Yeni bölümle merhaba!Umarım beğenirsiniz!Vote veren ve yorum yapan okuyucularıma bol teşekkürler!Emeğime saygı duyduğunuz için..İyi okumalar!
Bu bölümü @ozlem_sepetci ve @seraydemiralp2834 'e ithaf ediyorum.İlginiz için teşekkür ediyorum..
*Unutmayın her yeni bölümü en çok yorum yapan ve vote veren seçtiğim iki okuyucuya ithaf edeceğim!*
''N-ne işin var senin burada?Nasıl buldun burayı?''dedim kalbim sıkışırken.Güldü.
''Şu hesap sorma işini içeride yapsak?Çünkü yol beni baya yordu yani.''dedi içeri geçerken.Hiç bir şey diyemedim veya yapamadım.Dilim düğümlendi resmen.Salona geçtiğinde ıslık öttürdü.
''Yalnız burası baya iyiymiş.''dedi etrafa bakarken.Gözlerimi ondan çekemiyordum.Onu çok özlemişim.Kokusu tüm evi sardı ve ben şimdi bayılacağım sanırım.Hafifçe boğazımı temizledim.
''Neden geldin.''dedim istemsizce soğuk çıkan sesimle.
''Seni özledim.Seni geri getirmeye geldim.''dedi bana dönerek.Kaşlarımı çattım hafifçe.
''Geri dönmeyi düşünmüyorum bir süre.''dedim yüzüne tüm soğukkanlılığımla bakıp.
''O ne demek ya.Dönüceksin.''dedi o da kaşlarını çatarak.Gözlerimi kapattım yeterince sabır diledikten sonra tekrar açtım.
''Bade nerede?''dedim.Yüz hatları gerildiğinde sinirlendiğini anladım.
''Anasından çıktığı yere geri sokucaktım neredeyse ama..''dediğinde şaşırdım.Nasıl yani.
''Ne?''
''Her şeyi öğrendim Yankı.''dedi bana doğru gelirken.Arya..her şeyi kanıtlayabilmiş mi yani?
''Arya her şeyi anlattı.Zaten o anlatmasada,senin telefonuna mesaj atan numara Bade'nin üzerine kayıtlıymış.''dediğinde kaşlarım havaya kalktı.Vay be.Bugünleri de mi görecektik.
''Güzel,neyin ne olduğunu öğrenmiş oldun.''dedim boş boş suratına bakarken.
''Tamam tamam,şimdi senin beklediğin kısma geliyorum.Özür dilerim,en başından beri haklıydın.Sana inanmam gerekiyordu.Öküzlük ettim çok büyük.Sana söylediğim tüm o laflar yüzünden de özür dilerim.Hiç birini hak etmedin.Zaten senin canını yaktım diye kendi canımı bin kat daha fazla yaktım.Seni çok seviyorum.Lütfen affet beni.''dedi elimi tutup.Ona boş boş bakmaya devam ettim.
''Sözünü tutmadın.''dedim sesim buğulu çıkarken.Kaşlarını çattı.
''Ne?''dedi anlamayarak.
''Bana,beni bir daha üzmeyeceğine dair söz vermiştin.Sözünü tutmadın.''dedim.Şoka girmiş gibi kaldı ve bir şey diyemedi.
''Şimdi karşıma geçmiş,sanki güle oynaya affedecekmişim gibi özür mü diliyorsun?Peki söyle,bunların hangi biri benim kalbimi paramparça eden o sözlerini geri alabilicek?Ne zaman güvenini kırdım senin de bana inanmamak,güvenmemek için o kadar inat ettin.''dediğimde direk konuştu.
''Ama Yankı-''derken lafını kesti.
''Bitiriyim öyle konuşursun.''dedim ve derin bir nefes aldım.
''Çok düşündüm.Bizim birbirimize aşık olmamız bir boka yaramıyor ilişki de.Arya ve Emir gibi olamıyoruz mesela.İlerleyemiyoruz.Aksine geriliyoruz.Ve ben artık bazı şeylere dayanacak kadar güçlü değilim.Artık seni kalbimde taşıyabilecek kadar da güçlü değilim.O yüzden..''dedim gözlerinin içine bakarken.Gözleri dolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...