Capitolul 12

17.2K 913 149
                                    

"Sometimes the right thing for you is the wrong thing for someone else."

Mi-am deschis ochii somnoroasa la auzul soneriei mele. Harry a marait nervos. Jur, nu aveam forta sa ma intind dupa telefon, asa de obosita eram.

-          Opreste odata telefonul ala idiot! a zis Harry nervos si s-a intors pe o parte.

Si-a acoperit capul cu perna si a oftat. M-am intins sa vad cine era. La naiba. Mama. Am raspuns repede.

-          Alo? am zis cu vocea ragusita.

-          Skyler? Ce faci? Sa nu imi spui ca ati dormit pana la ora asta!

Mi-am indepartat telefonul de la ureche. Era ora unu dupa-masa.

-          Nu! am mintit eu. Acum ne gandeam ce sa mancam de pranz!

Harry a chicotit si s-a intors ca sa ma poata vedea mai bine. M-am incruntat la el.

-          Cand vii acasa, scumpo? a intrebat ea.

-          Ammm, nu stiu. Nu mai stau mult.

-          Sa te grabesti acasa! Trebuie sa iti faci bagajul pentru excursie si sa te pregatesti asa cum trebuie!

-          In regula, o sa vin. Mama, totul ok? am intrebat, referandu-ma la tata.

-          Cum adica? a intrebat ea confuza.

-          Adica… Totul ok? am zis mai apasat.

Ea a stat putin sa se gandeasca, iar apoi a exclamat:

-          Aaa! Da, Skyler! Totul e bine, nu iti mai fa atatea griji! Te asteptam acasa!

Si apoi am inchis. Ma simteam asa usurata ca totul era bine. Am pus telefonul pe noptiera. Harry era intins pe spate si privea tavanul. Nici nu stiu daca m-a auzit.

-          La ce te gandesti? am intrebat, ridicandu-ma in fund.

Rochia mea era toata sifonata. Harry s-a uitat la mine si apoi a zis:

-          Ce naiba am facut aseara?

-          Nu iti amintesti nimic?

-          Numai franturi.

Am ramas usor trista. Adica nu isi mai amintea sarutul nostru sau ce mi-a spus? Adica, sigur ca nu isi amintea. Era beat si oamenii fac lucruri stupide cand sunt beti.

-          Deci ce am facut? a insistat el, asezandu-se in aceeasi pozitie ca si mine.

-          Ok! Pai, ai baut si fumat foarte mult, ti-ai tras-o cu vreo 10 tipe, aproape te-ai aruncat de pe o cladire, te-ai comportat ca si un rasfatat sit i-ai taiat mana fara sa observi!

In regula, nu eram asa de sigura de faza cu cele 10 fete, dar nu puteam exclude nicio posibilitate. Eram nervoasa pe el. Ma enerva doar prin felul lui de a fi. Am vrut sa ma ridic e pe pat, dar mana lui a prins-o pe a mea si m-a readus la marginea patului. El s-a ridicat in genunchi si fata lui era putin mai jos decat a mea. 

-          Chiar credeai ca as fi uitat toate astea? Sau ca nici acum nu mi-ai dat sarutul ala pentru ca am coborat de pe acoperis. Sau faptul ca te-am sarutat…

Privirea lui a coborat la buzele mele, iar vocea ii era putin mai sus de o soapta. Telefonul mi-a bazait. Am clipit derutata si am plecat de langa el. El a marait ofticat. Am raspuns.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum