"Stop being afraid of what could go wrong and focus on what could go right."
Am coborat jos, tragand bagajul meu dupa mine. Afara batea vantul cu putere, iar vremea era pur si simplu rece. Harry era jos la masina, asezand bagajele in ea.
Avea o masina joasa si neagra, cu franele rosii. Era lucioasa si parca luata dintr-o revista. I-am dat geanta mea, iar el a pus-o in spate si am pornit la drum.
Nu am avut timp sa ma gandesc la intalnirea mea cu Harry. Inca pot sa ii simt mainile pe corpul meu, aducandu-ma langa el, corpurile noastre miscandu-se usor in ritmul muzicii si toti oamenii din jurul nostru care pareau sa nu respire. Simteam o oarecare vina pentru ca am fugit asa de acasa, dar cand ma gandeam la cum o sa fie, vina se transforma in nerabdare.
- La ce te gandesti? a intrebat el, pastrandu-si privirea la drum.
- Doar… la chestii, am raspuns, trecandu-mi o mana prin par.
- La chestii ca si sarutul de aseara pe care nu l-am primit? a intrebat el si am vazut un mic zambet pe buzele lui.
- Nu am spus niciodata asa ceva! am protestat, intorcandu-ma spre el.
- Credeam ca se subintelege, a zis, radicand usor mainile de pe volan.
- Ei bine, sarutul ala mai trebuie sa astepte pentru ca acum conduci.
- As putea sa opresc, a spus.
- Mai taci, i-am zis taios, iar el a zambit satisfacut.
Nu era ca nu voiam sa il sarut pe Harry, doar ca nu puteam sa il sarut. Ne apropiem din ce in ce mai mult si asta nu e bine. E rau. E asa de rau incat a inceput sa nu ma mai deranjeze ca e rau.
Am mers cu masina ceva timp, pana am vazut plajele si marea care parea moarta. Pe plaja erau putini oameni, deoarece afara era frig. Am parcat masina si ne-am luat lucrurile. Am mers prin nisipul care se lasa sub greutatea mea, pana la casa unde vedeam mai multi oameni adunati. Era o casa frumoasa. Avea aspectul unei cabane mai micute, dar arata chiar foarte bine. Toti ceilalti erau acolo. Dave, Nina, Bella si alti cativa oameni. Prietenii lui Harry si Toby erau acolo si ei, povestind cu Jenny si prietenele ei. Dupa ce ne-am salutat cu toti, am intrat in casa.
Chiar cum intrai pe usa de metal, in stanga, era bucataria, iar in dreapta sufrageria care avea un televizor cu ecran plat, doua canapele, cateva fotolii si o masa joasa si lunga. In partea opusa a camerei era un dulap si ceva cuiere unde sa iti lasi pantofii si hainele si o baie. Jenny a inceput sa ne explice cum stateau in camera cei care urmau sa doarma jos, iar cu restul a urcat la etaj. Scarile care duceau la etaj erau serpuite si scartaiau la fiecare pas. Camerele erau mari. Eu eram in camera cu Nina si Bella deoarece camerele nu erau destule. Dormitorul meu era destul de mare, avand un pat matrimonial si unu mai micut de o persoana. Geamurile erau insotite de draperii, iar podeaua rece de jos, de covorase frumoase. Fiecare camera avea propria baie.
- Apropo, baieti, a zis Jenny cand am iesit pe hol, nu mai aveam camera asa ca v-am cuplat si cu fete. Steve, tu stai cu Anne, Liam, tu o sa dormi cu Gwen, iar tu Harry, o sa vii cu mine.
El a ridicat din umeri si a urmat-o pana intr-o camera. “Nu mai avem camera” pe dracu’! Mai erau camera goale, dar bineinteles ca a trebuitr sa bage pretexte ca si “nu merge caldura” sau “am vazut un sobolan acolo” sau “sunt mucegaiti peretii”. Am coborat scarile, unde m-am intalnit cu Bella. Nu maia vea ghips, doar o fasa elastic groasa. Statea cu piciorul ridicat pe scaun si manca ceva.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...