Mirhaba!Bayram sonrası özel bölüm asjdhjsd.Bayram da gerçekten hiç müsait değildim.Umarım telafi etmişimdir.Bunu okurken daha çok sevgi katararak okuyun,çünkü ben bu bölümü yazarken çok duygulandım.Sizi seviyorum öküzcüklerim.İyi okumalar.
+95 vote ve +90 vote yorum ile yeni bölüm gelecek.
''Yankı ya!Bak gerçekten çok eğlenceli olacak.Bora gelse ne olur gelmese ne olur?Umursamazsın onu.Görmezden gelirsin.Ya lütfen!''diye 2 gündür yaptığı gibi yalvarmaya devam ediyordu Arya.Tutturmuşlar bizim üniversiteden bir grup olarak toplaşıp Uludağ'a gidecekmişiz.
''Götümüz donar Arya.Hasta falan olurum bir de.Hiç uğraşamam.''
''Ben sana bakarım hasta olursan valla bak!Lütfen Yankı canım arkadaşım lütfen.Beni orada tek mi bırakacaksın!''dedi yalvarmaya devam ederken.Gözlerimi devirdim.
''Emir ne güne duruyor Arya.''dedim sinirle.
''O benim en yakın arkadaşım değil sevgilim salak.Senle o bir misiniz?''dedi yavru köpek bakışı atıp.Ofladım ve bir süre yüzüne baktım.
''İyi tamam.Ama bak beni o Bora'yla muhattap etmeyeceksin.Ayrıca istemediğim yerlere gitmeye zorlamayacaksın.''dedim parmağımı tehditkar bir şekilde sallayıp.Hemen sevinçle zıpladı.
''Oleeeeyyyy beeeee!BAŞARDIN ARYA!BAŞARDIN!ALLAH'IM NE MÜKEMMELİM!!KANKACIM BEN EVE GİDİP EŞYALARIMI HAZIRLAYACAĞIM SENDE HAZIR OL YARIN SABAH 7'DE YOLA ÇIKACAĞIZ!OLEY BEEE!''dedi ve beni öpüp koşarak odamdan çıktı.Salak salak arkasından bakakaldım.Hay sıçtık bir de başımıza bu çıktı.
*ERTESİ GÜN*
Tip tip Bora'ya baktıktan sonra otelde ki odamıza girdim.Odalarımız bu öküzle karşılıklıydı.Onlar Emirle biz Arya'yla kalacaktık.
''Bir de odalarımız karşılıklı mükemmel!''dedim sinirle çantamı yatağın üzerine atıp.Bizim odamızda ki yatak iki kişilikti.
''Ay umursama demedim mi ben sana!''
''Onu görüpte o aptal suratını umursamamak mümkün değil cidden.''dedim sinirle.
''Her neyse hadi kahvaltı yapıp aşağı da kar topu savaşı yapacağız!''dedi ve heyecanla çantasını bırakıp banyoya girdi.Oflayarak kendimi yatağa attım.
*****************
Yüzüme yediğim kar topuyla sinirlenip bende bir kar topu karşı tarafa yolladım.Kızlar erkeklere karşı yapıyorlardı.Tam elime bir tane daha kar topu almıştım atmak için kafamı kaldırmıştım ki yüzüme yediğim sert kar topuyla yere düştüm.Sinirle kalktığımda karşı taraftan Bora bana gülüyordu.İŞTE ŞİMDİ ÇOK SİNİRLENDİM SENİ SIÇMIK BORA.
''SENDEN KARDAN ÖKÜZ YAPICAM BORA ARSOY!''diye bağırdım ve üzerine doğru koşmaya başladım.Şaka maka dövmeye gidiyordum.Bir anda ne olduğunu anlamadım ve beni tutup yere attı ve üzerime de o düştü.Yüzü ve yüzüm dip dibeydi.Bir birimizin gözlerine kitlnemiş öylece bakarken gülümsedi ve kendime gelip üzerimden iktirdim.
''Çekil üzerimden öküz!Ne yapıyosun sen ya!''dedim ve ayağı kalkıp elime aldığım bir avuç karı yüzüne yapıştırdım.
''KARDAN ÖKÜZ!''diye bağırıp arkamı döndüm ve otele doğru hızlıca ilerledim.Ara sıra düşsemde sonunda odaya varabilmiştim.
''Aptal ya!İçim dışım ıslandı.Aptal!''diye sinirle mırıldanırken üzerimdekileri çıkarıp duşa girdim.
*************
''Yankı hadi ateş yaktılar bak gece eğlencesi bu.Mızmızlık etme.''diye beni dürttü Arya.
''Arya.Git.Eğlen.Eğlenecek yerlerim ağrıyor!''dedim sinirle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...