"Sometimes following your heart means losing your mind."
- Harry, mi-ai vazut pantofii? am strigat, iesind din baie.
Aveam pe mine niste blugi stramti invechiti si un maiou alb dragut, cu lanturi atasate de el. Azi incepeam facultatea. Azi trebuia sa fie totul perfect. Azi incepeam un capitol nou.
M-am dus in sufragerie unde l-am gasit pe Harry care tocmai isi imbraca tricoul negru. L-am strigat din nou pe nume, iar el si-a indreptat ochii spre mine.
- Asta vrei tu sa porti? a intrebat el ca si cum l-as fi jignit cu ceva, scanandu-mi partea de sus a corpului.
- Care e problema ta?
- Problema mea este ca vor fi acolo o multime de tipi care se vor uita la sanii tai, a zis el, aratand cu degetul spre mine.
- Harry, azi nici nu am cursuri, merg doar la micuta vestivitate, sa imi iau orarul si sa vad campusul. Nimeni nu va avea timp sa se uite la mine si o sa fie totul gat ape la pranz.
- Poate nu ar trebui sa mergi la porcaria asta de festivitate!
- Poate ar trebui sa iti tii ideile cretine pentru tine!
A venit catre mine, mana lui asezandu-se pe mijlocul meu si tragandu-ma aproape de el.
- Cineva s-a facut obraznic de cand poate sta singura pe picioare. Sa vedem daca ti-ai revenit complet!
Si spunand acestea, degetele sale mi-au atins usor zona intima, facandu-mi corpul sa tremure, chiar si prin blugi.
- Harry! am avertizat eu. Trebuie sa plecam!
- Nu, nu, iubito! O sa te fac sa vii aici, acum, mi-a soptir in ureche, sarutand putin mai jos de ea.
Buzele lui se treceau peste tot gatul meu in timp ce degetele lui au incrcat sa se strecoare pe sub blugii mei. I-am oprit mana, strangand-o cu putere.
- Nu acum, Harry, o sa ma faci sa intarzii din prima mea zi!
El a ranjit si m-a sarutat scurt pe frunte. Iubeam cand ma saruta pe frunte. O facea atat de delicat, atat de grijuliu. Buzele lui pareau sa se potriveasca perfect cu tot ce era al meu. El se potrivea perfect cu mine.
- Hai sa mergem sau o sa intarzii la idioata ta de festivitate care aparent e mai importanta decat un orgasm! a zis el,eliberandu-ma.
M-am dus dupa pantofii mei care erau langa canapea, primind o palma jucausa de la Harry peste fund. Am ras si am continuat sa ne pregatim. Ce zi frumoasa avea sa fie!
Dupa putin timp, eram gata de plecare. Am coborat scarile cat de repede imi permiteau tocurile si am intrat in masina neagra a lui Harry. El arata ca in toate zilele: blugi negri, tricou negru, parul impins in spate. Il iubeam exact cum era el. Mersul cu masina a fost plin de glume si rasete sonore. Harry a parcat in fata scolii si am coborat amandoi. Am intrat inauntru, iar eu am reperat-o pe Bella imediat. Dar nu era doar ea si Dave. Erau toti. Era Niall care o tinea de mana, Zayn care vorbea cu Perrie, amandoi razand, Liam si Louis povestind cu Dave – parand destul de incinsi – Rachel si Wendy stand imbratisate, chiar si Aruni era pe langa Bella si radea, toti unii langa altii. Iar in mijlocul lor, stateau ei. Amanda cu Eddie, Chris cu Sylvia. Mi-a venit sa plang de bucurie, dar nicio lacrima nu a indraznit sa imi atinda obrazul.
Am mers spre ei, tragandu-l pe Harry dupa mine. Amanda a fost prima care m-a imbratisat, strangandu-ma in brate ca si cum nu ne-am mai fi vazut de mult. I-am luat pe toti la rand, avand grija sa nu ii sufoc cu iubirea mea.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...