Gizemli Numara

2K 93 51
                                    

Selam canlarım!Bomba gibi bir bölüm,işler iyice karışıyor.Ben bile heyecanlıyım valla.Neyse iyi okumalar bakalım.Vote verip yorum yapanlara teşekkür ederim,emeğimin boşa olmadığını hissettiriyorsunuz.Bölüm sonu düşüncelerinizi yazmayı unutmayın!

Medyada Bora.

Lan bunlar ne ara birbirlerinden hoşlanıp manita oldular.Lan neler oluyor anasını satayım.Herkes şoka girmiş onlara bakıyordu.Bora konuştu ilk olarak.

''Ooha.Bune hız olum?''dedi şoka girmiş bi şekilde.

''Meğersem ikimizde en başından beri bir şeyler hissediyormuşuz bir birimize.''dedi Bade salak salak gülüp.Senin his ölçerin bozulmuş bu kadar hızlı uyarı vermesi imkansız tatlım.

''Yani ben bu kadar hızlı olmasın dedim ama..''dedi Poyraz ensesini kaşırken.Poyraz üzülcen bak olum ya..

''Ne diyelim..hayırlı olsun.''dedi Arya ve sahte bir sevinçle Bade'ye sarıldı.Kusma geldi kusma.Bak geliyo bak.

''Aynen.Hayırlı olsun.''dedi Bora dalga geçer bi ses tonuyla.

''Nikah tarihini de aldınız mı bari.''diye homurdandığımda Bora sahte bir öksürük yaptı.

''E o zaman bunu kutlarız.''dedi Bora kendini koltuğa atarken.Şey biz başbaşa vakit geçircektik Bora ama?

''AY EVET KUTLAYALIM HADİ.''dedi Bade bi anda.Garip garip suratına bakıp Bora'nın yanına çöktüm.Poyraz üzülürse siktim belanı kızım.

**********

''Poyraz üzülmeni istemiyorum.Dikkatli ol.''dedim gök yüzünü izlerken.Poyrazla hava almaya çıkmıştık.

''Yankı.Kaç yaşında adamım.Ayrıca Bade öyle bi insan değil.Öyle bir şey olmıycak.''dediğinde güldüm.

''Ben sana sadece uyarımı yapıyorum kardeşim.Hızlı yaşayan erken ölür.''dedim ve omuzuna destek olurcasına vurup içeri geçtim.Bora ve Bade şakalaşıyordu.Bora'nın elinde bir şey vardı ve Bade'de onu almaya çalışıyordu.Çok yakınlardı ve gülüyorlardı.Arya bana bakıyordu bir kaç göz işareti yaptı.Durdur onları gibi bir şey diyordu.

''Ben eve gidiyorum.''dedim soğuk sesimle.Bora hemen bakışlarını bana çevirdi ve yanıma geldi.

''Bırakayım seni.''dediğinde kafamı iki yana olumsuz anlamda salladım.

''Yok ben kendim giderim.İyi geceler herkese.''dedim ve ceketimi giydim.

''Yankı!Bi ara kız kıza bir parti yapacağız burda.Çocuklar dışarda olucak.Sende gel lütfen.''dedi gülerek.Derdi ne bunun be.Tövbe tövbe.Bir şey demeden Bora'ya baktığımda hemen yakınlaştı.

''Gelirsin sende o gece bizde kalırsın zaten biz çok takılmayız döneriz.''dedi.

''Bakarız.''diye mırıldanarak kapıyı açtım.Bora belimden tutup kendine çektiğinde dayanamayıp güldüm.

''Nerde benim iyi geceler öpücüğüm?''dedi dudaklarıma yaklaşırken.Dudaklarımı onun dudaklarıyla birleştirdim.Kudur inşallah Bade.

**********

Hep beraber oturup okulun kafetaryasında kahve içiyorduk.Telefonumun arka arkaya titremesiyle kaşlarımı çattım.Telefonu açıp baktığımda bilinmeyen bir numara yazmıştı.

Seni çok özledim..

Seni çok seviyorum..

Yankı benimle mutlu olabilirsin..

Kaşlarımı çatarak ekrana bakarken bi anda elimden telefon çekildi.

''Neye bakıyosun sen yine.''diye telefonu elimden alan Bora'ya dur bile diyemedim.Ahanda sıçtık.

MR.ÖKÜZ (Cameron Dallas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin