Capitolul 29

19.5K 878 245
                                    

"It ain't easy growin up in World War III, never knowin what love could be. I don't want love to destroy me like it has done my family." - "Family Portrait", Pink

Pentru o citire mai buna, ascultati piesa din descriere, e una dintre preferatele mele: "Fix you" - Coldplay. 

A doua zi m-am trezit la trei dimineata din cauza fricii. Am luat telefonul si am sunat-o pe Amanda. Dupa multe impulsuri, i-am auzit vocea adormita:

-          Skyler? E totul bine?

-          Nu, am murmurat, simtind cum se strange sufletul in mine. Am nevoie de tine si de Chris acasa, acum! am insistat cu o voce scazuta.

Nu voiam sa-l trezesc pe cel care ma batuse si acum statea pe canapea, probabil adormit.

-          Ce s-a intamplat? a insistat.

-          Amanda, te rog! am murmurat si am inceput sa plang.

-          Ok, nu plange, vin acum, am auzit-o spunand si apoi am inchis.

L-am sunat si pe Chris, dar el s-a lasat convins mai repede deoarece ma auzise de la inceput cum plangeam. M-am uitat pe geam dupa masinile lor si cand le-am vazut farurile pe alee, am rasuflat usurata.

Corpul ma durea si nici nu am avut curaj sa ma privesc in oglinda, dar ma durea. De ce si-ar face un tata asta propriului copil? De ce m-ar aduce pana in punctul in care sa il urasc si sa imi fie frica de el?

Usa camerei mele s-a deschis si Amanda a intrat prima, oprindu-se in pragul usii si uitandu-se uimita la mine. Chris a trecut pe langa ea si s-a incruntat la mine. Tot ce am putut face a fost sa aplec privirea. Am auzit usa inchizandu-se si am simtit-o pe Amanda asezandu-se pe pat. Mi-a ridicat barbia cu doua degete si mi-a intors capul ca sa se uite la obazul meu stang.

-          El a facut asta? a intrebat Chris si puteam sa aud cat era de nervos.

-          Era beat din nou, am raspuns si am simtit cum lacrimile ameninta sa cada din nou.

-          Stai sa auda mama de asta! a zis Amanda.

-          Nu! m-am grabit sa protestez. Nu ii spuneti mamei, o sa se certe si o sa divorteze!

-          Nu putem lasa sa se mai intample asta inca o data! E destul de rau ca s-a intamplat acum si noi nu am fost aici! a zis Chris, prinzandu-ma de mana.

-          Putem doar sa nu mai vorbim de asta? V-am chemat doar pentru ca… ma simteam singura si imi era frica, deci am putea doar sa stam si sa vorbim despre altceva? am intrebat, privindu-i cu ochii inlacrimati.

Amanda a expirat profund si m-a privit cu mila. S-a foit pana a ajuns langa mine si m-a luat in brate, capul meu odihnindu-se pe umarul ei. Chris a venit si el in cealalta parte a mea si mi-a luat mana in palma lui mare.

-          Suntem aici acum si o sa avem grija de tine, a murmurat Chris.

-          Doar nu-i spuneti mamei, am zis si o lacrima mi-a cazut.

-          Nu o sa ii spunem, doar nu mai plange, a zis Amanda care a simtit cum tot corpul a inceput sa-mi tremure.

-          Deci ati fost la Silvia si Eddie? am intrebat, stergandu-mi obrazul.

Amanda a inceput sa vorbeasca despre ziua ei, apoi Chris a inceput sa ne povesteasca despre a sa.

-          Dar cu baiatul acela cum mai e? a intrebat Amanda.

Dangerous Things - Harry Styles A.U. - FanFicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum