Herkese maraba asdgashjdg Size çabuk yazıcağımı söylemiştim ama zuhahaha Neyse iğrençleşmeye gerek yok ashjasd Keyfim baya yerinde çümkü yorumlarınız beni çok mutlu ediyor.Çok teşekkür ederim sizleree ^^ Pek fazla birşey söylemeye gerek yok zaten teşekkür ederim yorumlarınız için ve o yorumlarınızın devamını da bekliyorum <33 İyi okumalarr ^^
Yeni bölüm +10 vote
Medyada Yankıeğ ashdghd
Magic-Rude ile okuyun.
Bir kaç kez gözlerimi kırpıştırıp ona bakmaya devam ettim.Niden böyle oldu ki.Gel döv bide amk niye böyle bakıyosun.
''Bir sorun mu var?''dedim gözlerimi kırpıştırmaya devam ederken.Ağzındaki sakızı çiğnerken çok seksi gözüktüğünü söylemişmiydim?Ellerini ceplerinden çıkarıp cool bir şekilde yanıma geldi.Allah ölüyorum!Yine mütüş kokusu.Gözlerini ellerimdeki çiçeklere kaydırdı ve tekrar bana baktı.Tek gözünü kırparak kafasını salladı yani 'Bunlar ne' demeye çalıştı.
''Hediye.''dedim düz bir şekilde.Allam kalbim yerinden fışkırıcak.Nedir bu korkuu.
''Kimden?''dedi sert sesi ile.Bnc sni ilglndrmyr ama ynde sn blrsn .ss
''Seni ilgilendirmi-''dememe kalmadan arkamdaki sıradan not kağıdını aldı.Zıplayarak elinden almaya çalışsamda cüce Yankı başaramadı soriy.Alayla not kağıdını okumaya başladığında oflaya oflaya onu izlemeye başladım.Sonunda bir anda yüzü kasıldığında sinirlendiğini anladım.Hayır yani sinirlenicek bir şey yoktu.
Sinirli bir şekilde elimdeki gülleri aldı ve arkasını döndü.Ben ise arkasından mal mal koşturmaya başladım.
''Napıyorsun gerizekalı!Bırak onları!Bırakk!''diye çığrınmaya başladım.Napıyor bu öküz ya!Ne hakla!Onlar ne kadar değerli haberin var mı Bora!Yok çünkü sen öküz olduğun için bilmezsin!Ben onu durdurmaya çalışırken camın yanında durdu ve elini cebine soktu.Ben bağırıp çağırmaya devam ederken tüm bahçe sınıfa bakıyordu.Cebinden çakma çıkarıp gülleri ateşe verdi aşağı attı.
Ben debelenmeyi bırakıp güllere bakakaldım.Bora'yı iktirdim tam kapıya doğru ilerlemeye başlamıştım ki kolumdan sertçe tutup beni kenardaki sıraya yasladı ve üzerime doğru eğildi.Hyr yni ndn byle ani şylr yapysnz.
''O çocukla konuşmıycaksın.''dedi tıslayıp.Sanane gerizekalı sana mı sorucam.Aa kafayı yemiş bunlar.Öküz manyak aptal gerizekalı.
''Sanane gerizekalı sanane!''diye bağırdığımda iyice kendini bana bastırdı ve elleri eteğimin filelerine gitti.Yavaşça yukarı kaldırmaya başladı.Ben ise onu geri iktirme çabasına girdim.Ama o beni daha çok kıstırıyordu.
''Tamam,bırak tamam!''dedim hafifçe sesimi yükseltip.Kulağıma eğildi.
''Aferin kızıma.''diye fısıldadığında kaşlarımı çattım.Bu ne alfabeyi mi öğretiyosun gerizekalı.Elini oradan çektiğinde hızlıca üzerimi düzelttim.Arkasını döndü ve yürümeye başladı kapıdan çıkmadan önce arkasını dönüp beni bir süzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
أدب المراهقينTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...