"I'm all yours I 've got no control." - "No Control", One Direction.
ATENTIE! Capitolul contine continut sexual explicit! Daca nu va plac lucrurile de genul, sariti peste acele parti Multumesc!
SKYLER’S POV
Tocmai imi luam pe mine o camasa draguta pe care am pus-o cu mine pentru a ma schimba dupa ce imi terminam tura. Era ciudat sa ma gandesc la ce au spus fetele alea doua. Nu aratam ca si cum am fi impreuna. Doar asa se comporta Harry. Stiu ca Harry vrea ceva de la mine, dar sigur nu e o relatie. Nici eu nu sunt sigura ca vreau asta de la el. Poate cu altcineva, dar nu cu el. Mi-am luat haina pe mine si mi-am aruncat pe umar ghiozdanul cu cartile de scoala.
Am iesit pe usile restaurantului care deja se aglomera si am mers pana in statia de autobuz, urcandu-ma pe primul care a venit. Stateam in picioare, tinandu-ma de bara rece cu castile in urechi. Dar daca imi placea Harry? Puteam sa admit ca imi place, dar nimic mai mult. E imposibil sa rezisti cuiva care se comporta asa cu tine. E inevitabil sa te atasezi de el, dar problema e ca atasarea asta e de suprafata. Eu o sa vreau sa fiu cu el, iar el o sa vrea numai sa se distreze cu mine. Asta era problema in jocurile lui.
Usile autobuzului s-au deschis, iar eu am pasit afara. Si acum o sa ma intalnesc din nou cu el si o sa fiu incapatanata pentru cateva minute si apoi iar o sa ii cad prada farmecelor. Nu cred ca ma pot uri mai mult decat o fac acum.
Am ajuns in fata liceului unde am vazut-o pe Bella sprijinita de perete. Mi-am scos castile si am imbratisat-o.
- Haide! a spus ea, tragandu-ma in scoala. Nina ne tine locuri.
- Joaca si Dave? am intrebat.
- Sta ca rezerva pentru ca nu se simte bine inca, a raspuns ea.
Apoi am intrat pe usile larg deschise ale salii de sport. Pe teren, cele doua echipe se incalzeau, fiecare luand jumatate din spatiu. Am vazut-o pe Nina destul de aproape de spatiul de joc. Era imbracata ca si majoreta.
- Trebuie sa fug la incalzire, dar va descurcati ea, a spus dupa ce ne-am salutat.
Si am vazut-o facandu-si loc prin tribune pana a ajuns la echipa majoretelor. Toate erau in uniformele alea ridicol de scurte. Niciodata nu am prea inteles rolul majoretelor. Cu ce te ajuta niste fete care striga in capul tau? Baietii din echipa noastra erau imbracati in niste maiouri si pantaloni scurti negri cu cateva dungi negre. Aruncau la cos, iar Harry parea foarte relaxat. In tribunele nostre erau sustinatori infocati, dar la fel erau si in cealalta. Nu aveam habar cu cine ne bateam, dar nu prea conta deoarece nu voiam sa fiu aici oricum.
- Nu pot sa cred ca m-ai facut sa vin la chestia asta, i-am spus lui Bella, tipand ca sa ma aud.
- Oh, haide! Va fi amuzant! Gandeste-te la petrecerea de dupa cum va fi! a zis ea cu un zambet.
- Bella, chiar o sa am probleme daca ajung tarziu acasa!
- Meciul de termina pana la zece si apoi vii si tu o ora!
- O ora, dar doar atat! am spus amenintator.
Ea a dat aprobator din cap si atunci arbitrul a suflat din fluier. Cele doua echipe s-au dus la antrenorii lor si dupa putin timp, Liam si un baiat din echipa adversa s-au asezat fata in fata. Arbritul a aruncat mingea in aer si a fluierat. Cei doi au sarit si Liam a lovit mingea in spate. Zayn a sarit si a prins-o, incepand sa fuga cu ea. Doi l-au blocat, dar nu a fost problema pentru ca Louis a venit in spatele lui Zayn si a reusit sa ia mingea, dribland cu ea printre ceilalti. Era cel mai scund, dar si cel mai rapid. A ajuns in fata cosului, dar l-a pacalit pe aparator si i-a pasat uni coechipier, un tip care era in aceeasi clasa cu mine la chimie. Tipul ala pe care nu stiu cum il cheama i-a aruncat lui Niall, iar el a aruncat la cos, inscriand un punct. Tribuna noastra a luat-o razna si toti s-au ridicat in picioare, strigand si aplaudand. Bella s-a ridicat si ea, aplaudand, iar eu am ras de entuziasmul ei.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...