Capitolul 64

5.9K 399 120
                                    


"Wondering what went wrong, what we had once seemed so right, but just as quick you're out of sight. You talk to me with words like "moving on", but did it seem so simple to you? Was I just another thing for you to do? Did you ever mean the things you said? Or was I just another notch on your bed? Cause I thought you needed me too, I thought your feelings were true." - "Fade" by James Arthur

Mi-am deschis ochii brusc fara sa stiu pentru o secunda unde sunt. Am privit noptiera din fata mea si am incercat sa-mi indrept gatul, provocand durere in tot corpul meu. Am privit usor in jos. Pe pieptul meu era mana lui Christopher, exact in dreptul inimii. Ma tinea aproape de el. M-am foit usor in dorinta de a-l trezi. Clipeam apasat, crezand ca totul e un vis si ca data viitoare cand urma sa-mi deschid ochii, aveam sa ma trezesc pe canapeaua din apartamentul lui Harry, inconjurata de chistoace si cu televizorul pornit. Trebuia sa ma uit in ochii lui Christopher ca sa fiu sigura ca nu e un vis.

El a inspirat profund inainte de a deschide ochii. Privirea lui usor pierduta a gasit-o pe a mea si un fior m-a trecut. Nu era un vis. Mi-a aruncat un zambet amuzat, asa cum obisnuia si Harry sa o faca. Doamne, cat imi amintea de Harry! Palma sa a urcat din dreptul inimii mele la obraz si m-a tras mai aproape, sarutandu-ma usor pe buze.

- Mana ta mi-a tinut de cald toata noaptea, am spus eu amuzata, simtind fierbinteala de pe pieptul meu.

- Imi place sa dorm asa, a spus el cu accentul taraganat fiind mai accentuat ca de obicei. Iti pot simti bataile inimii.

Am vrut sa spun ceva, dar nu am reusit. Inima mea a tresarit dureros. Asta era ceva ce Harry ar fi trebuit sa-mi spuna, dar el nu e aici. El nu suna. Nici macar nu stiu unde e el. L-am pierdut cu mult inainte de plecarea sa.

- Deci noi chiar am..., a inceput el, ranjind diavoleste.

Am ras.

- Te bucuri de asta mai mult decat ar trebui, i-am atras atentia, intinzandu-ma pe spate si privind la tavan.

- Si am sa ma mai bucur mult timp de acum! a completat el, facandu-ma sa rad din nou.

Rasul. Ce naiba era gresit cu mine? Iubitul meu m-a parasit, iar eu am ajuns in patul altcuiva in cateva clipe. Ma simteam prost, desi nu aveam de ce. Eram despartiti, nu ne mai lega nimic, dupa cum a zis si el in biletul ala nenorocit. Stiu ca l-ar fi durut si l-ar fi enervat al naibii de tare daca ar fi stiut de mine si Christopher. Aproape ca voiam ca el sa stie doar ca sa vad – sau macar sa imi imaginez – cum sparge totul si tipa si isi murdareste mainile si peretii cu propriul sange, dupa care ar fi urmat sa mearga intr-un bar sa-si bea mintile pentru ca ma iubeste asa de mult incat l-ar ucide sa stie ca cineva a intervenit intre noi. Sa simta macar putin din ce am simtit eu de cand l-am cunoscut si pana acum.

Am inceput sa rad din cauza gandurilor mele patetice. Pe cine pacaleam? Nu l-ar fi interesat nici cat negru sub unghie. Tot ce a spus au fost minciuni. A promis ca nu va pleca. A promis ca nu ma va lasa singura. Porcarii.

Si inainte sa imi dau seama, am ajuns sa plang. Plangeam, privind la tavan cu Christopher langa mine. El a incercat sa imi spuna ceva, dar nu am auzit ce. In fata mea se derula doar o scena pe care mi-o imaginam: Harry plecand. Christopher m-a luat in brate, incercand sa ma linisteasca.

A promis ca nu va pleca. A promis ca nu ma va lasa singura. Porcarii.

HARRY'S POV

Mi-am deschis ochii brusc fara sa stiu pentru o secunda unde sunt. Am privit bordul masinii din fata mea si am incercat sa-mi indrept gatul intepenit de la cum am dormit pe locul pasagerului. Am privit usor in dreapta, cautand ce m-a trezit. Pe pieptul meu era mana lui Niall, exact in dreptul inimii. M-am foit usor in dorinta de a-i da de inteles sa ma lase in pace. Clipeam apasat, incercand sa scap de ameteala care m-a cuprins. Skyler. Oare ce facea Skyler?

- Styles! E un mesaj de la Bella! a spus Niall in soapta, simtindu-se nelinistea lui pe voce.

- Putin imi pasa de viata ta amoroasa in momentul de fata.

- Harry—

- Nu ma intereseaza, la naiba! am zis mai apasat, intorcandu-ma usor cu spatele la el.

Am tresarit in momentul in care mi-am simtit gulerul gecii apucat si mana lui Niall m-a smucit afara din masina. M-a aruncat direct pe asfaltul rece din benzinaria unde am innoptat.

- La naiba, Niall! am strigat.

El mi-a impins picioarele care inca erau in masina si a trantit usa.

- O sa ii trezesti pe restul, idiotule! a raspuns el inapoi nervos.

M-am ridicat intr-un cot, pregatit sa il pocnesc in fata. Niall s-a trantit peste mine, imobilizandu-ma intre picioarele sale.

- O sa te leg de copacul de peste drum si jur ca te las acolo! am amenintat, incercand sa il dau jos de pe mine.

- Cretinule! Nu am nicio dorinta sa imi impartasesc viata mea amoroasa inexistenta in momentul de fata cu tine si sa stau peste tine intr-o benzinarie sigur nu e lucrul meu preferat din lume, deci probabil ca am un motiv intemeiat sa fac toate astea chiar acum, la patru dimineata, la naiba!

Am tacut. Am respirat.

- Ce s-a intamplat? am intrebat calm.

Niall s-a dat de pe mine, ajutandu-ma sa ma ridic in fund. S-a asezat langa mine.

- Bella mi-a lasat un mesaj vocal... e si Skyler in el.

Temperatura corpului mi-a scazut brusc si parca cineva m-a lovit in stomac. Niall si-a deschis telefonul si a apasat pe mesaj.

- Gata, Skyler! a strigat Bella.

Numele ei din nou. Nu cred ca pot sa ma simt mai rau decat acum.

- Niall! a spus Bella din nou, tot la fel de disperata.

Pe fundal o auzeam pe Skyler razand. Era un ras plin, genul de ras care te face sa ai dureri de burta si sa nu mai poti respira. Fara sa stiu, am zambit usor.

- Iubitule, stiu ca iti verifici casuta vocala, deci asculta-ma pana la sfarsit! a zis ea repede.

Era beata si dupa cum persista rasul lui Skyler in fundal, probabil ca si ea era.

- Nu e corect, iubire! a continuat Bella. Nu e corect sa decizi pentru mine. Doar ai plecat, lasandu-ma sa suport consecintele prostiei tale! Si poate ca sunt beata acum si pentru o ora te-am injurat in continuu si am jurat sa renunt la tine, dar nu am crezut niciun cuvant... mai putin partea cu "esti un idiot fara margini", pentru ca esti. Si am sa te gasesc, indiferent ce s-ar intampla. Nu imi pasa ce vrei tu, dar nu te las sa decizi si pentru mine, pentru ca te iubesc si stiu ca si tu ma iubesti. Stiu. Skyler, gata, te rog!

Si apoi s-a terminat. Am simtit un gust amar in gura si ochii au inceput sa ma usture. In gat aveam un nod.

- Crezi ca o sa ne caute cu adevarat? a intrebat Niall, dupa cateva minute bune de tacere.

L-am privit. Avea ochii sticlosi.

- Dupa cum o stiu pe Bella, e deja pe drum, am spus, facandu-l pe Niall sa rada putin.

- De asta imi e cel mai frica, a zis el incet, materializand in cuvinte ce gandeam si eu.

Am vrut sa mai spun ceva, dar nu am gasit puterea. Trebuia sa ii aud vocea. Chiar daca nu vorbea si era doar un zgomot de fundal. Chiar daca stiu ca probabil avea lacrimi in ochi si o sticla intr-o mana, o tigara in cealalta, chiar daca imi imaginez cat de beata era din cauza ca am ranit-o... e frumos sa-i aud rasul. Chiar daca stiu ca nu radea in interior. M-am intins dupa telefonul lui Niall si am mai dat o data drumul la inregistrare. El asculta cuvintele, iar eu fondul.

Rasul. Aproape ca imi venea si mie sa rad, dar pe cine pacaleam? Era de cacat. I-am promis ca nu voi pleca. I-am promis ca nu o voi lasa singura. La naiba cu mine.


Daca ne rugam cu totii, s-ar putea sa avem inca un capitol la DT in seara asta. #Pray4fluffyworldXx

Multumesc pentru ca cititi! 


Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum