Mr.Öküzde o kadar fazla bölüm yazdım ama ilk defa bu kadar gerildim sanırım.Gerçekten sizinde nutkunuz tutulabilir benden söylemesi.Umarım beğenirsiniz!Verdiğiniz votelar ve yaptığınız yorumlar için teşekkür ederim!İyi okumalar!
Bu bölümü @BasakAzraAtbakan ve @MelikeArslan381'e ithaf ediyorum..İlginiz için ayrı olarak çok çok teşekkür ediyorum..
MEDYADA SALAK APTAL MAL BORA.
Karşımda Bade'yi gördüm ve başıma bir darbe yememle her şey karardı..
Gözlerimi açtığımda tek lambayla aydınlanan ama yinede karanlığın ağır bastığı depo gibi bir yerdeydim.Çok soğuktu.Aşırı soğuktu.Başım çok ağrıyordu.Üzerime baktığımda sadece iç çamaşırlarımla olduğumu gördüm.Bacaklarım kollarım bağlanmıştı ve zaten soğuktan uyuşmuşlardı.Ben daha ne olduğunu anlamadan içeri Bade girdi.Yüzünde psikopat bir gülümseme vardı.
''Yankı'cığım?Nasılsın iyi misin?''dedi gülümserken.Korkuyla baktım suratına.
''Manyak mısın sen kızım!Çöz beni!Ne yaptığını sanıyorsun sen ya!''dedim sinirle.Bir anda ifadesizleşti ve bana doğru yaklaştı.Tamam bundan bahsetmemiştim.
''Şşş sen kime bağırıyorsun?''dedi bir anda karnımda sivri uçlu bir şey hissettim.Biraz batırmasıyla acıyla çığlık attım.
''Sen..Bora'mı elimden aldın!Bora beni seviyordu!Gözünü boyadın onun!O bana aşık!''dedi psikopat psikopat bağırarak.
''Tamam Bade..Bade lütfen çeker misin şu bıçağı.Bak düzgünce oturup konuşalım nolur.''dedim yalvaran bakışlarla.Sinsi bir şekilde sırıttı.
''Sana öyle acılar çektireceğim ki Yankı,ölmek için yalvaracaksın.''
********************
Bora'dan Devam:
Sabahın 6'sında telefonumun çalmasıyla küfür ede ede uyandım.Kimin aradığına baktığımda Yankı'nın annesi arıyordu.Kaşlarımı çatıp hemen açtım.
''Bora?Yankı'yı verir misin?''dediğinde daha da kaşlarımı çattım.
''İyi de,Yankı yanımda değil ki.''dedim.
''Nasıl yani?Seninle dönmedi mi?''dediğinde doğruldum.
''Hayır?Evde değil mi?''dedim merakla.
''Hayır,evde yok hatta eşyaları falan ortada toparlamamış hiç bir şeyini..B-ben seninle diye düşünmüştüm.''dedi telaşla.Bende telaşlanmıştım.
''T-tamam siz sakin olun.Yürüyüşe falan gitmiştir belki.Ben bi Arya'yı falan arıyım.Geliyorum ben oraya.''dedim telaşla ve kalktım hızlıca.Nerdesin lan Yankı!
**************
2 gündür Yankı yok.Polisler her yerde onu arıyor.Karakolda hepimiz oturmuş bekliyoruz.Annesi perişan halde.Babası güçlü durmaya çalışıyor ama berbat halde o da.Arya kendini saldı zaten.Poyraz bir köşede ağlıyor.Ben mi?Ben öleceğim.Ben cidden çıldıracağım.Öleceğim.Kimseye belli etmek istemiyorum ama gidip orada burada kendimi tutamayıp ağlıyorum.Babamla konuştum ve bana bir kaç adam tutmasını söyledim.Yankı'yı bulacaktım.Ona bir şey olmasına asla izin vermeyecektim.Aklıma sadece Bade geliyordu.Bade'nin yaptığına eminim hatta.Bunu Poyraz ve Emirle konuştum ve anlaştık.Bir plan yaptık.Karakoldan çıktık ve planı rahatça uygulayabileceğimiz bir yere gittik.
Kimse olmayan bir yere geldik.Poyraz arka koltukta Emir'se yanımda oturuyordu.Onlara susmalarını söyledim ve Bade'nin numarasının üzerine bastım.Çalmaya başladı.Hemen açıldı telefon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...