Capitolul 70

6.8K 437 98
                                    


"That's what people do who love you. They put their arms around you and love you when you're not so lovable." - Deb Caletti 
   

POVESTE LA PERSOANA A TREIA

Chris era cu adevarat inspaimantat. A condus o zi intreaga ca sa ajunga la sora lui si totusi, nu a gasit-o. A gasit doar ceva ce semana cu ea. O fata care avea tot parul saten taiat scurt si pe care o chema Skyler, dar nu era aceeasi. Ochii ei caprui erau infranti si tristi, lasand pe obrajii ei urmele unor cearcane grele. Zambetul ii era sters de pe fata, iar in locul sau au ramas doua linii crapate de un roz pal, sinistru. Parea si mai slaba, mult prea slaba, iar blugii ii atarnau largi pe ea, aproape grosolan. Arata neingrijita cumva, intr-o dezordine completa care sta sa se darame. Iar intre degetele ei, o tigara.

Erau aproape de New York, iar cea care doar cu numele era Skyler a facut doar doua lucruri tot drumul: a fumat si a dormit. Nu schimbasera aproape nicio vorba, iar baiatul nu a indraznit sa intrebe de Harry. Ea mereu i-a povestit progresele pe care le facea in cautarea baietilor si se astepta la ceva asemanator in noaptea tarzie in care l-a sunat. Dar cand a auzit vocea ei tremuranda care il ruga sa vina dupa ea si a observat ca Amanda nu era si ea in conversatie, a inteles. A inteles ca totul a mers dracului.

Nu si-a permis sa vorbeasca. Nu stia cum sa ii vorbeasca cuiva asa de trist, asa de dezbinat. Si il durea. Voia sa ii stearga supararea surioarei sale mai mici si sa il bate mar pe idiotul de Harry Styles. Nu putea face niciunul din cele doua lucruri.

A intrat in oras si a privit subtil spre locul pasagerului in care sora sa dormea. A profitat de ocazie si a sunat-o pe Amanda care inca nu stia nimic despre cele intamplate.

- Si e la tine acum? a intrebat alarmata Amanda dupa ce auzise povestea.

- Da, o duc acasa la mine, e terminata.

- Acasa la tine? Dar tu esti ocupat cu—

- Imi fac griji pentru ea, Amanda! a intrerupt-o Chris poate putin prea dur. A trecut prin toate astea singura si ar trebui sa o vezi... e atat de slabuta si de obosita!

- Stiu, Chris, am sa vin sa o iau spre seara ca tu si Silvia sa puteti sa rezolvati tot ce e de rezolvat.

- Las-o la mine pana maine, tu oricum ai concertul ala in seara asta. Vii maine dimineata. Silvia o sa se bucure sa o vada si o sa ii prinda bine.

Au cazut de acord si au incheiat conversatia. Chris si-a inclestat mainile pe volan si si-a promis lui ca o sa aiba grija de surioara lui. Un sentiment de vina l-a sugrumat. El trebuia sa le tina pe Skyler si Amanda in siguranta. Cu un tata alcoolic nefolositor si o mama bolnava mintal, el era cel pe care cadea responsabilitatea. El trebuia sa faca in asa fel incat surorile lui sa nu trebuiasca sa lucreze in plus, dar nu a reusit. El trebuia sa le verifice constant si sa se asigure ca isi termina studiile. El trebuia sa se asigure ca sunt fericite. Dar nu a reusit si se invinuia pentru tot.

A oprit masina in acelasi timp in care Skyler a deschis ochii. Si-a intors privirea spre ea, dar aceasta era deja afara din masina.

- Ai dormit bine? a intrebat Chris, urmand-o pe fata pe trotuar.

- Nu am dormit, doar am stat cu ochii inchisi, a raspuns Skyler, afundandu-si mainile in buzunare.

Chris s-a injurat singur. Putea sa jure ca ea dormea, altfel nu ar fi spus ce a spus cand vorbea cu Amanda. Stia ca Skyler uraste sa se simta o povara si ca urma sa fie capoasa acum.

- Multumesc ca m-ai adus inapoi, a murmurat fata.

- Nicio problema! Hai sa intram, poti sa faci un dus!

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum