CEZA.

8.1K 424 53
                                    

Herkese selamlar!Vote sınırını bu kadar çabuk geçtiğiniz için çok teşekkürler.Okuyanlara yorum yapanlara ve vote verenlere çok teşekkür ediyorum!Sizi seviyoruum iyi okumalar ^^ 

Yeni bölüm +20 ile gelir.

MEDYADA YANKII ^^

Justin Bieber-Nothing Like Us ile okuyun.

Elimle döndürdüğüm kalemime uzun uzun bakmaya devam ettim.Hala böyle bir şeyin olduğuna aklım ermiyordu.Bora,nasıl bunu yapabilmişti?!Gözlerimin bugün bilmem kaçıncı kez dolmasına izin verdim.O görüntü her aklıma geldiğinde bir kötü oluyordum.Belimde bir dirsek hissedince gözlerimi kalemden ayırıp Arya'ya baktım.Gözleriyle öğretmeni işaret etti.Kafamı öğretmene çevirdim.

''Soruyu cevaplamanı bekliyoruz Yankı.''dedi öğretmen.Sınıfa göz gezdirdim ve tekrar bakışlarımı öğretmende durdurdum.Omuzlarımı silktim.

''Cevabı bilmiyorum.''dedim.Öğretmen kafasını iki yana salladı.

''Dersi dinlemiyor musun?''dedi.Kafamı aşağı yukarı salladım olumlu anlamda.

''Dersi dinlemeyenlerin sınıfta işi yok.Çık dışarı.''dedi sert çıkan sesi.Bir şey demeden kalktım ve sınıftan çıktım.Kapının yanında ki duvara yaslanarak zilin çalmasını beklemeye başladım.Koridorun başından gelen gülme seslerini duyunca yere bakan kafamı kaldırıp koridorun başına baktım.İki kişi geliyordu.Biri kız biri- Bora ve Ada.Birbirleriyle sarmaş dolaş bu tarafa doğru geliyorlardı.Gözlerimi ayırmadan onlara bakıyordum.Ayıramadan yani.Bora beni görünce yüzündeki gülümsemesi yok olur gibi olsa da hiç bozmadan önümden geçtiler.Ben ise arkalarından bakmaya devam ettim.Gözümden akan yaşı yere düştüğünde fark etmiştim.Hızlıca elimle yüzümü sildim.

Arya iki kahveyle gelip oturdu masaya.Kahvenin bir tanesini önüme koydu.Teşekkürler anlamında hafifçe gülümsedim.Ada Bora ve arkadaşlarının geldiğini görünce gözlerimi kapattım.

''Siktir.''diye fısıldadım.Arya kafasını oraya çevirdi.

''Gidelim mi canım?''dedi bana eğilip.Kafamı aşağı yukara onaylarcasına salladım.İkimizde kalktık.

''Noldu tatlım,ben geldim diye mi gidiyorsun?''dedi alayla arkamdan iğrendiğim sesi.Umursamadan adımlarımı hızlandırdım.

''Bana söylediklerinin hepsini sana geri ödeteceğim Yankı!''diye bağırdı arkamdan.Yeter artık!Cidden artık dayanamıyorum!Bitti!Benim sabrım bu kadardı!Elimdeki kahveyi bir köşeye fırlattım ve yanımdaki masayı elimle iktirerek yere düşmesini sağladım sandalyelerde onla beraber düşerken ayakta kalan sandalyeleri tekme atarak düşürdüm.

''GEL ÖDET!HADİ GELSENE!''diye kükredim ve ona doğru yürümeye başladım.Bora dahil hepsi bunu beklemiyormuşçasına şaşkınlıkla beni izliyorlardı.

''Siktiğimin hayatında herkes bana bir şey ödetiyor zaten amınakoyayım!''diye bağırdım ses tellerim yırtılırcasına.Öyle bir haldeydim ki,önüme gelen herşeyi fırlatıyordum.Arya beni geri çekmeye çalışıyordu.Elime gelen bir sandalyeyi onların biraz yanına fırlattım.Ada korkuyla Bora'ya sarıldığında Bora ellerini omzuna koyup onu iktirdi.Sanırım kriz gibi bir şey geçiriyordum.Deli gibi ağlıyordum.Sonunda beni de delirtmeyi başarabilmişlerdi.Arya'nın yanına katılarak beni tutmaya çalışanların arasına Emir girdi.Kollarımdan tutarak beni geri çekti.

''Ödeticem diyor birde sen kime ödetiyorsun be!''diye haykırmaya devam ettim.O sırada kantine nöbetçi öğretmenler geldi.Hepsi bana yöneldi ve beni geri çekmeye çalıştılar.

''Ya varya hepinizin a-''derken Arya elini ağzıma koyarak susmamı sağladı.Emir beni kaldırarak kantinden çıkardı.

''Ulan bu ne sinir kızım bir dur ya!!''dedi Emir sitemle.Ben tepiniyordum bu yüzden kaldırması zorlaşıyordu.Sinirden deliye dönmüştüm resmen.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin