"Prison gates won't open up for me and I'm terrified of these four walls, these iron bars can't hold my soul in." - "Savin' me" by Nickelback
HARRY'S POV
M-am trezit cand am simtit ceva rece pe fata mea. Am deschis ochii, dar i-am inchis imediat la loc, simtind ceva usturandu-ma. Mi-am scuturat capul.
Am numarat pana la trei inainte sa imi ridic din nou privirea. Eram legat de un scaun, iar fata imi era uda. Aveam uniforme negre pe mine ca cele din inchisoare. In stanga mea era Zayn, inca inconstient. Ne-au drogat probabil destul de bine, deoarece inca ma durea capul.
Un barbat bine facut i-a aruncat si lui Zayn in fata un pahar cu apa, facandu-l sa se trezeasca in aceeasi maniera ca pe mine. Ochii lui m-au privit agitati. Amandoi gandeam acelasi lucru: "La dracu'."
- Bine ati revenit! a spus o voce pe care nu o cunosteam.
Mi-am dat parul ud de pe fata cu o miscare a capului ca sa pot vedea mai bine. Un barbat mic de statura si exagerat de slab ne privea sfidator. Era inconjurat de trei brute. Ce naiba? M-am uitat la Zayn, dar el nu se uita la mine.
- Tu ne-ai dezbracat? a intrebat prietenul meu pe un ton batjocoritor. E un fetis sau ce?
Am zambit subtil. Testa terenul. Urma sa isi primeasca un pumn sau un ras si un raspuns la fel de batjocoritor. Dupa cum ma asteptam, era prima varianta. O matahala din cele trei l-a lovit in maxilar, facandu-l sa-si intoarca de tot capul spre mine. Genul asta de criminali erau mai previzibili. Narcisisti prosti pana in maduva oaselor. Din priviri m-am inteles cu Zayn ca o sa o incasez eu pe urmatoarea, desi probabil nu ar fi trebuit sa imi incerc norocul tocmai acum.
- Amuzant, Zayn, a vorbit jumatatea aia de scuipat. Nu pot spune ca sederea ta aici o sa fie la fel. Bine ati venit la Black Rich! De acum sunteti proprietatea mea.
Mi-a tresarit aproape insesizabil un muschi facial.
- Tu detii Black Rich? am intrebat uimit. Ma asteptam la ceva putin mai... negru si mai inalt. Omul negru ti-a mancat picioarele de la genunchi in jos?
Pumnul in stomac nu a venit asa de tare pe cat l-am anticipat, desi partea proasta a fost ca a fost o portie dubla care m-a facut sa vreau sa vomit aproape la fel de mult ca gandul ca suntem la Black Rich.
- Agentii mei o sa va duca in celula voastra. Am fost dragut si v-am acordat pe moment o celula numai de doi. Nu ma faceti sa ma razgandesc.
A facut un semn cu mana si niste doi dintre barbatii care stateau langa el s-au dus spre Zayn. I-au pus un sac pe cap si l-au dezlegat pe scaun. Zayn s-a zbatut putin, destul cat sa isi apere reputatia, dar s-a lasat condus de ei afara din incapere. Era destept. Trebuia sa fim destepti aici. Am asteptat sa vina cineva si dupa mine, dar nimic nu s-a intamplat. Zayn a fost scos afara, dar eu nu. M-am uitat la micutul din fata mea.
- Ma mai tii pentru o clanta rapida sau ce? am intrebat, privindu-l nervos.
El s-a apropiat de mine, tragand scaunul pe care Zayn a stat in fata mea. S-a asezat.
- E Richard, a spus micutul.
- Tu imi stii deja numele, deci am sa sar peste prezentari.
- Stiu mai multe decat numele tau, Harry.
Ultima matahala ramasa s-a apropiat de el cu o seringa plina cu un lichid ciudat. M-am incordat, facand ca scaunul sa scartaie pe podea. I-am aruncat cea mai veninoasa privire lui Richard. Nu se apropia de mine cu chestia aia.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...