SARHOŞ VE UYKUCU BEYEFENDİ

2.5K 99 16
                                    

Keyifli okumalar,umarım beğenirsiniz!Vote ve yorumlarınız için teşekkür ederim!^^

-Karya

Şu parti muhabbetini acilen Bora'yla konuşmam gerek sanırım.Bir kız benim sevgilimin evinde parti düzenliyor ve benimde elimden hiç bir şey gelmiyor!Saçmalığa bakar mısınız!Telefonu açtı.

''Alo?''dedi sert sesi.

''Evinizde bir parti olacak ve ben bunu senden değil başkalarından öğreniyorum öyle mi Bora Arsoy?''dedim tıslayarak.

 ''Ya Yankı,her şey aceleye geldi tamam mı yani ne ara olacağı kararlaştırıldı anlamadım bile,gerçekten artık kafam almıyor hiç bir şeyi-Boraaa bırak şu telefonu gel hadiiii-''arkadan o manyak çakinin sesini duyduğumda sinirle gözlerimi yumdum.

''Neredesin sen Bora.''dedim sert sesle.

''Bade bizim çocuklarla tanışmak istedi,her zaman geldiğimiz kafedeyiz.''dedi bıkkınlıkla.Bu kız benim sinirlerimi harbiden bozmaya başladı ama.Ayrıca Bora nasıl bana haber vermez?!

''Güzel güzel!Mükemmel sahiden Bora!Ne bok yersen ye tamam mı?!Partinizde size iyi eğlenceler!''dedim ve suratına kapattım.Telefona sinirle bakıp kendi kendime gerizekalı diye bağırdıktan sonra hızlıca arabama ilerledim.Ne yani ne zannediyor benim o partiye geleceğimi mi?Hayır yani sevgilimin evinde bir zamanlar ona takık olan bir kız parti verecek ve ben oraya sevgilimin sevgilisi olarak değil öylesine biriymişim gibi gideceğim!Gavat mıyım lan ben!Arabanın içini telefonumun zil sesi doldurduğunda Arya arıyordu.Açtım.

''Ha?''dedim bıkkınlıkla.

''Partiye geleceksin değil mi?''dedi hemen.Sahte bir kahkaha attım.

''YAHU SİZ NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ BOK KAFALILAR!ASLA GELMEM BEN O PARTİYE.''dedim sinirle bağırarak.

''Ne yani Yankı,sahayı o manyağamı bırakacaksın?''dedi öfkeyle.Gözlerimi devirdim.

''Arya napayım gidip evi mi patlatayım!Kalkıp orada öylece durup o kızla Bora'yı izleyemem!''dedim sinirle tekrar.

''ULAN GAVAT YANKI!GEL DE SEVGİLİNE SAHİP ÇIK KAPARLAR ÇOCUĞU BAK!''diye sesini yükselttiğinde yüzümü buruşturdum.Gavat mıyım lan ben!

''ANANDIR GAVAT ARYA.''dedim ve telefonu suratına kapattım.Oysa çok seviyordum annesini.Neyse artık bir ara  bu sözümü geri alırım.

*********

Eve geldiğimde hiç bir şeyi takmıyormuşçasına çantamı bir kenarı fırlattım.Telefonumun titreyişiyle hemen gelen bildirime baktım.

Gönderen: Mr.Öküz

Sahiden gelmeyecek misin?Birazdan başlayacak.

Mesajı okuduktan sonra sinirle sildim ve kenarı attım.Şerefsiz Bora.Yukarı çıkıp duş aldım ve pijamalarımı giydim.Saate baktığımda parti çoktan başlamıştı.Acaba şuan napıyorlar.Çok içmişler midir?Ya kız Bora'nın içkisine bir şey koyar sonra ona tecavüz ederse?!Ya Bora'yı sarhoş edip sarhoşluğundan faydalanırsa?!Yok yok ya.Orada Arya var,eminim ki onu gözetler ve her saniye bana rapor verir.İçimi tamamen rahatlatabilmek adına Arya'nın numarasının üzerine bastım ve aradım..ve açmıyor..niye açmıyor...kapandı..Hemen Emir'i aradım daha sonra.Bir süre çaldıktan sonra açtı.

''Haaa?''dedi.Arkada çok gürültü vardı.

''Aloooo Emir!''dedim öfkeyle.

''Ne var Yankı!''dedi o da saçma sapan bağırıp.Olum sinirli mi bu!

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin