Deniz Kızı ve Prens

1.4K 51 23
                                    

Bir süre öylece onlara baktım.Kızın gözleri bana kaydığında tepkisizce bakmaya devam ettim.Bora kızın bana doğru baktığını fark edince o da kafasını döndürdü ve beni gördü.Saniyelik olarak Bora'yla göz göze geldikten sonra odaya girdim ve kendimi duşa attım.Buraya geldiğimizden beri sanki Bora beni eskisi gibi istemiyormuş,benden uzaklaşmış gibi geliyor.Belki hamile olduğum için.Eskisi gibi eğlenemiyor,istediğimizi yapamıyoruz.Belki de hormonlarım yüzünden bazen onu çok bunaltıyorum ve sıkıldı.Bilmiyorum,hiç bir şey bilmiyorum ama onu kaybetmekten çok korkuyorum.

Duştan çıktıktan sonra yatağımın üzerindeki telefonumu elime aldım.Arya 2 kez aramıştı ve de mesaj atmıştı.

'Kahvaltı yapıyoruz  restorantta,gel sende hadi.'

Mesajı okuduktan sonra Arya'yı aradım.

''Günaydın gün ışığım.''diye neşeli bir şekilde açtı telefonu.Gülümseyerek cevap verdim.

''Günaydın,restorantta mısınız hala?''

''Evet evet,hadi gel hemen.''

Telefonu kapatıp valizimi açtım ve kıyafetlerime göz gezdirdim.Sabah olan olay aşırı sinirimi bozdu.Kendimi şu son sıralar fazla saldım,toparlanıp özgüvenli ve seksi kadın olmam gerekiyor tekrar.Yoksa Bora elden gidicek.

Nasıl olsa denize de gireriz düşüncesiyle içime beyaz bikini  takımımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıl olsa denize de gireriz düşüncesiyle içime beyaz bikini  takımımı giydim.Üzerine de uzun zaman önce aldığım ama giymeye hiç fırsat bulamadığım çiçek desenli tül altı ve üstü giydim.Aynaya baktığımda gülümsedim.Cidden uzun zamandır salaş ve umursamazca giyiniyordum.Son olarak kolyemi ve saatimi de taktıktan sonra parfümümü sıkıp odadan çıktım.Restoran katına indiğimde derin bir nefes alarak içeri girdim.Bizimkilerin oturduğu masayı gördüm,Arya'nın gözleri beni bulduğu an pörtledi ve öksürmeye başladı.Gülerek yürümeye devam ettim.Masada bizimkilerin dışında bir adam ve Polen de vardı.Polen Bora'nın yanında oturuyordu?Her neyse.Sinirlenme Yankı.Sakin ol Yankı.Yanlarına geldiğimde ikinci öksürük krizine giren Poyraz olmuştu.Emir ve Ashley gözlerini pörtletmiş bir Bora'ya bir de birbirlerine bakıyorlardı.Cidden bu kadar mı şoka uğrayacaklardı?Polen suratsız bir şekilde üzerimi süzerken Bora'da kaşları şaşkınca havaya kalkmış ama bunun sonrasında sinirleneceğini belli eden şekilde bana bakıyordu.

''Günaydın herkese.''dedim ve Arya'nın yanına oturdum.Herkes günaydın dedikten sonra bende sipariş verdim garson çocuğa.Daha sonra Bora'nın yeni ortağı olan adama döndüm ve elimi uzattım gülümseyerek.

''Merhaba bu arada,Yankı ben.Bora'nın sev-''

''Müstakbel eşim.Evleneceğiz yakında.''diye araya girdi Bora hızlıca.Şaşırarak ona döndüm.Beklemiyordum.Ben sadece sevgilisiyim diyecektim.Adam 2 saniyeliğine Bora'ya döndükten sonra tekrar bana döndü ve gülümseyerek uzattığım elimi sıktı.

''Çok memnun oldum Yankı Hanım.Bora bey çok şanslı görüyorum ki.'' utanarak gülümsedim ve Bora'ya çevirdim bakışlarımı.Bora gözlerimin içine bakıyordu sanki böyle hayran hayran.Bu durum beni sevindirdi.Sonunda etkiledim paşamızı.Polen rahatsız olmuşçasına yerinde kıpırdandı.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin