"And I knew you were trouble when you walked in." - Taylor Swift
Un baiat bine facut, imbracat cu blugi negri si un tricou cu Pink Floyd, cu parul negru si putina barba a intrat nonsalant pe usa. Era sexy. Ochii lui Bella il scanau atenta. Eu ma uitam uimita la ei. Ce naiba?
- Asta e ora de engleza a profului Jonson? a intrebat plictisit.
- In primul rand, a spus profesorul, ridicandu-se in picioare, da, aceasta este ora de engleza a profesorului Jonson. In al doilea rand, cum iti permiti…, a inceput el, dar nu a reusit sa termine deoarece baiatul si-a scos capul pe usa si a strigat puternic, de parca numai el era in scoala asta.
- Baieti, am gasit-o! Imi datorati 10 dolari!
Cand a revenit, a scanat toata clasa. Cand i-a vazut pe Louis si Liam a zambit si s-a dus sa dea mana cu ei sis a se imbratiseze barbateste. Era chiar langa mine, iar eu nu puteam decat sa ma uit la el uimita. Nu am apucat sa zic nimic, deoarece am auzit rasete si injuraturi pe hol. Un baiat blond imbracat in blugi negri si un maiou alb a intrat pe usa si fara sa zica nimic, s-a dus si el catre grupul din stanga mea cu bratele deschise. M-am dat spre partea din dreapta a scaunului meu ca sa nu mai fiu asa aproape de ei sic a sa ii pot vedea mai bine. Ce naiba? Pe usa a intrat un baiat inalt si bine facut, cu carlionti dati pe spate, ochi mai verzi decat iarba si mai luminosi decat smaraldele, buze pline, imbracat in blugi mulati negri si un maiou larg negru. A venit si el spre grupul din stanga mea care vorbea ca si cum ar fi fost in pauza. M-am uitat la Bella care il privea atenta pe baiatul blond. Am ridicat sprancenele cand am facut contact vizual, iar ea a ras usor. Toata lumea din clasa era uimita. Aveam tipi duri in scoala, gen Louis si Liam si toate gorilele care jucau fotbal, dar nimeni care sa faca asta. Fetele din clasa ii admirau. Le aruncau priviri perverse si radeau intre ele in timp ce se uitau la ei. Mi-am mijit ochii la ele si mi-am intre-deschis gura uimita de cat de usor pot fi ele impresionate. Cam toate fetele de la noi erau moarte dupa Louis si Liam, dar acum toate o sa fuga dupa astia cinci idioti.
Mi-am intors privirea spre grupul din stanga mea. I-am privit stupefiata si confuza. Cine se credeau? Baiatul cu carlionti mi-a surprins privirea. Era rece si agresiva privirea lui. M-a scanat din cap pana in picioare si ii puteam simti ochii pe formele mele si pe tot corpul meu. Cand privirea lui demonica a facut contact cu a mea, nu am putut-o sustine, asa ca am privit in alta parte.
- Deja e gata tot si am aranjat casa ca sa puteti veni! a zis Liam, iar cei trei baieti au zambit cu subinteles.
- Da, si in seara asta avem o treaba, a spus cel blond mai incet. Eu i-am putut auzi deoarece eram aproape, dar nu cred ca si Bella i-a auzit.
- Ce fel de treaba? a intrebat Louis.
- Cu multi bani, a zis carliontatul.
Louis a zambit satisfacut. M-am uitat spre Bella sa vad daca ea a auzit ce au zis, dar din expresia ei fermecata, am inteles ca nu.
- Fratilor, a spus cel cu parul negru mai tare, am facut rost de un numar de telefon de la o tipa in 3 minute cat am fost in clasa aia imputita!
- Au ceva bunaciuni pe aici! a zis cel blond scanand clasa.
- Gata, ajunge! a strigat profesorul indignat. Payne, Tomlinson, jos! Voi trei, huligani, in fata clasei!
Baietii au venit perfect calmi in fata noastra ca si cum nu ar fi facut nimic. Toti aveau priviri de gheata.
- Cum va numiti? a intrebat profesorul cu mainile incrucisate la piept. Era nervos.
- De ce nu o intrebi pe ma-ta? a spus blonul arogant.
Am facut ochii mari, iar in clasa se auzeau rasete si susoteli.
- Poftim? a intrebat profesorul taios.
- Niall Horan, si-a schimbat blondul cuvintele repede.
- Harry Styles, a raspuns plictisit carliontatul.
- Zayn Malik, a spus si baiatul cu par negru.
Bun, deci pe blondul tupeist il chema Niall, pe carliontatul sinistru harry, iar pe afemeiatul brunet Zayn. Buna prima impresie!
- Deci voi sunteti elevii cei noi? a intrebat profesorul care incerca sa nu se piarda cu firea.
- Evident, i-a aruncat plictisit Harry, dandu-si ochii peste cap. Apoi a expirat puternic si a soptit un “idiotule”, iar clasa a inceput sa rada puternic.
- Voi trei ramaneti dupa ore ca sa vorbim. Payne si Tomlinson asta e valabil si pentru voi. Acum treceti la locurile voastre, nu imi mai pierd timpul cu voi.
Toti au mers la locurile mai libere. Harry s-a asezat cu doua locuri in spatele lui Bella si si-a asezat conversii negri pe masa ca un mitocan. Profesorul nu a mai comentat nimic. In clasa era un zumzet continuu care nu mai putea fi controlat e professor. Cativa au incercat sa discute ceva cu copii noi, dar nu au primit niciun raspuns de la ei, doar o privire urata. Eu incercam sa ma concentrez la ce trebuie sa fac, dar era aproape imposibil cu toata agitatia asta. ]
Deci ca sa punem lucrurile cap la cap. Liam si Louis se stiau cu tipii astia si se intelegeau bine. Deci, prin urmare, sunt la fel de rai sau chiar mai rai decat ei. Si erau sexy, toti 5, asta nu putea nega nimeni. Vor locui impreuna aparent, in casa lui Liam si Louis care e imensa, din cate am auzit eu. Dar care era faza cu “avem o treaba care adduce multi bani”? Aveau o slujba importanta? Primeau bani de la cineva? Sau urma sa faca ceva pentru bani? Aratau asa cum banuiam ca niste punkeri si erau foarte nesimtiti. Dar zvonuri ca si cum ar fi facut inchisoare? Nu cred. Nu chia rasa. Nu suntem intr-o telenovela proasta.
Am renuntat in a incerca sa mai citesc ceva. M-am uitat prin clasa. Profesorul mereu ne sasaia ca sa ne faca sa tacem, dar asta nu se intampla. Toata lumea era absorbita de cei 5 idioti. De ce lumea admira actele de putere prin violenta? Oamenii te trateaza mai frumos cand esti puternic, popular sau dragut fizic, dar nu am inteles niciodata conceptual asta.
M-am uitat la Bella care parea distrasa. Se uita dupa Niall. Grozav, acum o sa ii pice cu tronc! Am batut-o pe umar.
- Ai vazut ce intrare? a intrebat amuzata.
- Da, niste finuti si manierati! am raspuns sarcastica, rostogolindu-mi ochii.
- Daca inainte nu eram sigura e faza cu inchisoarea, acum sunt convinsa pe deplin! Doar uita-te la ei! Ar putea sa smulga o usa din tatani cu o mana.
- Bella, sunt doar niste pusti ca si noi, nu extraterestrii. Si de ce te tot uiti la blond? Inceteaza, e gresit!
- Il cheama Niall, a raspuns razand. Calmeaza-te, doar ma uit. Nu e ca si cum urmeaza sa sar pe el sau ceva.
Si spunand asta, s-a intors. Super, acum o corupeau pe Bella. Fara sa vreau, m-am intors in spate si m-am uitat la Harry. Nu puteam sa imi scot din minte, privirea aceea rece si dura care mi-a inghetat tot corpul. Ii simteam veninul prin vene si frica in palme. El privea in alta parte. Se uita la cineva, dar nu m-am uitat la cine. Voiam sa vad daca numai pe mine ma priveste asa sau sip e altii. Dar nu am putut vedea nimic. Doar linia maxilarului ferm si pometii accentuati. Ochii lui verzi erau fixati pe un punct anume, iar buzele rozalii intr-o linie dreapta. S-a intors brusc si mi-a surprins privirea. Dar acum nu mai era rece si dura, era total inexpresiv. Nimic. Nici macar o tresarire sau un sentiment. M-am uitat la fata lui frumoasa si perfecta. Abia apoi mi-am amintit ca ma holbez la un necunoscut periculos si m-am intors repede. Bella s-a intors cand m-a auzit fosnindu-ma. Speram doar ca fata nu imi e asa rosie pe cat mi-o simteam. Bella m-a privit incruntata:
- Skyler, esti in regula? Esti cam rosie la fata.
La naiba!
Stiu ca acest capitol e cam scurt, dar promit ca incerc sa le fac mai lungi. Urmatorul capitol va fi ceva mai interesant. Multumesc tuturor celor care citesc! :) Xx
CITEȘTI
Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFic
Fanfiction"Daca viata ar fi fost o cursa, iar deciziile proaste ar fi jaloane, le-as darama pe toate." "- Ma mai iubesti? - Il iubesc pe Harry cel bun. - Ei bine, nu exista asa ceva. E ori amandoi Harry ori niciunul dintre noi. - Nu cred asta. - Ei bine, ar t...