Herkese selamm!Sonunda teoglar bitti ve sınırda geçilmiş!Biliyorum geç oldu ama yinede çabuk olmaya çalıştım.Yorumlarınız için çok ve çok teşekkür ederim ayrıca vote'larınız içinde ashdghd Neyse size iyi okumalar teşekkür ederim.Yeni sınır, +8 Vote.
'MEDYADA ARDA'
Ben öyle bişey diyemezken araya Arda girdi.
''Iı telefon numaranı verir misin?'' bilmem verir miyim?Veririm tabi amk.Bunun gibisine vermiycem de kime vericem?
''Tabi.''dedim o sırada belimdeki eller yok oldu.Arkama baktığımda Bora'nın uzaklaştığını gördüm.Yeaaa zafer!Birbirimizin telefon numaralarını aldıktan sonra el sıkıştık ve öğretmenin yanına geri döndüm.Müdür de var tabii.O hiç olmaz olur mu zaten?
''Muhteşemdin!Afferin sana!4 yıl sonra bir ilk oldun.Okulumuz için çok teşekkürler.İstanbul'a döndüğümüz de bunu okulda da kutlarız.''dedi müdür keyifle.Hyr yni blki bn istmyrm ndn üstme glysnz .sss
''Teşekkür ederim,ıı bu arada benim burada ki arkadaşlarımla buluşmam gerekiyordu.Eski okulumdan..herneyse işte gidelibilir miyim?''dedim soran gözlerle.Kafasını gülümseyerek olumlu anlamda salladı.Teşekkür ettim ve koşa koşa çıktım.Bir taksi durdurup bindim ve kaldığımız otele gittim.Odaya geçip giyicek bir şeyler aramaya başladım.Zaten akşam takılacağımız için günlük değilde daha şık olsa iyi olur.Ben bavulu deşerken kapı hayvan gibi açıldı.Kafamı çevirip baktığımda bir adet burnundan soluyan Bora gördüm.Ah hadi ama şimdi olmaz adamım!
''Bora,lütfen.Hayır yani şimdi olmaz.Ne diyceksen yarın sabah de.Çünkü şuan buluşmam gereken ve özlediğim arkaşlarım var hazırlanmam gerek.''dedim ve bavuldan sonunda bulabildiğim kıyafetlerimi çıkarıp yatağa fırlattım.
''Şimdi mi gidiceksin?Geç olmadı mı sence de?''dedi sert sesi.Hayır bundan onane.Snne slk.Snne.Herksn haytna kmse krşmz.Gözlerimi devirdim.
''Evet,olabilir.Bu benim için bir engel değil.''dedim.Çene hatları sertleşti.
''Kim onlar?''dedi.Neden sevgilim gibi.O benim sevgilim bile değil.Wtf!
''Eski okul arkadaşlarım Bora!Hayır neden bu kadar ilgileniyosun ki!''dedim sinirle.Yüzüne alay edermiş gibi bi gülümseme yerleştirdi.
''Sen gerçekten salaksın.Seninle ilgilendiğimi mi düşünüyorsun yani?Gerçekten,geri zekalısın.Benim de İzmir'de kalan arkadaşlarım var ve onlarla buluşucam.Babam seninle gelmemi istedi.Yani senin arkadaşların ve benim arkadaşlarım hep beraber bir yere gitmek zorundayız.Kısacası ona göre kişi getiricem.''dedi alayla gülerken.Ooooo fena göte geldim.
''Hayır yani öyle bi..Of her neyse Bora!İstediğin kadar kişi getir umrumda değil!Şimdi çıkta hazırlanayım!''dedim sinirle.Çok pis sinir bozucu ya.Hayır çocuk beni göt etti göt!Tag layf yaptı resmen.Onu söyledikten sonra arkadan muv biç gerat dı vey diye şarkı çalıcak falan sandım.Allah kahretsin ya.Oha bu arada ne demek Bora ve arkadaşları akşam bizimle olucak!Abooo.Güzel olmam lazım.Seksüğ bir bitch olmam lazım.
Yarım saat sonun hazırlanabildim.Saçlarımı düzleştirdim.Kafama siyah şapkamı taktım.Boynuma kolye taktım.Aslında güzel olmasa da fena değilim şuan.Beyandım.Şeftali aromalı parlatıcımı dudağıma sürdüm.Ve de eyeliner!Hazırım sanırım.Evet,hazırım(Medyada giydikleri).Kendimi güzel olmasamda güzel hissediyorum.Bora'nın yanında dura dura egom tavan yaptı fuck.Derin bir nefes alıp kapımı açtım.Boş koridora bakındım.Bora'nın odasına öküz gibi daldım.Ama burada değil.Beni bırakıp mı gitti lan.O kadar hazırlanmıştım yani.Ayıp.
Asansöre mutsuz mutsuz bindim.Aşağı kata indiğimizde yine suratım asık bi şekilde çıktım.Ve dışarı da otelin önünde duvara yaslanmış koyu kırmızı kotlu üzerinde de beyaz kısa kollu t-shirt'lü birini gördüğüm an yere atıcaktım kendimi.Bismillahirahmanirahim.Bu ney ulan.Hayır yani güvenmiyom bohta çıkabilir dediydim de böylesini beklemiyodum amk.Bora sen nasıl bir şeysin be olum.Lan..ne diyim abi.Öküz falan ama cidden çok yakışıklı.Hemde çok.Yutkunduktan sonra çıkışa doğru yürüdüm.O telefonla konuşurken bende otelden çıkış yaptım.Arkası bana dönük telefonla konuşurken yalandan bir öksürük şeettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...