Uzun zaman oldu biliyorum..Özür dilerim sizlerden,ama yeni bölüm için vote sınırı geçtikten kısa zaman sonra yayınlayabileceğimi söylemek isterim.Kendimi affettirebileceğim güzel bir bölüm olmuştur umarım,iyi okumalar..
Yeni bölüm +100 vote ve +95 yorum ile gelecek.
Gülümsemelerim yüzümden düşmüyor yahu.O kadar güzeldi ki.O soğuğu umursamadan sarılarak yattık sadece.Rüya gibiydi.Mükemmeldi.Her şey mükemmel olacak.İnanıyorum ki olacak.Umarım.
Mutlu bir şekilde oteldeki odamızın kapısını açtım.Girdiğimde yatakta öpüşüp yiyişen bir Emir ve Arya beklemiyordum.Hemen gözlerimi kapattım.
''Oha!''dedim bağırıp.Gülerek bana baktı ikisi.
''Hayırlı işler gençler de burada da mı?''dedim korku ile.
''Ay Yankıııı napıyosun kız sen burdaaaa!''dedi Arya gayet sarhoş bir şekilde.
''Sahi napıyorum ben burada?''dedim dehşetle onlara bakıp.
''Yankı kardişim sen izin versende biz bugün burda şaapsakk sende kalırsın bir yerleğrde.''dedi Emir de aynı sarhoşlukla.
''Tabi tabi siz şaapın.Ben zaten yatmıyım oraya.Hadi kolay gelsin.''dedim ve hızlıca çıktım odadan ve derin bir nefes verdim.Tövbe yarabbim ya.Yakın zamanda junior Arya gelmez başımıza inşallah.Eveeet şimdi bu Yankı nerelerde yatsın.Evsiz yataksız kaldım Alllaaaaammmmm bugünleride mi görecektiiikkkkkk- Aha Emirle Bora'nın odası.Emir bizim odada olacağına göre Bora'da odada tek kalıyor.Ve bende tekim şuan.Tek çare onların odası galiba.Bismillahirahmanirahim.Derin bir nefes alıp karşı kapıya ilerledim ve tıklattım.
''Sonunda be kardeşim nerdesin sen-''dedi ve beni fark etti.
''Burdayım be kardeşiim.''dedim erkeksi bir ses yapıp.İlk başta afalladı ama sonra gülümseyip bir süzdü.
''Yankı?Ne işin var senin burada güzelim?''dedi yarım ağız gülümserken.
''Emir ve Arya bizim oda da şey yapıyorlar.''dedim utanarak.
''Ney yapıyorlar?''dedi gülümsemesi genişlerken.
''Şey yapıyorlar işte Bora!''dedim bende atarlı bi şekilde.
''Nasıl şey yapıyorlar peki?''dedi gülerek ve beni belimden tutup içeri çekti.Kapıyı kapattıktan sonra beni yan duvara yapıştırdı.Dayanamayıp güldüm.Dudakları dudaklarımla birleştiğinde karşılık verdim.Biz bu akşam öpüşmedik ya.Bu çocuk benim dudakları sömürüyor.Kendimi zar zor geri çekerek Bora'ya baktım.
''Bora yavaş dudaklarımı söktün.''dedim.Gülerek beni kucağına aldı ve yatağa zıpladı.Evet.Yankı Doğan Bora Arsoy'un üzerine düşmesiyle onun altında kalarak can verdi.
''OHA!BU SEFER TÜM ORGANLARIM İÇİME KAÇTI BORA!''dedim bütün gücümle.Deli gibi gülüyordu.Kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
''Yankı Doğan..sensizlikten neredeyse ölecektim..''dedi gözlerimin içine parlayan gözleriyle bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...