''Artık Sevmem Seni.''

2.6K 108 21
                                    

Keyifli okumalar!Umarım beğenirsiniz,vote ve yorumlarınız için minnettarım!^^

Medyada Yankı.

''Bora ne yapacağız?!''dedim telaşla ve sessizce.Eliyle sus işareti yaptı ve kafasını kapıya çevirdi.

''Bora!Uyuyor musun!Kapın kilitli!''dedi ve açmaya çalıştı.Dudaklarımı birbirine bastırdım ve bekledim.Bora bana döndü ve odasında ki tuvaleti işaret etti.Tuvalete ve Bora'ya baktım ve gözlerimi devirdim.Kapıyı işaret ettim ve elimle 'o kızın boğazını keseceğim' hareketi yaptım.Bora beni tuttu ve tuvalete sokup kapıyı kapattı.Derin bir nefes aldım ve bekledim.Kapının açılan kilit sesini duydum ve dikkatle dinlemeye başladım.

''Noluyo ya?!''diyen bir Bora duydum,sesini uykulu bir kıvama sokmuştu.Şuan onu hayal edebiliyorum.Saçları dağınık,elleriyle saçlarını kaşıyor,üstü çıplak-LAN NE ÇIPLAKI.Bir anda sinir patlamasıyla odaya dalacaktım ama Bora'dan dayak yeme tehlikesi aklıma geldi.Yumruk yaptığım elimi dişledim sinirle.O kızın şuan gidip Bora'yı o şekilde görmesin diye gözlerini oymak istiyordum.

''Endişelendim dün çok içmiştin,göremedim seni bir yerde.''dedi kız konuşmaya başlamadan önce boğazını temizlemişti.BAKLAVALARINI GÖRDÜYSE DEMEK Kİ SEVGİLİMİN.AAAAĞĞĞ ÇILDIRACAĞIM ŞİMDİ!

''Ne alaka,sanki sen hayatıma gelmeden önce az içiyordum da bu mu seni endişelendirdi.''dedi sert sesle.Vovovovov Bora Arsoy keyfi bozulduğundan dolayı sinirli sanırım.

''Sakin ol Bora bir şey demedim,sadece endişelendim.Kapında kitliydi.''dedi tedirgince.

''Saçma sapan konuşma endişelenecek bir şey yok.Bir daha da böyle bir şey yapma,içerde bir kız olsaydı rezil olurdum.''dediğinde gözlerimi pörtlettim.Ne kızı ya ne kızı bok herif!Neyse,neyse,bunlar oyun sakin olacağım..

''T-tamam.''dedi ve bir kaç saniye sonra kapının kapanma sesi geldi.Öyle beklerken tedirgince kapı bir anda açıldığında karşımda Bora duruyordu.

''Oh be!Gitti mi?''dedim derin bir nefes verip.

''Gitti.''dedi ve yatağa doğru adımladı.Bende arkasından çıktım.Saçlarımı düzelttim.

''Ben artık gitsem iyi olacak.''dedim.Bana tekrar döndü ve beni süzdü.

''Hayır hiç iyi olmayacak.''dedi bana doğru adım atarken.Gözlerimi büyüterek bende geri geri adım atıyordum.

''N-niyeymiş o ki.Gideyim ben gideyim.Hem Arya'yla konuşsam da bir iyi olur yani hiç konuşamadık çok kötüydü dün of varya Emir de ona çok sinirlenmişti bir görsen telefonda sesi çok sinirliydi zaten bende sinirlendim canım yani ne gerek vardı o kadar içmesine sana zaten ayrı bir sinirlenmiştim-''diye kendimi durduramadan heyecandan konuşuyordum ki arkamda ki dolapla kavuştu sırtım.Bora sırıta sırıta geldi.

''En sevdiğim yer bu kısım işte.''dedi piç piç sırıtırken.Ellerimi karnına yerleştirdim durdurmak amacıyla ama dokunduğum baklavaları beni bir miktar eritti.

''Bunu yapman beni daha da zorluyor,ben zorlandıkça daha kaba olabiliyorum Yankı,ve bu hoşuma gider.''dedi yakınlaşırken bana.Elleriyle karnında duran bileklerimden tuttu ve indirip ordan belimi tuttu.Ben pörtlek gözlerle ona bakıyordum.

''Alkolün etkisi hala duruyor galiba?''dedim korka korka.

''Yok,Yankı Doğan etkisi.''dedi gülerek tam dudakları dudaklarıma değiyordu ki kapı tıklatıldı.

''Bora gel hadi bir şeyler hazırladım yiyelim!!''dedi o siktiğimin sesi.Sinirle Bora ve dolabın arasından çıktım.Göz devirerek yatağa oturdum.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin