Pentru o citire mai buna ascultati piesa din descriere "Savin me" by Nickelback.
"Come please I'm calling and all I scream for you so hurry I'm falling." - "Savin me" by Nickelback
Dar atunci s-a intamplat ceva. Baiatul din fata mea a tresarit. Fata din dreapta si-a oprit bataile ritmice ale pixului in foaie. Cealalta fata din stanga mea si-a scos castile si si-a inaltat capul curioasa. Profesorul s-a oprit pur si s-a incruntat. A facut cativa pasi spre usa sa priveasca pe micul geam, dar s-a intors la fel de nedumerit. Inima mea a alunecat si mi-a ajuns in stomac. Era familiar. Felul cum varfurile degetelor imi vibrau si urechile imi tiuiau era familiar. A fost o impuscatura in scoala.
- Ce a fost aia? a intrebat un baiat nedumerit.
Poate ca ei nu stiau cum suna sau poate nu voiau sa creada ca asa ceva li se intampla lor. Profesorul nu a raspuns, dar soneria telefonului sau a umplut golul acela pentru el. Si-a cautat telefonul in buzunarele pantalonilor, raspunzand cand l-a gasit. Nu a vorbit deloc la telefon, era ca si cum persoana de pe cealalta linie avea de gand sa tina un monolog care nu avea sfarsit. Acesta a inchis telefonul, strangandu-l in mana.
- Nu vreau sa va alarmati, a inceput el.
Adica incepeti sa o luati razna pentru ca ne-am dus toti dracului.
- Avem o situatie in scoala, dar autoritatile sunt pe drum. In zece minute o sa iesim toti de aici si o sa ajungem acasa intregi.
- Despre ce tot vorbiti? a intrebat o fata din fata clasei. Autoritati? Ce se intampla?
- Serios, esti asa fraiera sa nu iti dai seama? s-a rastit o alta fata din spatele meu. Niste psihopati trag cu arme adevarate prin scoala dupa Dumnezeu stie cine!
Murmur general inspaimantat.
- Ascultati aici! a spus profesorul mai tare. Daca vreti sa ramaneti in siguranta trebuie sa stam in liniste si sa nu producem haos!
Imi cautam telefonul in ghiozdan cu disperare. Orice fosnet mi se parea asurzitor. Prima data le-am trimis mesaj lui Bella si Dave, intrebandu-i in ce clasa sunt.
"Nu am mers azi la cursuri, am plecat cu Niall din oras. :)" a venit raspunsul Bellei imediat.
"In 207. Esti in regula?"
207 era cu doua clase mai jos de mine. Puteam ajunge la el daca era ceva, era aproape. Am inghitit in sec. L-am apelat pe Harry, dar fara sa ridic telefonul la ureche. Stateam si priveam ecranul, rugandu-ma ca el sa raspunda. Spre nenorocirea mea, nu a facut-o.
- Nu putem sari pe geam sau ceva? a intrebat un baiat, ridicandu-se in picioare.
- Vrei sa mori? i-a taiat-o profesorul care incepea sa se piarda cu firea. Singurul lucru pe care il putem face este liniste si sa ne rugam acum!
Usa s-a deschis, facandu-i pe toti sa suspine, unii chiar sa tipe.
"Skyler?" insista Dave cu mesaje, devenind din ce in ce mai nelinistit.
Un barbat a aparut de dupa usa. Camasa scoasa din pantaloni si sifonata in partea de jos, fruntea transpirata si parul ravasit. Il stiam.
- Domnule Jonson? am intrebat, ridicandu-ma din banca pentru a-i capta privirea.
S-a uitat la mine cu ochii agitati.
- Ce faceti aici? am intrebat ambalata.
- Sunt suplinitor, a raspuns repede. Trebuie sa ne miscam, urca spre noi si intra in clase! Curatam etajele ramase si incercam sa ii ducem pe toti cat mai aproape de iesire. Ei sunt pe partea cu cantina, deci trebuie sa ne miscam spre biblioteca in liniste!
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...