Yeni bir bölümle merhaba!4 vote olmuş ve tekrar yorum gelmiş diye yeni bölüm!Yorum yapan kişiye çok teşekkür ediyorum buradan ^^ Bir daha ki bölüm +5 vote ile gelecek.Lütfen emeğime saygı duyup vote verin.Ben sizin için bu bölümleri yazıyorum.Teşekkür ederim yorum yapanlara ve vote verenlere!İyi okumalar! ^^
-KaryaMedyada:Yankı'nın antrenmanda giydikleri,Yankı ve Bora.
Ellie Goulding-Love Me Like You Do ile okuyun.Iy.Öy.Öğğğğ.Kusucam.Allah'ım sen bunları bilerek mi şaaptırıyosun bana?Bu ne ya.Çocuk gitti sevgilisyle gözümün önünde öpüşüyor.Hayır iğrenç yani üzüldüğümden değil.Saçmalamayın gözlerim dolmadı.Tamam gözlerim doldu.Yönümü değiştirip bahçeye hızlı adımlarla ilerlemeye başladım.Kantine en uzak köşeye gittim ve çimlere oturup bağdaş kurdum.Ya.Ben anlamıyor bunlar napıyor?Ben anlamıyor Bora neyin kafası?Ben anlamıyor bunlar canına mı susamış?Neyse ya.Zaten banane ki.Onun sevgilisi değil mi.İstediği zaman sarılır öper.Of saçmalamayın ağlamıyorum.Saçmalamayın şuan gözümdeki yaşları silme çabasında değilim.Tamam öyleyim.
''Yankı?Noldu canım sana?''dedi Arya yanıma gelirken.
''Yok bir şey..''derken elimle gözümü sildim.
''Yik bir şiy.Ben sanki görmüyom salağım ya ben.''dedi yanıma otururken.
''Ya of işte Borayla gittik dedi ki gitmicen dedi o yarışa dedi bende gitcem dedim atar yaptı gitti bi baktım kantine gittim ve şak böyle öpüşüyolar.''dedim tekrar ağlamaya başlarken.
''Kimle??''dedi şaşırmışça.
''Kimle olabilir Arya sevgilisiyle.''dedim ağlarken.
''Ay kuzum kıyamam sana.''dedi bana sarılırken.Hepsinin evine taşlar yağsın.Uçurumdan sarkıtsınlar.Gözlerini çıkarıp kör ebe oynatsınlar.Kanlarını içip kansız bıraksınlar.Paranormal Aktivite filmine ışınlansınlar.Amin.
''Onlar görecek.Onlar da değil o görecek.İnadım inat değil mi.Dediğimi yapıcam.''dedim dik konuma gelip.Ve intikam bakışı attım havaya doğru.
''Bismillah.Kızım korkutuyon beni.''dedi Arya.Haykırarak gülmeye başladım ve kendimi geriye doğru çimlere attım.
''Korkma korkma.Sadece o yarışlara gidicem.''dedim gülerken.O da benim gibi havaya intikam bakışı attı.
''İşte benim kızım beybi.Al onlardan intikamını''dedi ve o da kendini benim yanıma attı.Beraber anırarak gülmeye başladık.
__________________________________________
''Evet nasıl geçti günün bakalım?''dedi annem tabağındaki eti keserken.Neden sordun anne?
''Koşu yarışlarına katılacağım.''dedim ağzıma koca bi lokma atarken.Babam ve annem şoke içinde bana baktılar.
''Yankı bu çok iyi bişey.İzmir'de öğretmenin seni ikna edememişti burda nasıl ikna oldun?''dedi babam hayretle.Snne baba.Snne.Herkesin hayatına kimse karışamaz tmm mı!!
''Bu sefer ikna olasım geldi.''dedim ağzımda yemekle.
''Aferin kızıma.Biz de bi ara gelip müdürle konuşuruz.''dedi annem keyifle.Omuz silkip kalktım.
''Ellerine sağlok anno bon odayo çıkıyorom.''dedim ağzımda yemek olduğu için garip kelimeler kullandım biraz.(Resmen yeni alfabeye geçiş yaptın amk.)
Odama geldiğimde kendimi yatağa attım.Ve ödevlerim olduğunu farkettim.Ne sandınız?Yabancılar gibi öylece ağlayarak uyuyacağımı falan mı?Hıı bok.Burası Törkey.Welcome to Turkey.O yüzden ödev yapmalıyım.Sonra da duş almalıyım.Çok uzun işler bunalr arkadşlr.Neyse ya yarın cuma.Oley neyse ben ödev yapıcam görşrz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Genç KurguTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...