"I'd disappear, you'd call me selfish, I understand but I can't help it. I put my job over everything, so I guess we'll have to take a step back, overlook the situation cause mixing business and feelings will only lead to complications. And I'm not saying we should be taking a break, just revaluate quick before we make a mistake and it's too late." - "Nina" by Ed Sheeran.
Pentru o citire mai buna, ascultati piesa din descriere "Nina" by Ed Sheeran. (my love) Xx
A trecut aproape o saptamana. Stiti ce s-a intampla? Am iesit cu Harry, ne-am distrat, am stat impreuna la pauza de masa si... ah, nu, nu asta s-a intamplat. De ce? Pentru ca nenorocitul s-a evaporate de pe fata pamantului!
De dupa bataia cu Christopher, nu l-am mai vazut. L-am sunat de zeci de ori, dar tot ce auzeam era casuta vocala. Nu raspundea la mesaje si aparent, si restul baietilor au plecat cu el. Mai este o singura saptamana pana la examene si in loc sa invat pe rupte, stau si ma gandesc ce se intampla cu Harry. Daca a patit ceva? Daca nu se mai intoarce?
Am iesit cu Bella si Aruni ca sa imi omor timpul liber. Bella e la fel de ingrijorata ca mine, dar macar Niall i-a raspuns la un mesaj, spunandu-i ca e bine si ca o sa o sune el. Bineinteles, nu s-a mai intamplat. I-am povestit lui Aruni doar ca Harry a plecat din oras si a incercat sa ma incurajeze, spunandu-mi ca "barbatii mereu se intorc". Ea nu stia toata povestea. Nu puteam sa ii spun toata povestea. Toate compunerile mele sunt despre Harry. Gandurile mele sunt indreptate doar spre el. Ma enerveaza ca am ajuns dependent de el si ca am intrat intr-o rutina care presupune ca toata ziua sa ma gandesc la el.
Mergeam de ceva timp singura deoarece Dave nu a putut sa vina din nou pe jos. Vremea se incalzea si soarele stralucea de dupa nori. Am simtit ceva lovindu-mi glezna din spate. Cand m-am intors, am vazut un skateboard. Mi-am ridicat privirea, cautandu-l pe proprietarul skateboardului si am ramas uimita cand l-am vazut.
Parul blond ii era dat pe spate perfect, iar ochii lui de un albastru metalic erau atintiti spre mine. Zambea, desi fata inca ii era avariata de la bataie.
- Skyler, nu ma asteptam sa dau peste tine aici! a spus Christopher, venind mai aproape.
- Sigur ca nu, am spus sarcastica atunci cand si-a ridicat skateboardul.
- Mergi la scoala? a intrebat el.
- Da, am raspuns sec.
- Liceul, ce viata mizerabila! a spus el cu un zambet ironic.
- Vorbind de liceu, trebuie sa plec daca nu vreau sa intarzii.
Am inceput sa merg, dar Christopher nu s-a lasat asa usor.
- Am sa te insotesc! a spus el.
- Tu nu trebuie sa mergi la scoala sau sa te bati cu cineva? am intrebat nervoasa.
- Ah, am terminat scoala deja. Si pot bate pe cineva mai tarziu, acum prefer sa fiu cu tine.
- Lasa-ma in pace! Nu stiu ce treaba ai cu Harry, dar vreau sa nu ma implici!
- Esti deja implicata, frumoaso! Si vorbind de Harry, unde e el?
- La ma-ta!
- Cineva e nervos!
- Nu, asa vorbesc cu idiotii!
- Atunci asa vorbesti si cu Harry, nu? Sau nu vorbiti. Sunteti oameni de actiune mai mult?
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...