2 Yıl Sonra..

4.9K 193 86
                                    

Yeni bölümle merhaba!Güzel okumalar sizi seviyorum!Vote veren ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim,canımsınız!

Yeni Bölüm +37 vote ile gelecek.

Medya da Boraaa

Gözlerimin dolduğunu fark etmem çok üzün sürmedi.Öylece onlara doğru dalıp gittiğimi de fark ettiğim de kafamı iki yana salladım ve acı bir gülüş yerleştirdim yüzüme.Aptalım ben aptal..hala,olanlara rağmen bir şeylere umut ediyorum..aptalım..Önüme döndüm ve indiğim arabama geri bindim.Hızlı bir şekilde okul çevresinden uzaklaştım.Göz yaşlarım firar ediyordu istemeden.Telefonum çalmaya başladığında Arya'nın aradığını gördüm.Sinirli bir çığlık atıp telefonu kapattım.

''ALLAH BELANI VERSİN BORA ARSOY!''diye tüm gücümle bağırdım bir yandan ağlarken.Ağlamam hızlanınca arabayı kenarı çektim ve kafamı koltuğa dayadım.Hıçkırıklarım ağzımdan sitem ederek çıkarken ben gözlerimi kapatmış o görüntüyü kafamda istemeden canlandırıp duruyordum.Yine sinirlenerek bağırdım ve direksiyona bir yumruk geçirdim.

''KEŞKE BENİM SENİ SEVDİĞİM KADAR SENDE BENİ SEVSEYDİN!''diye bağırmaya devam ettim.Sanırım sinir krizi geçiriyordum.Bir anda gözlerim karardığında bayılacağımı anlamak çok uzun sürmedi ve her yer karardı..

*************

Gözlerimi cama vurma sesiyle araladığımda cama tıklatan polis memurunu gördüm.Kaşlarımı çatarak etrafa baktığımda en son neler olduğunu hatırladım ve hemen toparlanıp camı araladım.

''Hanım efendi,buraya park edemezsiniz.Uzun süredir aracınız buradaymış,şikayet geldi.''dedi polis memuru.Etrafa baktığımda hava kararmıştı.

''T-tamam kusura bakmayın..''dedim toparlanarak.Bir kaç şey zırvaladıktan sonra bende arabayı Bora'nın beni iki sene önce kendisini affetmem için sürpriz hazırladığı o iskeleye sürdüm.Neden oraya sürdüğümü bende bilmiyorum..geçmişe dönmek istiyorum sanırım..mutluluğuma..

20 dakika sonra oradaydım işte.Derin bir nefes alarak arabadan indim ve denizin kokusu burnuma dolmuştu bile.Burada Emir Arya ben Bora ne kadar eğlenmiştik..

************

''Seni seviyorum,hayır yani şimdi söylüyorum ama başka zaman söylemem..''

''Bende senden nefret ediyorum öküz!''

*************

Gözlerimi özlemle gezdirdim etrafta.Sonra adımlarım iskeleyi buldu.Yavaşça ilerledim ucuna.Tekrar ağlamaya başlamıştım bile,elimin tersiyle göz yaşlarımı silerken beni öptüğü o yerdeydim,bana sarıldığı,bana beni sevdiğini söylediği o yer..Yere oturup bağdaş kurdum denize doğru,uzun uzun baktım karanlıktan sonu varı yoğu gözükmeyen korkunç denize.Gündüzleri ne güzel oysaki deniz,sonsuzluğu insanın içine huzur veriyor..mavisi bir şeyler yapıyor böyle yüreğine.Ama akşam..akşam karanlık,derin,sanki seni içine çekip hapsedicek..Bora gibi,evet aynı Bora gibi işte.

''Seni sevmem umurunda olmamış gibisin Bora Arsoy,''dedim gülerek.

''Çabuk pes ettin,pes etmek bile denmez ama gururuna yediremedin değil mi?!Hiç sormadın bana beni beklerken neler yaşadın demedin!Senin aklın fikrin beni kendinden soğutmaktı değil mi..acı çekeceğimi düşündün..ben en azından acı çekerken yaşıyordum BORA ARSOY!Şimdi bedeni var olan ruhsuz bir ölüyüm!Sayende..ben seni unutamayacak kadar aşıkmışım!Sen de..sende benim sana ne kadar aşık olduğumu göremeyecek kadar aptal!..''diye bağırdım karanlık denize.Hıçkırıklarımı duydu ardından karanlıklar..Ağlayışlarımı..Özlemlerimi..Göz yaşlarım değdi üzerine..

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin