy
Günlerdir çılgınca bir plan yapmaya çalışıyorum. Bora'nın beni aldatıp aldatmadığını gerçek anlamda öğrenmeliyim!Ayrıca bu geçen zaman da Arya ve Emir ile konuşmamaya devam ediyordum. En sonunda olayı kıza sormanın vakti geldiğini düşündüm. Ama o kızı nasıl bulacağım??Sadece...aha buldum! Mr.Öküz'ün telefonuna bakıcam ve kızı oradan bulucam. İlla ki, konuşmuşlardır değil mi? Aklıma böyle zekice bir fikrin gelmesi beni bir hayli mutlu etti. Allah kahretmesin çok zekiyim beee. (evet zeki kız acaba telefonu nasıl alacaksın?) evet bunu pek düşünmemiş olabilirim ama ben zeki bir insan olduğum için elbette bununda çaresine bakarım.
Ulan 4 saat oldu ne yapabilirim hiç bir fikrim yok! Olmuyor tamam o kadar da zeki değilmişim! Telefonu oflayarak elime aldım ve Poyraz'ın numarasını bulup aradım. Bir kaç çalıştan sonra açtı.
"Efendim çılgın Pakize?" dedi bıkkın bir tavırla. Kaşlarımı çattım.Çılgın Pakize ne len mq.
"O ne be?" dedim yüzümü buruşturup. Telefonun diğer ucundan kıkırdaması geldi.
"Kod adı.Artık kod adın; Çılgın Pakize." dedi açıklayarak. Ay tövbe yarabbim.
"Tamam Poyraz'cığım elbette bu konuyu başka zaman tartışırız ama bir problemimiz var." dedim sıkıntıyla.
"Ne var yine ne oldu?"
"Benim bu Bora'nın beni aldatıp aldatmadığı belli olmayan kızı bulmam ve onunla konuşmam lazım." dedim bir nefeste.
"Güzel.. bul o zaman." dedi o da. Oflayarak elimi anlıma götürdüm.
"Aptal insan, kızı popomdan çıkaramam afedersin." dedim sinirle.
"E ne demek istiyorsun benim popomdan mı çıkıcak, sürpriz yumurta mı bu lan?" dediğinde ortam müsait olsa ufak bi gülme krizi geçirebilirdim sanırım ama ciddi olmam gerekiyordu.
"Tamam sorun şu.. kızı bulmam gerek ve bunu sadece Bora'nın telefonundan bulabilirim."dedim ve derin bir nefes alıp devam ettim.
" Bora'yla olan düşman halimi biliyorsun şuan. Ona yanaşamam. Yani imkanı yok! "dedim daha bir açıklar biçimde.
" Tamam pekala sanırım, telefonu nasıl alabileceğin hakkında bir fikir istiyorsun. "dedi. Ah zeki befefe. Onaylayan sesler çıkardığımda düşünmeye başladı.
" Eğer Bora'yla bir düşmanlığım olmasaydı onun evine giderdim ve onu oyalardım. Sende bir yolla onun odasına girebilirdin. "dediğinde gözlerim parladı.
"Allah'ım alnından öptüm say!!" dedim heyecanla.
"Amma velakin, Bora ile düşmanız. Ama senin Bora'yla düşman olmayan arkadaşların olmalıdır bence." dedi Aryaları kast ederek. Tırnaklarımı ağzıma götürdüm.
"Sence onlarla konuşmalı mıyım?" dedim endişe ile.
"Bence zamanı geldi." dedi evet, haklı olabilir. Artık onlarla da iş birliği kurabiliriz. O zaman bu çılgın planın adı ne olmalıydı....aha buldum patates operasyonu!Bora'nın telefonunun kod adı patates olucak.
"Tamam patates operasyonu başlıyor kod adın;maymuncuk!" dedim hırsla.
"Patates operasyonu ne amınakoyim?" dedi. Neyseki patatese takıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...