Herkese selammm!Benim sınavlar bitti bende dedim ki yeni bölüm yazayım shdjfhf Umarım beğenirsiniz!
Okuyanlara,yorum yapanlara ve vote verenlere teşekkür ediyorum ^^ Sizi seviyorum iyi okumalar!Yeni bölüm +31 vote ile gelir.
Medyada Yankı
Redd-Falan Filan ile okuyun.
Anneme el salladıktan sonra Bora'yla arabaya bindik.Şu moda evi şeysi için alışveriş yapmamız gerekiyor.Sevinçle arabayı kullanan Bora'ya baktım.
"Ya ben bayılırım alışveriş yapmaya!Çok iyi oldu dimi bu aşkım?"dedim.Güldü ve 2 saniyeliğine kafasını bana çevirdi.
"Alışveriş yapmaya bayılman doğal bence.Neticede sen bi kızsın yani.Ha bi de,bana genelde hakaret ediyorsun ya birazda böyle normal sevgililer gibi aşkımlı sevgilimli konuşman garibime gitti.Ama sevdim.Bunu kullan."dedi göz kırpıp.Ben yine klasik Yankı Mod On utandım tabi ki.Ama o göz kırpması içimi yaktı kül etti.HADİ Bİ DAHA YAPSIN.
"Ya çok güzel göz kırpıyosun Bora.Eriyip gidiyorum.Aslında senin her hareketine eriyip gidiyorum.Hem eriyorum hem yanıyorum kül oluyorum okyanus oluyorum böyle değişik değişik şeyler yapıyosun bana.Ay saçmaladım yine iki cümle kuramadım saçmalamaktan dimi saçmalamamalıyım bence yoksa böyle mal saçma salak oluyorum-"diye boka sarmıştım ki Bora tabiki buna engel oldu.
"Güzelim,biraz daha saçmalarsan hoş şeyler olmıycak o yüzden bence sus."dedi sırıtıp dudaklarıma bakarak.Neydi şimdik bu.Bu bi tehdit miydi dostom.AY O NE GÜZEL Bİ TEHDİT ETME ŞEKLİ YİNE BAŞLADI İÇİM YANMAYA.
Yolun devamın da konuşmak yerine Bora'yı izledim.Böyle hayran hayran her noktasını ezberledim diyebilirim.O kadar mükemmel birşey ki.Bir gün bir şey olurda koparsak onu bir an bile unutmak istemiyorum.O yüzden onunla beraberken çoğu zamanım onu ezberlemek oluyor.Her noktasını.
"Lan mal geldik izlemeyi bıraksan diyorum."ve işte sonra ben tam romantik romantik konuşurken öküz bir Bora bok edebiliyor.Bu da Bora'nın serseri serbest stili.Söylene söylene arabadan indik ve mağazaya girdik.İlk başta duvarlar için renk seçicektik.Genç bir adam kapıda bizi güler yüzle karşıladı.Bora'yla el sıkıştılar.
"Buyrun geçin içmek istediğiniz bir şey var mı?"dedi adam bizi küçük koltuklara yönlendirerek.
"Yok teşekkürler biz direk katalog alalım."dedim heyecanla.Bora döndü ve bana gülümseyip yanağımdan makas aldı.Adam masasının üzerinde ki kataloğu bana uzattı.Hemen alıp incelemeye başladım.Bir moda evi olacaksa asla ve asla koyu renkler olmamalı.Duvarlar için tam süt beyazı bir renk seçtim.Çünkü şık sade ve iç açıcı olması her zaman daha çok desteklenir.Boyaları aldıktan sonra arabanın bagajına koyduk ve bu sefer de lamba için bir mağazaya gittik.Bu sefer bizi genç bir bayan karşıladı.Tam da ana bölgeye koskacaman şık gümüş renkli bir avize çok güzel olurdu.Aynı istediğim gibi taşlı ama sade duran bir avize bulduk ve adresi yazıp oraya getirmelerini istedik.Parayı ödedikten sonra arabaya geçtik.
"Senle en azından hızlı ve seri alışveriş yapıyoruz.Sevdim bunu."dedi arabayı çalıştırırken Bora.Güldüm.
"E canım ben çok pratik bi insan olduğum için kafamda belirliyorum."dedim egoist olmaya çalışarak.
"Hıhı hemde nasıl pratik."dedi gülüp.Bende gülerek koluna vurdum.Şimdi ise eşya bakıcaz en sevdiğimm.Çok büyük ve şık bi mağazanın önünde durduk.Görevliler bizi gülümseyerek içeri geçirdiler.Bayan bir eleman geldi.Ama bu 35-40 yaşları civarıydı.İlk başta koltuklar için koltuk bakmaya karar verdik.Bir sürü renk renk ve çeşit çeşit koltuk vardı.Hepsinde hızlı hızlı göz gezdirip beğendiğim biri olunca yanına gidip incelemeye başladım.Mor ve aşırı şık bir koltuk görünce hızlıca yanına gittim.Üstüne oturup rahatlığına baktım.Gerçekten çok güzel bir koltuk olduğuna karar verince heyecanla Bora'ya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)
Teen FictionTAMAMLANDI. Cameron Dallas #1 Genç Kurgu #24 ''Ulan deli gibi kıskanıyorum seni!Sana her dokunanı,sana her bakanı,seninle her konuşanı deli gibi öldürmek istiyorum lan!Senin benden başkasına gülmene deli oluyorum!Sen benimsin lan sadece benim!''ded...