Bu bölüm sürprüzlü!Hadi bakalım keyifli okumalar!Vote ve yorumlar için çok teşekkür ederim ama vote'ların düşmüş olması üzüyor.Lütfen vote vermeye üşenmeyin.Tenk yuuu öpüldünüzzz!
Herkes şoka girmiş bir şekilde Poyraz'a kitlendi.Bora da öyle.Bade de.ABİ BENİM NEDEN PEKİ BUNDAN HABERİM YOK.Arya'ya baktığımda o da bana baktı.Keşke bakmasaydı ya asjdhashdkahd.(Evet Arya'nın yüz tipi):
Sahte bir öksürük yaptım ve konuşmaya başladım.
''Yani arkadaşlar,bunu sizden gizliyorduk.''dedim sakince.Bora fırtına öncesi sessizlik adlı bakışını bana atarak yere oturdu.
''N-nasıl ya?''dedi Bora'nın grubundan bir çocuk.
''Biz Poyraz'la arkadaştık biliyosunuz ama sonra bazı şeyler değişti.Sonra birbirimize açıldık falan öyle oldu yani.Size de hemen söylemek istemedik.''dedim mahçup bir şekilde.Ya Bora tarafından öldürüleceğim,ya da Bora tarafından işkence edileceğim.NEYSE YARDAN ÖLÜM GELSE NOLUR LAN CANIM FEDA.
''E Bora'cım sen neden alevlendin böyle.''dedi Bade Bora'ya dönerken.Bora bana pis pis bakarken yanıtladı.
''Poyraz bir şey diyemiyordu ondan dedim.''dedi keyifsizce.
''Neyse boku çıktı oyunun.''dedi ve kalkıp uzaklaştı.
''Poyraz,Yankı bi gelsenize.''dedi Arya ve Emirle ayağa kalktılar.Bizde ayağa kalktık ve yanlarına gittik.Oturulan alandan biraz uzaklaştığımızda Bora'nın yanına ilerlediğimizi fak ettim.Allahu ekber bismillah.Yanına geldiğimizde Bora direk ayaklandı ve Poyraz'ın üzerine yürüdü.
''Lan sen canına mı susadın!''dedi sinirle tıslayarak.Hemen tuttum kolundan ve çektim.
''Bora!Sakin olsana!''dedim hemen.Kolunu çekti hızlıca.
''Keyfimden mi dedim sanki lan!Kızdan herşeyi saklayan sizsiniz!İfşa oluyordunuz neredeyse.Yapmasaydım nolucaktı!''dedi Poyraz sinirle.Oflayarak nefesimi verdim.
''Ya bi sakin arkadaşlar.Tamam.İşler Aşk-ı Memnu oldu anasını satayım.Behlülcüm otur yerine.''dedi Arya Bora'ya dönüp.Bora tip tip bakıp yerine oturdu.
''Bihter sende yürü yanına otur.''dedi sonra bana dönüp.Göz devirdim ve Bora'nın yanına oturdum.Bora'nın sikici bakışlarına maruz kaldığımda hemen gözlerimi kaçırdım.AMAN BE!
''Adnan sende şimdi ayıptır söylemesi ortalığın anasını ağlattın kardeşim.Söylencek şey miydi.Bi yerden kurtardınız paçayı bir yerden sıçıp sıvadınız.Yankı artık manitin.''dedi Arya ciddi bi şekilde Poyraz'a.Bu cümle nasıl ciddi olabilir diye sorguladığını duyar gibiyim evet.
''Lan Arya!''dedi Bora sinirle.
''Tamam Behlül tamam sinirlenme.Mecazi olarak dedim.''dedi Arya.Sonumuz aşkı memnunun finali gibi olmaz inşallah.Şuan Bihter'in intihar etmeden önce gülerek duş aldığı moddayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...