Capitolul 6

21K 994 95
                                    

"Barely even friends, than somebody bends unexpectedly." - Beauty and the beast

M-am trezit a doua zi obosita. Abia adormisem din cauza gandurilor pe care mi le faceam in legatura cu baietii. Ei nu erau ceva obisnuit.  M-am dat jos din pat si am inceput sa ma pregatesc. Dupa ce m-am spalat si aranjat, mi-am buclat parul si mi-am luat niste pantaloni scurti negri si o bluza mai larga. Dupa ce m-am pregatit, m-am oprit in fata geamului meu. Mi-l inchipuiam pe Harry acolo, langa masina lui, cu care voia sa ma calce, si revedeam totul in mintea mea. Parca obligata m-am coborat sa mananc. Muzica canta la radio. Amanda isi facea niste ochiuri si m-a sarutat pe obraz cand m-a vazut. Chris inca dormea pentru ca urma sa lucreze in tura de seara si apoi sa stea la prietena lui peste noapte, iar mama punea cafea la facut. Eu mi-am mancat cerealele si am iesit afara. Am mers pe jos pana la statia de autobus si abia am prins un loc intr-unul. Cand am ajuns la scoala, m-am grabit sa ajung la istorie.

Dupa ce s-a terminat ora, m-am intalnit si cu Bella. Ea a mers la ora ei, iar eu m-am oprit mai intai la baie. In timp ce ma spalam pe maini, am auzit un zgomot infundat. Era ca un fel de scartait.  M-am sters repede de pantaloni pe maini si m-am intors sa vad ce se aude. Nu mai era nimeni in baie si chiar cand voiam sa o las balta, aud din nou scartaitul ala. Ma uit spre geam si il vad pe partea cealalta pe Harry. Se tinea de pervarz si incerca sa deschida geamul. Cand mi-a vazut fata socata si-a dat ochii peste cap. Eram la etajul unu si el se catara pe aici?

Am deschis repede geamul si l-am intrebat stupefiata:

-          Ce naiba faci?

-          Nu putem sa avem discutia asta cand nu atarn pe un pervarz pentru viata mea? a intrebat ironic.

Am deschis geamul cat de tare am putut si el s-a ridicat in brate si a sarit inauntru cu usurinta cu care eu traversez o balta micuta. Stiam ca ziua asta a inceput prea bine. Si acum stateam in baia fetelor cu Harry care a intrat pe geam. Cum? Nu stiu.

-          Tu nu ai altceva de facut in afara sa te cateri pe pereti?

-          Mereu esti asa pisaloaga? a intrebat el.

-          Harry, de ce ai facut asta? Suntem in baia fetelor. Esti cumva unul din perversii aia care trag cu ochiul?

Harry a ras de mine, dar nu intelegeam ce era asa amuzant.

-          De ce ai facut asta? am insistat eu.

-          De ce nu?

-          Pentru ca e periculos si stupid!

-          Tocmai ai facut o combinatie intre numele noastre! Eu sunt periculos si tu stupida!

Apoi a inceput sa rada si mai zgomotos. M-am uitat atenta la el. Avea ochii sticlosi si rosii. Mirosea ciudat… a ceva dulce ars. Era fumat. Super. Acum trebuia sa ma descurc cu un Harry drogat.

-          Harry, am spus calma, ai fumat ceva?

-          Poate, mi-a raspuns putin mai tare decat trebuia.

-          In regula, ar trebui sa mergi acasa. Are cine sa te duca?

-          Acasa? Pff, avem scoala! Tu, domnisoara tocilara, ar trebui sa stii asta cel mai bine!

In regula. Ce optiuni am? Sa il duc la infirmiera, dar apoi ar avea problem mari. Puteam sa il gasesc pe Louis si sa il rog sa il duca el acasa. Puteam s ail urc intr-un taxi, dar nu aveam siguranta ca o sa ajunga in siguranta. L-am apucat pe Harry de brat si l-am tras afara din baia fetelor. Vorbea fara sens si radea. Rasul lui era asa copilaros, iar gropitele care ii apareau pe fata erau asa dragute. A trebuit sa ma cert cu el ca sa urce scarile. L-am vazut pe Niall care isi scotea lucruri din dulap. Am mers spre el, iar cand Niall l-a vazut pe Harry s-a incruntat.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum