Capitolul 11

22.3K 1K 206
                                    

"Ironic how we know that the person is going hurt us again, but we keep coming back for more."

Saptamana a trecut repede. Nimic deosebit. Stiti de ce? Pentru ca Harry si baietii nu au fost la scoala. Deloc. Cum de nu erau deja exmatriculati? In primele zile, la mine in casa a fost o liniste asurzitoare, dar apoi totul a revenit la normal. Mama si tata se intelegeau bine si vorbeau, ba chiar glumeau. Si zilele erau din nou frumoase pentru mine. Saptamana asta a fost de vis. Scoala usoara, m-am putut concentra, Bella era doar pentru mine, familia imi era in regula, Harry nu era nicaieri si nu l-am avut in minte pentru mai mult de o secunda. Stiam doar ca Bella se mai vedea cu Niall din cand in cand si mereu imi spunea ca e indragostita de el si lucruri din astea. Eram fericita pentru ea. Macar totul e bine pentru ea.

Vineri am mers cu Dave la scoala. Ma intelegeam foarte bine cu el acum. Vorbeam despre tot. El imi povestea despre echipa de baschet si despre Nina, fata de care era indragostit, dar care se comporta urat cu el. Era prietena cu Jenny si statea in coltul “suprem” cam tot timpul. Eram deja ca fratii si mergeam in fiecare zi pe jos prin parc.

-          E asa ciudat cum ne-am apropiat in asa scurt timp! am spus in dimineata de vineri care era una calduroasa.

-          Stiu! Parca te stiu de o viata!

-          Imi place de tine, Dave Evans! Esti ca si familia mea!

-          Si mie imi place de tine, Skyler Cooper! Esti ruda criminal pe care mi-am dorit-o mereu!

Am ras amandoi. Si Bella se intelegea cu Dave, desi Niall facea urat de fiecare data cand il vedea aproape de ea. Cand am ajuns la scoala, un brat m-a apucat de dupa umeri si m-a indepartat de Dave.

-          Cald afara, nu-i asa, Cooper? a intrebat Louis cu un zambet.

-          Louis, de ce trebuie sa imi strici ziua? am intrebat ofticata. Daca Louis era aici, sansele erau sa fie si Harry.

O alta mana mi-a cuprins talia. M-am intors si  l-am vazut pe Liam. Arata bine.

-          Ocupata diseara, Skyler? a intrebat el cu zambetul ala enervant de dragut.

-          Da! am raspuns scurt.

-          Invatatul nu se pune, e vineri! a adaugat Liam si a zambit rautacios.

-          Oricum o fi, a zis Louis, tu si restul prietenilor tai veniti la petrecerea noastra, diseara de la 10. Obligatoriu si nu va fastaciti sa va prea imbracati. Oricum hainele o sa vina jos!

-          De ce ai vrea niste tocilari, am spus facand semen de ghilimele cand am spus cuvantul tocilari, la voi la petrecere?

-          Nu vrem! Dar o vrem mare si aveti cateva fete bunicele prin biblioteca oricum! Deci nu accept un refuz. Daca la zece nu esti la mine, vin sa te iau cu forta!

Si apoi s-au indepartat. Mai aveam inca un sfert de ora pana sa se sune. Am mers la Bella si Dave.

-          Ghiciti cine a fost invitat la o petrecere? am zis cu un fals entuziasm.

-          Sigur nu tu! a raspuns Bella in gluma.

-          Amuzant, dar gresit! Am zis. Noi! Noi am fost! Si am fost si amenintati ca daca nu venim, o sa ne ia cu forta.

-          Cine mai vine? a intrebat Dave.

-          Da, Dave, vine si Nina! am spus amuzata. E organizat de copiii populari deci si ea o sa vina.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum