"I care. I will always care."
Ne-am trezit la sunetul alarmei de la telefonul Ninei. Bella a oftat nervoasa si si-a pus patura peste cap. Nina a mers prima la baie, in timp ce eu imi alegeam hainele. Era o zi insorita. Mi-am luat pantalonii scurti negri si un tricou colorat, conversii si un hanorac in caz ca imi era rece. Am reusit sa o scot pe Bella din pat abia atunci cand Nina a iesit din baie. Am urmat eu si apoi Bella.
Am coborat in sala de mese. Numai echipa de baschet mai era in incapere. I-am salutat si ne-am luat mancarea care ne era data pe un geam care dadea spre bucatarie. Omleta. Nina s-a pus langa Dave, iar eu langa Bella. Am inceput sa mancam. Incet-incet, sala s-a umplut. Prietenele lui Jenna stateau la o masa separata la fel ca si cei cinci baieti.
- Atentie! a zis directorul tare. In dimineata asta veti incepe cursurile si este afisat pe lista cand si unde veti merge pentru a participa la ele. Ca sa fim clari, participarea e obligatorie! Cateva anunturi! Regulile trebuie respectate cu strictete si am primit o lista cu activitati pe care trebuie sa le facem in tabara aceasta. Participarea este, din nou, obligatorie! Va voi anunta pe masura ce acestea vor aparea. Jumatate de ora pauza si apoi la cursuri! In dupa-masa asta facem o drumetie si seara sunteti liberi. Nu uitati de terenul de sport! Multumesc.
Apoi toata lumea a plecat. Pe lista scria ca aveam prima data biologie o ora. Nina avea cu majoretele, iar Bella muzica. Nici nu am stat bine ca a si trebuit sa coboram. Bella mergea in sala de conferinta, Nina pe terenul de sport, iar eu in foisorul de afara. Mai erau inca 9 copii pe langa mine. Doamna profesoara a inceput sa explice lucruri despre locul unde ne aflam si ne-a spus sa fim atenti in excursie la ce plante si animale vedem. Chiar mi-a placut. A fost ceva interactiv. Puteam sa radem si sa punem intrebari. Dupa o ora, am inceput sa ma plimb pe acolo. Am coborat o panta si am ajuns langa un rau care facea un mic lac. M-am jucat putin pe acolo pana am auzit niste voci grosolane. Veneau de mai sus. Am urcat inapoi si am luat-o dealungul gardului. O portita micuta era deschisa. Am intrat pe ea si i-am vazut pe Harry, Liam, Louis, Niall si Zayn, putin mai jos, fumand. Erau destul de departe, dar ii puteam auzi de dupa copacul gros dupa care m-am ascuns.
- … si am livrat totul in siguranta, zicea Zayn.
- Ne-au platit? a intrebat Louis.
Ce naiba? Vindeau pizza sau ce?
- Normal ca da, idiotule! a spus Harry parca scos din sarite.
- Ce ai facut cu Jim? a intrebat Liam.
- L-am impuscat, a raspuns Harry cu non-salanta.
Mi-am dus mana la gura. Poftim?
- Trebuia sa ii vezi fata aia crispate si speriata! Plangea ca un copil! a zis Niall amuzat.
Il distra asta? Se simtea bine? Harry a luat viata unui om! E un criminal! Frica a inceput sa se instaleze in sufletul meu si am tresarit puternic atunci cand am auzit o voce nervoasa:
- Hei!
Nu era o voce cunoscuta. Am auzit iarba miscandu-se.
- Ce dracu faceti aici? a intrebat aceeasi voce nervos.
Pentru o secunda crezusem ca ma descoperisera. Mi-am scos capul discret si l-am vazut pe profesorul de sport care i-a prins fumand. Asta nu era bine.
- Fumam, nu e evident? a raspuns Harry fara sa ii fie jena sau ceva.
- Si vreti sa zburati de aici sau ce? s-a rastit profesorul.
- Nu imi poate pasa mai putin! a raspuns Liam.
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...