Selam selam selam!Yepyeni,muhteşem bir bölüm!Umarım beğenirsiniz!Eğer kısa sürede vote sınırı geçilirse yeni bölümü de hem kısa zamanda hemde uzun bir şekilde yayınlayabilirim!Yorum yapanlar,vote verenler ve okuyanlara çok teşekkür ederim!
Sınır +11 Vote.
Medyada Yankı ve Arya temsili asfdfh
John Newman - Love Me Again ile okuyun.
Sabah nedensiz bir şekilde güler yüzle kalktım.Hemde kendi kendime.KENDİ KENDİME.İnanılcak şey değil ve tabi ki bu şeyin dünle olan şey ile alakası yok saçmalamayın.Saate baktığımda kurduğum alarmdan 10 dakika önce kalktığımı fark edip alarmı iptal ettim.Banyoya zıplaya zıplaya giyip rahat bir duş aldım.Saçlarımı kuruttum ve dişlerimi fırçaladım.Dolabımın önüne geçip formalarımı çıkardım.
Saçlarımı yandan gevşek bir şekilde ördüm.Kahverengi askılı çantamı omzuma astım ve beyaz convers ayakkabılarımı giydim.Kapı açıldığında kapıya döndüm.
''Yankı alaramını kurmadın-''derken annem sustu ve beni süzdü sonra bana bakıp gülümsedi.
''Hayırdır kızım ne bu güzellik?''dedi göz kırpıp.Kafamı eğip üzerimi süzdüm.
''Ne varmış her zaman ki ben işte?''dedim.Annem 'hadi hadi vardır bişiler' bakışı attı.
''Her zaman ki sen erken kalkıp böyle mutlu okula gitmezdi.''dedi.Tabi şimdi doğru söylüyor kadın ben ne diyeyim.
''Bugün mutlu kalktım böyle olmak istedim.''dedim sırıtmamaya çalışıp ama kendim resmen engel olamıyorum sırıtmaya.
''Mutlu olmanında bir sebebi vardır herhalde.''dedi manalı manalı.Gözlerimi devirdim.
''Bu ne ya resmen sorguya çektin beni ayrıca geç kalıyorum okula gidicem ben izin verirsen.''dedim atarlanıp.Atarle Yankı vol:223125413135
''İyi bakalım öyle olsun gel yemeğini ye öyle git.''dedi annem.
''Hayır,dün akşam çok yemişim karnım ağrıyor bir şey yersem kusucam acıkırsam okulda yerim.''dedim bahaneler ile.Aslında dün sadece bir tost yedim o kadar.Ama çok şaapmamak lazım tabii.
''Sen bu aralar çok zayıfladın,gözümden kaçmadı değil.''dedi annem şüpheci bakışlarıyla.
''Of anne tamam gider misin artık geç kalıcam.''dedim sinirle.Annem bir şey demeden oflaya oflaya çıktı.Dudaklarıma şeftali aromalı parlatıcımı sürdüm ve en sevdiyim parfümümü sıkıp odadan çıktım.Hızlı hızlı merdivenleri indim.Babam kapıda ceketini giyerken beni görünce gülümsedi.
''Bende şimdi sana sesleniyordum,hadi çıkalım.''dedi bende sabahtan beri engelleyemediğim gülümsememi yüzümde tutmaya devam ettim.Anneme öpücük attım ve çıktık.Mutlu mutlu arabaya bindim.Babamın yanına yerleştiğimde babam bana tek kaşını kaldırıp baktı.
''Bir şeyler varda hadi hayırlısı.''dedi ve arabayı çalıştırdı.
''Ya mutlu olmam bu kadar garip mi yani ben mutlu olamaz mıyım mutlu olsam suç olmasam suç hep üstüme geliyosun yeter ama ne bu hayat karşim!Bu hayatta mutlu da olmıcaksın taam baba peki baba konuşma baba ya!''dedim ve bunların hepsini bir nefeste söyledim.Adam yola tepkisizce bakmaya devam etti sonra bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...