"You can love someone so much, but you can never love people as much as you can miss them." - John Green
Pentru o citire mai buna, ascultati piesa din descriere "Blue" - Troye Sivan.
POVESTIRE LA PERSOANA A TREIA
Fata s-a trezit de la sine. Soarele diminetii era de mult dus, iar amiaza s-a instalat de mai bine de o ora. Skyler stia ca era singura in casa, asa se trezea mereu in ultimul timp. Singura. Cam asa se si culca. Singura.
S-a ridicat din pat si s-a miscat gratios spre bucatarie, fara sa observe inca biletul de pe perna rece. Ce bine e sa fii nestiutor uneori! Cata fericire iti poate aduce acest lucru! Si-a pus la facut cafeaua si a deschis geamul, aprinzandu-si o tigara. Parul ei scurt a fost dat dupa ureche cu o atingere.
Si atunci a sunat telefonul. Pentru inca doua clipe, Skyler a fost nestiutoare, iar apoi a raspuns.
- Buna dimineata, Bella! a spus ea.
- A plecat! a suspinat Bella in receptor.
- Niall? Unde? a intrebat Skyler impacientata.
Cand isi auzea prietena plangand, nici nu mai intreba cine era vinovat. Stia prea bine cine era.
- Nu stiu, la naiba! Mi-a lasat o scrisoare nenorocita in care imi spunea ca pleaca pentru siguranta mea, pentru siguranta noastra si cacaturi de genul, dar nu e asa, Skyler! Nu e asa!
- Ce naiba? a intrebat confuza fata, ajungand in sufragerie acum.
Tigara ii atarna intre degete periculos, gata sa se striveasca de covor, iar telefonul era inclestat intre degetele ei ferme. Ochii ei au vazut dulapul deschis si cateva haine aruncate pe jos. S-a intors catre comoda de pe peretele opus si a cautat cu privirea. Mana cu tigara a aruncat de pe ea toate mizeriile si sticlele pe care Harry le-a adunat pe ea, facandu-le sa cada zgomotos.
- Harry a luat pozele cu familia lui si cu baietii! a spus Skyler impacientata in receptor.
A fugit apoi in dormitor, cautand acolo ultime sperante, desi a gasit doar moartea acestora.
- Este o foaie pe pat, Bella! a spus Skyler speriata ca si cum tocmai descoperise o crima cu asternuturile tinand cadavrul rece, iar peretii improscati cu sange.
Dar nu era nicio crima. Era doar inima ei care urma sa ii cada din nou la picioare.
- Citeste-o, ce naiba?! a incurajat-o Bella, desi Skyler era deja aruncata in pat, intinzandu-se dupa foaia usor botita.
Ochii ei s-au plimbat pe foaie lent, incercand sa nu se grabeasca sa priceapa cuvintele care ii amenintau ochii cu lacrimi.
- Nu..., a fost tot ce a putut murmura.
- Vin acolo acum! a spus Bella hotarata in receptor, inchizand telefonul.
Fata nu putea sa gandeasca. Ce i se intamplase fara ca ea macar sa stie?
SKYLER'S POV
Imi pare rau, nu mai pot face asta.
Ce dracu' sa nu mai poata face? Sa ma mai iubeasca? Sa ma mai suporte? Sa mai stea dupa mine in timp ce eu zac pe canapea si imi beau mintile si ma comport cu el ca si cu ultimul gunoi? Oh, stai. Ala era el!
Am plecat.
Unde naiba a plecat? De ce a plecat? Vreau o explicatie, dar nu este aici nimic. Bella a primit o nenorocita de scrisoare, iar eu am primit 7 propozitii de nimic care nu explica nimic. Atat am valorat eu? Atat am valorat noi? 7 propozitii scurte si reci? Mai bine imi dadea doua palme si un scuipat intre ochi si tot era mai explicit ca nimicul asta de bilet.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...